|
אני מתגייס (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
שפשוף נעים אחי!!!!!!
תהנה כמה שיותר!!! ואל תתבאס! כולה 3 שנים :D ;) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואתה עשית את הטירונות הזאת שם שאתה יודע נכון??
חבר שלי היה במחנה 80 ופשוט סבל!! |
לסבול?@$@#%$
וואי אחי אני פשוט מתגעגע למקום הזה!!!!!!!!!
זה היה בית זונות אחד גדול!!!
הלוואי ותיהיה לי אפשרות לעשות שם ת'שירות
גם קרוב לבית, וגם יש לי שם קומבינות
:] |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by DjChook
רון תחפש אם יוצא לך יונתן בר
מלך של בנאדם
אתה תאהב אותו :) |
אני מכיר אותו
הוא היה איתי ביסודי |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
טוב זמני הגיע, יום ראשון הזה אני מתגייס
אין לי הרבה מה להגיד, אני לא כל כך יודע מה אני הולך לעשות עוד, אז פרטים נוספים בעתיד...
אז... זה הכל :sadgreen: |
בהצלחה אחי!!!
שיעבור לך הזמן מהר אמן!!!!!
ותזהר לא להרים סבונים כמו רועי
:crazy: |
|
|
| KrazyDJs |
וואלה אחי בהצלחה..
תהנה כמה שאפשר שם..
וגיוס נעים גבר..
נשתמעע... |
|
|
| Flotser |
יאללה אחי בהצלחה!!!!
ואל תהיה שוקיסט או שבוז או מה שאומרים חח
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| EternalMusic |
בהצלחה נארקו !
מחזיקים לך אצבעות :)...
זה מזכיר לי משהו..
המממ למה מגייסים גם לא-אזרחים לצבא יש למישהו מושג ? |
|
|
| H.A. |
בהצלחה אחי
תהנה כמה שיותר...
גיוס קל ונעים |
|
|
| Narcotic Mind |
חבר'ה אני מסופח לבקו"ם עד יום חמישי ורק אז אני יוצא לטירונות כלומר עד יום חמישי אני כל יום בבית...
מחר אני כנראה אדע מה אני עושה... |
|
|
| coby |
וואלה אחי גיוס קל..
בהצלחה |
|
|
| Sm0keMachine |
פשש לא שמתי לב לט'רד הזה!
בהצלחה אחי!!!
וברוכים הבאים לעולם הג'ובניקים!
אני מקווה שישימו אותך באיזה תפקיד סבבה..עם מחשב ומשרד :)
שיהיה לי לפחות איזה מישהו מפה להתכתב איתו במייל!!! :D
ורועי בואנה החבר הזה שלך שאמר שהוא סבל במחנה 80 הוא חתיכת מפונק בכיין!!!!!!!!!!!
הלוואי עלי טירונות במחנה 80!:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ורועי בואנה החבר הזה שלך שאמר שהוא סבל במחנה 80 הוא חתיכת מפונק בכיין!!!!!!!!!!!
הלוואי עלי טירונות במחנה 80!:D |
מבחינת אוכל הוא סבל שם...
הרזה 6 קילו שם!!
הוא העדיף את שטח אש 105 שלשם העבירו אותו כמה ימים אחרי תחילת הטירונות...
דרך אגב... אמרו לי פעם נחל היו עושים טירונות 02...
ועכשיו ישר מ 03..
מישהו יכול לאשר או משהו? |
|
|
|
|