|
Johan Gielen Live @ Pacha Salou
|
View this Thread in Original format
| Boss |
Eej mensuh, eergisteren relaxed in de Pacha geweest waar Johan Gielen draaide.... (Jurgen was er ook, maar dat was uiteraard nix... :) )
Die Gielen is echt een toffe vent.. Voordat we naar de Pacha gingen heb ik nog ff met ´m in de Prins van Oranje staan praten over z´n draaistijl.. vroeg ´k ´m nog of íe misschien iets harder wilde draaien..
Daarna naar de pacha, en daar zette ie een heel lekkere set neer.. bestwel wat harder dan dat je normaal van ´m gewend bent
later, op het eind van de avond in de pacha vraag ik of ie iets op m´n pacha kaartje wil zetten.. zet íe er ook nog ´request´op, alsof íe dus echt iets harder heeft gedraaid omdat ik ´t aan ´m vroeg... best tof van ´m...
Nah... in iedergeval veel groeten vanuit het zonnige salou hier :D :D :D ;) :) :D |
|
|
| Henkie_henk |
ah lache! je replyt straight from vakantie?!!
stoer..
Veel fun nog.. en safe sex e :) |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Boss
Nah... in iedergeval veel groeten vanuit het zonnige salou hier :D :D :D ;) :) :D |
Sommige mensen kunnen zelfs op vakantie niet zonder. :D :D :D
Veel plezier nog!! |
|
|
| tango |
Bij deze wil ook effe iedereen een vette vakantie toewensen enzo. (ik zal er maar geen nieuwe thread voor openen). Ik vertrek morgen middag voor 15 daagjes naar el arenal,mallorca!
Maar nogmaals, iedereen veel plezier en voor de thuisblijvers hoop ik dat het lekker weer wordt in nederland! (*not* ;) )
grtz
TNG |
|
|
| Robvef |
| Laat maar even weten hoe het was. Ik zit er over precies twee weken!!! |
|
|
| Blik |
ik ben ook geweest en net terug, heb daar nog ff met Moogwai staan praten want die was ik al tegengekomen in het zwembad van ons appartement, het appartement wat recht boven de Prins van Oranje zat.......:D:D
één ding kan ik jullie zeggen, de Pacha is wreed!!!!!!!!!! supertof geluid, je oren suizen er 2 dagen later nog van......Om 1 uur begon DJ Jurgen met draaien, en om eerlijk te zeggen vond ik hem eigenlijk best goed draaien, het mixen was gewoon strak en draaide ook wel lekkere liedjes....Daarna kwam een uurtje Johan Gielen en die draaide echt vette nummers (coast to coast, beauty of silence(remix), flight 643, star 69) kortom vette nummers, ik vond alleen het overmixen niet echt geweldig......dat was jammer, daarna mocht jurgen weer een uurtje maar dat was zo kut en we waren ook best moe dat we om 3:45 weg zijn gegaan
in totaal 3 keer geweest naar de Pacha wat als gevolg heeft dat ik de afgelopen 3 dagen 10 uurtjes heb geslapen, ik zal dus best wel vroeg naar bed gaan vanavond
mazzel |
|
|
| moogwai |
Ha TA-ers.. ik ben ook weer terug in Nederlands.. gisteren terug gekomen met het vliegtuig (echt 20x beter als met zo'n klote bus).
Ben Blik nog een paar keer tegen gekomen.. ze zaten bij ons in het appartementencomplex :)
Johan Gielen was echt super in Pacha... Pacha is zeker wel de vetste club waar ik ooit geweest ben. het geluid is echt super... lekker hard en een perfect geluid.. Naast de nummer die Blik noemde draaide Johan ook nog Joy Kitikonit - Joyergenizer, Rank 1 - Such Is Life (Deep Dub), Sounddezign - Hapiness (Coast To Coast Remix).. echt vette nummers die in Pacha NOG beter klinken :D
Het was gelukkig helemaal niet druk in Pacha, zodat je nog goed kon voortbewegen... Ik heb ook nog ff met Johan staan praten.... is echt een relaxte gozer.. ik heb nog enkele foto's gemaakt van Johan en Pacha (als ze gelukt zijn.. post ik ze wel :cool: )
Jurgen draaide ook wel lekkere (populaire) plaatjes (Hiphopping, Lift Me Up, Justin K & DJ K Mixx - Northen Lights, enz...).. maar deze nummers draaien ze bij Flashback of Snoopy's ook... niks bijzonders dus.
Prins van Oranje :D Daar zijn een paar vrienden van me weggestuurd... omdat je op de bar stonden te dansen.. haha
Het was in ieder geval een zeer geslaagde vakantie
mzzl,
Cyril |
|
|
| moogwai |
| Oh ja... ik herinner me ineens dat Johan een zwaar goede remix van Da Hool - Meet Her At The Love Parade draaide.. iemand een idee wat voor nieuwe remix dit kan zijn ??? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by moogwai
Oh ja... ik herinner me ineens dat Johan een zwaar goede remix van Da Hool - Meet Her At The Love Parade draaide.. iemand een idee wat voor nieuwe remix dit kan zijn ??? |
in eerste instantie zou ik zeggen de Marco V remix maar ik ben net gaan kijken op zijn site; www.marcov.nl en daar stond bij "latest news" het volgende;
Unfortunately we've been forced to cancel the Marco V remix for 'Meet her at the love parade' due to our work on upcoming Marco V tracks... More details to follow soon. Dus dat kan hem dus toch helaas niet zijn, maar dat nieuws was wel van een maand geleden dus wie weet heeft Marco V hem intussen wel af en heb je dus een promo van 'meet her at the love parade/Marco V remix' gehoort?! :conf:
ik ben wel benieuwd naar die mix van hem! :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by moogwai
Oh ja... ik herinner me ineens dat Johan een zwaar goede remix van Da Hool - Meet Her At The Love Parade draaide.. iemand een idee wat voor nieuwe remix dit kan zijn ??? |
tering jantje, die jongen word gewoon op z'n wenken bedient hiero, check shadow-zone maar eens
3 gloednieuwe mixen van "meet her at the love parade" |
|
|
| IvanTanis |
klinkt goed allemaal!
ik ga er zelf a.s maandag heen, in de appartementen boven snoepy's en zondag 22 (maandag 16 trouwens ook) draait dj tiesto in de pacha van 3 tot 5 dus dat wordt ook knallen :D |
|
|
| WWAAZZAA |
Is er ooit iemand in Estartiet (ofzoiets) geweest???
De maten willen erheen maar ik weet niet over er gestoempd kan worden... Nog nooit iets over gehoord!!
WHELP!! |
|
|
|
|