return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
אני מתגייס (pg. 3)
View this Thread in Original format
Vortex_SA
שיהיה בהצלחה, לא יודע מה עוד לאחל :)
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מבחינת אוכל הוא סבל שם...
הרזה 6 קילו שם!!

הוא העדיף את שטח אש 105 שלשם העבירו אותו כמה ימים אחרי תחילת הטירונות...


דרך אגב... אמרו לי פעם נחל היו עושים טירונות 02...
ועכשיו ישר מ 03..
מישהו יכול לאשר או משהו?


לההה אין מצב..
נחל זה חי"ר! ובטירונות 02 כל מה שאתה לומד זה:
לעשות מטבח, לעמוד בח', לעמוד בשלשות, ולעשות עבודות רס"ר..
וקצת לירות בנשק..:)
Narcotic Mind
לא בטוח
גם צוללות זה 02
ואנשים
אין לי רגליים
בכללללללללללללללללללללללל

אני הולך כל יום 15 ק"מ מעביר חיילים ומנילות וכל מיני שטויות
אבל זה עוד איכשהו בסדר
חוץ מזה שאני לא מרגיש את הרגליים
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
לא בטוח
גם צוללות זה 02
ואנשים
אין לי רגליים
בכללללללללללללללללללללללל



נכון..
כי צוללות/חובלים/חיל הים וכל אלה לא צריכים להיות בשטח ולהסתוואות (רשמתי את זה נכון?)
כי הרי הם כל הזמן על איזה ספינה באמצע הים..:)

לעומת זאת..חי"רניקים כל הזמן מתחבאים בשיחים ומחכים שיבוא מחבל כדי לפוצץ לו את הצורה! לכן הם צריכים לעשות טירונות ארוכה עם הרבה ימי שדאות!
קפיש?

quote:

אני הולך כל יום 15 ק"מ מעביר חיילים ומנילות וכל מיני שטויות
אבל זה עוד איכשהו בסדר
חוץ מזה שאני לא מרגיש את הרגליים


חפיף אחי!
בקו"ם זה בית זונות! הייתי מת לחזור לשם :D

ואם אתה כבר בבקו"ם תארגן לעצמך נעליים קלות!!!
תדבר שם עם האפסנאים ותתקמבן איתם...
Hell_Copter
אוקיי... דיברתי היום עם נחלאווי שהשתחרר לפני 3 חודשים...
והוא סיפר לי שהטירונות היא 05 במשך 4 חודשים ואז יש השלמה ל 07 במשך חודשיים
איך שמתגייסים ישנים יום אחד בבקו"ם ואז נוסעים לתל ערד לתחילת הטירונות...
אני עושה טירונות עם חבר'ה משלדג ושייטת :)
warpedd_
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אוקיי... דיברתי היום עם נחלאווי שהשתחרר לפני 3 חודשים...
והוא סיפר לי שהטירונות היא 05 במשך 4 חודשים ואז יש השלמה ל 07 במשך חודשיים
איך שמתגייסים ישנים יום אחד בבקו"ם ואז נוסעים לתל ערד לתחילת הטירונות...
אני עושה טירונות עם חבר'ה משלדג ושייטת :)


נו ברור שהם עושים 07 כל החי"ר עושים
ובקשר לחיל הים יש להם טירונות מיוחדת
ובקשר לשלדג ושייטת אתה צודק אבל זה לא בדיוק איתם כי הם עושים בערך פי 2 כל דבר
אתה איתם בבסיס זה הכל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
נו ברור שהם עושים 07 כל החי"ר עושים
ובקשר לחיל הים יש להם טירונות מיוחדת
ובקשר לשלדג ושייטת אתה צודק אבל זה לא בדיוק איתם כי הם עושים בערך פי 2 כל דבר
אתה איתם בבסיס זה הכל


אבל גולני גבעתי מתחילים 03...

וכן אני יודע... הם איתנו בתל ערד
Sniper
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
לההה אין מצב..
נחל זה חי"ר! ובטירונות 02 כל מה שאתה לומד זה:
לעשות מטבח, לעמוד בח', לעמוד בשלשות, ולעשות עבודות רס"ר..
וקצת לירות בנשק..:)



חחחחח ראסמי זה היה ככה.. רק שאני לא עשיתי מטבח
ועבודות רס"ר

חחחח:)))

רוב הזמן זה היה לעמוד בח', וללכת בשלשות

היה שיא הכיף!!!!!!!!!!!!1

רועי מתי חבר שלך בדיוק התגייס??
כי גם אני בדיוק שבוע אחרי שהתגייסתי נסענו לשבוע שמירות בשטח אש 105.


אגבבבבב, יום ראשון יש לי ת'מישפט הצבאי הראשון שלי
חחחח המפקד שלי טוען שאני ניכשל במיבחנים וכו' בכוונה..

למי ששואל אני בחיל הקשר, עושה קורס מסריח ביותר בטכני (חיל האויר) אבל לא שייך לחייל האויר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
רועי מתי חבר שלך בדיוק התגייס??
כי גם אני בדיוק שבוע אחרי שהתגייסתי נסענו לשבוע שמירות בשטח אש 105.


תאמין לי שאני לא זוכר אחי...


והתבלבלתי קודם שכתבתי שגולני גבעתי עושים 03
התבלבלתי עם שיריון תותחנים
DjChook
אתה יכול להוריד פרופיל עם להגיד שיש לך דם בשתן אבל ממש ממש קשה להוכיח את זה

אם יש לך אסטמה זה הכי קל

DJ_Yuval
quote:
Originally posted by DjChook
אתה יכול להוריד פרופיל עם להגיד שיש לך דם בשתן אבל ממש ממש קשה להוכיח את זה

אם יש לך אסטמה זה הכי קל


איזה פאציפיסטים
מי שמשתמט מהצבא זה רק שחקני כדורגל\קומוניסטים\דתיים
Narcotic Mind
טוב אנשים שני בטירונות בזיקים
התחתי אתמול ויצאתי היום וסופ"ש
זה היה כל כך מטומטם לצאת בחמישי בערב...
בכל מקרה
מישהו היה שם בטירונות ? בזיקים ? זה טוב\רע מה שלא יהיה...?
הא כן, ותגידו
גם איתכם היו מממממממש הרבה אנשים טיפשים ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement