return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Extrema 21-07
View this Thread in Original format
Henkie_henk
http://www.extrema.nl/festival_flash_site.html


address: auquabest eindhoven

Als je wil gaan moe je snel zijn.. t gerucht gaat dat het echt heel snel gaat...

Ik zou o.a. gaan voor lucien en tiesto en mason..

lol lijkt me grappig..


Check it out...
rellivisit
Extrema mensen zijn wel vaaaaaaaaaaaaaaggggg. Ik zou toch wachten op frequence. Website online btw: www.frequence.nl. Das meer mijn line-up.
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by rellivisit
Extrema mensen zijn wel vaaaaaaaaaaaaaaggggg. Ik zou toch wachten op frequence. Website online btw: www.frequence.nl. Das meer mijn line-up.


Wij zijn heeeeeeeeeeeeel vaag dus we zijn van de partij de 21e! :cool: Kaarten zijn gelukkig al binnen! :D

S&S
Miss Proximus
Love Parade all the wahay!! :) Jammer Sander & Sido, zie ik jullie weer niet! :) Dancevalley?????????
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Love Parade all the wahay!! :) Jammer Sander & Sido, zie ik jullie weer niet! :) Dancevalley?????????


Yep... Dance Valley zijn we er ook 100%! :) De vraag is allen "hoe"... we komen dan net terug van 8 dagen Ibiza, dus als je twee doorgewinterde Zombies ziet lopen dan zijn wij dat dus! :D

Wordt er niet iets van een meeting voor DV georganiseerd?? Weet jij anders een geschikte plek/tijd?
Miss Proximus
Ik zal f iets bedenken....voor wanneer moeten jullie t weten?
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik zal f iets bedenken....voor wanneer moeten jullie t weten?


Het liefst VOOR Ibiza (vertrek 26 juli), als je het vergeet mailen we je nog wel ff voor die tijd. Qua tijd van de meeting is het begin van de middag waarschijnlijk het beste (tussen 12 en 14 ofzo), maar WAAR???
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Bouma-Bros


Het liefst VOOR Ibiza (vertrek 26 juli), als je het vergeet mailen we je nog wel ff voor die tijd. Qua tijd van de meeting is het begin van de middag waarschijnlijk het beste (tussen 12 en 14 ofzo), maar WAAR???


idd...waaaaaar.....ik moet ff een tent uitzoeken ofzo
Robvef
quote:
Originally posted by rellivisit
Extrema mensen zijn wel vaaaaaaaaaaaaaaggggg. Ik zou toch wachten op frequence. Website online btw: www.frequence.nl. Das meer mijn line-up.


He man, dat klinkt echt goed die line-up.
Ben dan net 1,5 week terug van Mallorca. Misschien ga ik
dan wel. In ieder geval ga ik 11 augustus naar de Heineken FFWD.
Corrado_NL
/me is aanwezig.

Een paar likjes M en dan met je wazige kop overdag door het publiek wandelen. Hehehe :D:D:D

Wil ik niet missen gek!!!

pipi
quote:
Originally posted by Miss Proximus


idd...waaaaaar.....ik moet ff een tent uitzoeken ofzo



Het Smirnoff Meetingpoint is een goede meetingplek, vorig jaar was er ook een meetingpoint van Smirnoff en deze zijn herkenbaar aan een grote ballon van Smirnoff en bijna niet te missen...(2 S&S zo'n zelfde ballon was toen ook aanwezig tijdens Extrema 2000)
Miss Proximus
ok..dan maak ik ff een nieuwe thread :) Dancevalley Meeting: 13.30 bij het Smirnoff meetingpunt :)

Zo goed? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement