return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Vilka program använder ni för att göra musik?
View this Thread in Original format
Mario_GX
hallå alla där ute...
undrar vilket program ni använder...själv använder jag propellerheads reason 2.5 men jag känner att ja inte utvecklas mer av det...kanske man borde byta....ville gärna höra vad ni använder för program..

//mvh dj mario
DjAviander
Jag vill ha Reason... Använder bara eJay program :tongue2
Dance Ejay 1, 2+ och 3, Techno Ejay, Ibiza Ejay, Ejay DJ Mixstation..

Vill skaffa en utrustning eller Reason..
Amnezia
kör Reason 2..allt ja behöver:cool: ;)
DjAviander
Hur mycket köpte ni Reason för?
Nyx
quote:
Originally posted by DjAviander
Dance Ejay 1


kom ihåg när man satt och gjorde musik med drag & drop metoden..det var tider det :rolleyes:


Nu kör jag nästan bara med Reason +diverse småprogram..
Har Fruity Loops Studio 4 liggande som jag inte har testat ännu
Nyx
quote:
Originally posted by DjAviander
Hur mycket köpte ni Reason för?


3895.00 SEK ;)
DjAviander
Mm jag vet :P... Börjar bli lite segt med Drag'n'drop, nu när jag har fått feta melodier i hjärnan som inte går att få till med eJay..

jag behöver verkligen reason eller något annat grymt program...
Men 3859?! Fan jag la ju just ut 2800 på en skärm....
NooN
Fruity Studio är ett billigare alternativ till Reason.
Det funkar för mig iaf...Priset ligger på 1500 har jag för mig..
Mario_GX
jag har hört att fruity loops är mycket bra och simpelt program...har själv användt det för länge sen men det var så begränsat då så ja slängde det :)
Mario_GX
quote:
Originally posted by NooN
Fruity Studio är ett billigare alternativ till Reason.
Det funkar för mig iaf...Priset ligger på 1500 har jag för mig..


Du som testat programet ett tag..har du några låtar som ja kan få höra? vore kul o se vad man kan åstadkomma med FL Studio, vilken version använder du egentligen?

DjAviander
quote:
Originally posted by Mario_GX
Du som testat programet ett tag..har du några låtar som ja kan få höra? vore kul o se vad man kan åstadkomma med FL Studio, vilken version använder du egentligen?


Jag skulle också vilja höra lite låtar.. Jag har enbart prövat demon vilket gjorde att programmet verkade väldigt begränsat..
Endre
quote:
Originally posted by DjAviander
Jag skulle också vilja höra lite låtar.. Jag har enbart prövat demon vilket gjorde att programmet verkade väldigt begränsat..


alltså, ladda ner reason. finns överallt, no need to buy.

Nåt som var tider var när inte vart ända trance jukko där ute pilla med ett musik program :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement