return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Özgür Can
View this Thread in Original format
Hybrid
Den killen behöver en speciell tråd!

Jag är redan beroende av Weighless, som jag hörde just nyss,
men jag vet ingenting om den mannen ändå... kanske ni vet??

och va tycker ni om Özgür då?

:)
jake
Can kan bli hur stor som helst!!!
zamson
brukar växla några ord me killen på diverse fester.. riktigt trevlig prick :)

har inte hört nåt av hans musik dock.. :rolleyes: not yet :p
staz
han liknar junior sanchez litegrann.. aldrig hört ngt av hnm.
Proximus
www.ozgurcan.tk

en av mina närmaste polare och gryyyym på musik. ska släppa Weightless på Plastica Red (Sublabel till Plastic Fantastic), har en release med Rouzbeh Delavari på 3breakbeats (Sublabel till 3beat) och har en release till nästa år på CP Recordings med låten Zero Hour tror jag.

En av Sveriges många och grymma talanger. =)
DJ Monzoon
Kommer se mkt utav honom i framtiden! :)
Can
oohhfan :eek:
vet inte riktigt vad jag ska säga :P thanks folks :tongue2
kul att folk börjar hitta min musik känns skitcoolt!

har ni inte att göra ikväll så kan ni ju tuna in på DI.FM ikväll vid 20 snåret gå jag gästar en halvtimme på showen progressive expedition! http://www.peonline.tk/
annars ses vi väl den 7 nov på göta källare när misja helsloot kommer hit ;)
Hybrid
quote:
Originally posted by Can
oohhfan :eek:
vet inte riktigt vad jag ska säga :P thanks folks :tongue2
kul att folk börjar hitta min musik känns skitcoolt!

har ni inte att göra ikväll så kan ni ju tuna in på DI.FM ikväll vid 20 snåret gå jag gästar en halvtimme på showen progressive expedition! http://www.peonline.tk/
annars ses vi väl den 7 nov på göta källare när misja helsloot kommer hit ;)


Hej Özgür!
visste inte att du var medlem :)
Weightless är jätte bra!!!!

jag lyssnar igen.

Ha de bra och ... keep up the good work! :cool:
Can
thanks mannen ! mucho apreciated!
Endre
quote:
Originally posted by Proximus

CP Recordings



haha? cp recordings, kul namn ;)

staz
lyssnade på cans set igår, sköna grejer det mesta.. kallas genren progressive eller progressive house eller progressive trance? är det 3 olika genrer? eller samma.
gillade city lights låten, prog verkar bli mer o mer mainstream nu med alla uppkommande stjärnor runt om i världen samt några mer etablerade som t.e.x g&d , markus schulz .. för att inte nämna sasha, digweed osv, samt de stora trance djsen, avb tiesto pvd etc som börjar lira mer omer prog i sina sets..
Amplifire
Özgür har sin egen stil, svårt att definiera. Jag skulle vilja säga att han tar fram det bästa ur progressive-genren, inte tråkig musik utan livfull, energisk och intressant!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement