|
Vilka program använder ni för att göra musik?
|
View this Thread in Original format
| Mario_GX |
hallå alla där ute...
undrar vilket program ni använder...själv använder jag propellerheads reason 2.5 men jag känner att ja inte utvecklas mer av det...kanske man borde byta....ville gärna höra vad ni använder för program..
//mvh dj mario |
|
|
| DjAviander |
Jag vill ha Reason... Använder bara eJay program :tongue2
Dance Ejay 1, 2+ och 3, Techno Ejay, Ibiza Ejay, Ejay DJ Mixstation..
Vill skaffa en utrustning eller Reason.. |
|
|
| Amnezia |
| kör Reason 2..allt ja behöver:cool: ;) |
|
|
| DjAviander |
| Hur mycket köpte ni Reason för? |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Dance Ejay 1 |
kom ihåg när man satt och gjorde musik med drag & drop metoden..det var tider det :rolleyes:
Nu kör jag nästan bara med Reason +diverse småprogram..
Har Fruity Loops Studio 4 liggande som jag inte har testat ännu |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Hur mycket köpte ni Reason för? |
3895.00 SEK ;) |
|
|
| DjAviander |
Mm jag vet :P... Börjar bli lite segt med Drag'n'drop, nu när jag har fått feta melodier i hjärnan som inte går att få till med eJay..
jag behöver verkligen reason eller något annat grymt program...
Men 3859?! Fan jag la ju just ut 2800 på en skärm.... |
|
|
| NooN |
Fruity Studio är ett billigare alternativ till Reason.
Det funkar för mig iaf...Priset ligger på 1500 har jag för mig.. |
|
|
| Mario_GX |
| jag har hört att fruity loops är mycket bra och simpelt program...har själv användt det för länge sen men det var så begränsat då så ja slängde det :) |
|
|
| Mario_GX |
| quote: | Originally posted by NooN
Fruity Studio är ett billigare alternativ till Reason.
Det funkar för mig iaf...Priset ligger på 1500 har jag för mig.. |
Du som testat programet ett tag..har du några låtar som ja kan få höra? vore kul o se vad man kan åstadkomma med FL Studio, vilken version använder du egentligen? |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
Du som testat programet ett tag..har du några låtar som ja kan få höra? vore kul o se vad man kan åstadkomma med FL Studio, vilken version använder du egentligen? |
Jag skulle också vilja höra lite låtar.. Jag har enbart prövat demon vilket gjorde att programmet verkade väldigt begränsat.. |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Jag skulle också vilja höra lite låtar.. Jag har enbart prövat demon vilket gjorde att programmet verkade väldigt begränsat.. |
alltså, ladda ner reason. finns överallt, no need to buy.
Nåt som var tider var när inte vart ända trance jukko där ute pilla med ett musik program :rolleyes:
|
|
|
|
|