return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Waar gaat het heen met dit holland forum!? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Optimus Trance
ik heb een leuk verhaaltje neergezet, was t ???:D:D:D
Nu hopen dat ze er (weer) intrappen:D:D:D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by -=WVG=-
FastDjMp3

;););)

Stel je voor dat ie een bezoekje brengt aan deze thread !

:D:D:D

En het is ook nog maar een dik papperig ventje van 15 ofzo...
Henkie_henk
ik heb ook ff geholpe..

en goed dat je geen nieuwe topic hebt gemaakt wvg anders kome ze er achter :)
!_PeTrUs_!
Ik heb er ook een nuchtere reply op gegeven, niks te overtrokken gedaan.
Optimus Trance
hehehehe, we zijn wel gemeen, alle niet-Hollanders zitten naaien, vooral een Amerikaan(Juno) en een Marokkaan(hahahaha):D:D:D
tango
Dat van die stuiver thread is inderdaad geweldig. Voor degene die het nog niet gezien hebben moet je effe naar de chill out room en dan "question for the netherland people".

grtz,
TNG
Optimus Trance
nog ff een ouwe thread omhoog hehehe

wat zou er gebeurd zijn met Juno (en vooral met zn stuiver:D)?
tango
Ik dacht al, waar de F komt deze thread vandaan? Maar het is inderdaad een oude.

Dat van stuiver was echt cool, ben ook nieuwsgierig of ie zn special edition stuiver heeft geprobeerd te verkopen :D

Maar effe over de thread, het is nu weer toppie hiero, houden zo!

grtz,
TNG
raoel
Sorry hoor maar ik vindt het hier de laatste tijd weer juist gezellig worden.

Snap deze thread persoonlijk niet zo.
Alleen de thread over buitenlanders was wel wat minder ja.
Maar ook zoiets "is a part of life"
Maar dat is de enige thread van de afgeloppen tijd waarin wat onenigheid is geweest.

Vorige week was er nog de thread dat het steeds gezelliger werd. Daar was ik het mee eens. Het ging weer steeds meer over muziek. Al is dat deze week weer wat minder geworden. Er zijn idd weer wat onzinnige threads geplaatst. Maar dat moet best kunnen.

Ik vindt de sfeer op het moment best wel goed.

Een tijdje geleden was het wel verziekt, dat was de peiode rond sensation. Dat was dan vooral met donna en DjRV. Hun zorgen blijkbaar voor best veel irritatie, alhoewel ik best met hun op kan schieten op IRC / toender tijd.
Blik
Raoel, dit is een thread van meer als een maand oud hoor, toen was er gewoon gruwelijk veel gezeik (ben ik natuurlijk weer net weg, verdacht zeg:p)

waarom dit omhoog is gehaald weet ik nie, maar ik vind de sfeer op dit moment ook toppie hoor, jammer van die buitenlanders thread

Eye-Riz
Zonder dalen geen bergen!
Beetje discussie op zijn tijd is niets mis mee toch? juist als je zegt wat je denkt blijft er geen kwaad bloed zitten, even goeie vrienden dan toch? Ik bedoel, je kunt wat op iemands mening of woorden aan te merken hebben, maar dat wil niet zeggen dat je meteen ruzie hebt met diegene. En ook al als dat zo zou zijn: ruzies zijn er om het weer goed te maken ;)
Miss Proximus
en hoe! ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement