return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Waar gaat het heen met dit holland forum!? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Miss Proximus
want dan blijven er echt alleen maar @!$#%!*&@% over


wie reken je daaronder?
hopelijk ikke nie:D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Optimus Trance


wie reken je daaronder?
hopelijk ikke nie:D


Zolang je normaal blijft doen, doe je al gek genoeg...(weer zo'n zinloze reply!!!)
Optimus Trance
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Zolang je normaal blijft doen, doe je al gek genoeg...(weer zo'n zinloze reply!!!)


ok dan!!:D:D(nog een zinloze reply:D:D:Dsorry!)
Henkie_henk
kijk dit is weer holland forum style! :) ;)
-=WVG=-
Hahaha, leuke thread weer dit...
Ik vind het allemaal wel meevallen een conflictje meer of minder...
Nah, ff serieus het kan beter, maar ik maak me er niet druk over...dat moeten de moderators ofzow maar doen :)
-=WVG=-
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Hahaha, leuke thread weer dit...
Ik vind het allemaal wel meevallen een conflictje meer of minder...
Nah, ff serieus het kan beter, maar ik maak me er niet druk over...dat moeten de moderators ofzow maar doen :)


Ik dacht, misschien is het leuk om een keer mezelf te quoten...
Ik heb namelijk zojuist alle posts gelezen die gepost zijn tijdens mijn afwezigheid (ja oorzaak dus: muis naar de haaie) en d'r zit echt wat useless gezeik tussen zeg. DJ-RV met z'n thread die veel boze reacties opriep (ik heb gelachen) De sensation-threads die geclosed zijn (ik heb gelachen) De Obi-thread (ik heb gelachen)...

Al met al kom ik tot de conclusie dat er veel useless gezeik is op dit forum, dat ik veel gemist heb (geen flames kon plaatsen :() maar het belangrijkste is: IK HEB GELACHEN !

Moraal wat dit (zinloos) verhaal: "Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen" :D
Donna
That's the spirit;p
-=WVG=-
Ik dacht laat ik het HIER posten en er niet een useless thread voor openen, Henkie heeft het al druk genoeg (geen dank):

NIEUWS !

Het laatste niewsbericht door Marga van Praag :rolleyes: :

We hebben een grote verrader wat betreft de STUIVER-kwestie !!
FastDjMp3 heeft blijkbaar van de zeer geringe waarde van de stuiver gehoord in de IRC-chat en heeft dit direct op het forum geplaatst. Ik heb het een beetje proberen goed te maken maar ik weet niet niet of die Juno het nu nog steeds gelooft.

En dan nu het weer met Erwin Krol...:rolleyes:

Oh wacht! Vergeet ik bijna de moraal van DIT verhaal: Vertrouw nooit blindelings een Marokkaan :rolleyes: :D



(voor de anti-racisme-mensen onder ons: j/k :))
Miss Proximus
En het liep net zo lekker!!!! damn..wie is die NSB-er :D

Guys..we moeten redden wat er te redden valt....alle hens aan dek!!!!!!:D :) :D :)
Optimus Trance
quote:
Originally posted by -=WVG=-


Oh wacht! Vergeet ik bijna de moraal van DIT verhaal: Vertrouw nooit blindelings een Marokkaan :rolleyes: :D


deed ik toch al niet:D:p:D

-=WVG=-
FastDjMp3

;););)

Stel je voor dat ie een bezoekje brengt aan deze thread !

:D:D:D
Optimus Trance
quote:
One of them is the founder of the best beer in the world,Freddy Heineken.He started his company after founding the SE Stuiver.


dit is van DjRV in die stuiver thread, jezus man, dat kan helemaal niet als die stuiver van 1988 is:p:D:)

delete die post voor ze ons van iets gaan verdenken!!!!!(niet dat ze dat al niet doen:D:D:D)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement