return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Kaffe
View this Thread in Original format
reveal
Diskutera.

(Att bara skriva så har blivit på modet i chill out room :D)
Dj_Irish
Bästa topicen hittills!!

Kaffe är sjuuuuuukt nödvändigt ju! Speciellt på jobbet :p
MojjMojj
Jag gillar verkligen inte Kaffe och jag klarar mig utmärkt utan det iaf... :) Dock var jag cola-narkoman för 2 år sedan.. :p :tongue2
montana
kaffe är gott, man jag wussar alltid till mit kaffe med massa mjölkpulver
Dj_Irish
quote:
Originally posted by montana
kaffe är gott, man jag wussar alltid till mit kaffe med massa mjölkpulver


Kaffe ska drickas svart och ska vara starkt som en spark på käften!

...eller som allas vår hjälte Lucky Luke föredrar det: Tjockt nog så att en hästsko flyter i det :D
reveal
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Kaffe ska drickas svart och ska vara starkt som en spark på käften!


Håller med! Fast olika varianter på kaffe kan vara riktigt fina de också :)

quote:
...eller som allas vår hjälte Lucky Luke föredrar det: Tjockt nog så att en hästsko flyter i det :D


:stongue: :stongue: :stongue:
St_Andrew
eeeeh kaffe smakar skit ju :p
JayBee
typ capucino eller vad det heter är gott men har inte druckit kaffe på flera månader och kommer nog alldrig att göra det regelbundet iomed att det missfärgar tänderna och så :P
WhiteRussian
En drog till verkar juh onödigt.. ;)
Aendy
Hmm... Kaffe är alldeles för vuxet för mig. Däremot går det åt rejält mycket O´boy i det här hushållet (2 kg på 3 veckor i snitt).

dbl
lite då och då dricker jag.
typ när man e inne i stan o fikar eller e på kalas med släkten och så.

gör aldrig ordning kaffe till mig själv eller så.

drack visserligen en jäkla massa kaffe på ett ställe jag praktiserade på i 2:an. va en kaffe automat där med massa olika sorters kaffe... där gick man ju typ o drack hela tiden.

speciellt en dag då kaffe nissen va där o skulle fylla på och ställa in maskinen.. då fick jag o en av dem data ansvariga ta och prova.. blev ju en hel del där också.. hehe :)
Glorie
quote:
Originally posted by reveal
Diskutera.
(Att bara skriva så har blivit på modet i chill out room :D)


:stongue: Va trendig du e! ;) :D :crazy:

quote:
Originally posted by WhiteRussian
En drog till verkar juh onödigt


:stongue: :D :D hohoho

quote:
Originally posted by Aendy
Däremot går det åt rejält mycket O´boy i det här hushållet (2 kg på 3 veckor i snitt).


oj oj oj... hur mycket mjölk måste det inte gå då? Jag har haft mitt O'boypaket i över ett år, typ :rolleyes:

Jag rösta nej i vilket fall:p Det går att dricka smaksatta (t.ex. med After Eight eller Noisette) kaffedrinkar, men det är också allt som går att dricka :p :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement