|
Tiësto op het strand!!!!
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Zondag beginnen weer de strandfeesten in Bloemendaal :D:D:D:D:D 6 weken lang feesten. :D:D
En zondag komt Tiësto draaien :D:D:D:D. Mooi begin lijkt me. Ik ga er in iedergeval zeker heen. :D:D Het is toch vlakbij. :D:D
Verder zijn er natuurlijk ook heel veel BABES te bewonderen. :D:D
LaterzzZ |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Waar is het, hoe laat is het.... dat soort info zal wel makkelijk zijn... |
|
|
| pipi |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Waar is het, hoe laat is het.... dat soort info zal wel makkelijk zijn... |
Zie www.beachpop.com voor meer info.
Tiesto draait daar overigens van 21.00 t/m 23.00 uur
Alvast veel plezier! |
|
|
| Akira |
| oooh bloemendaal rulezzzz!!!super veel chicks!!@!! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by M5
hockey chicks! |
als je van sjaaltjes houd, en natuurlijk de polo's met het overbekende paardje (Ralph Lauren) erop en natuurlijk het kraagje omhoog, want anders hoor je er gewoon niet bij........:toothless |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Blik
als je van sjaaltjes houd, en natuurlijk de polo's met het overbekende paardje (Ralph Lauren) erop en natuurlijk het kraagje omhoog, want anders hoor je er gewoon niet bij........:toothless |
nee dan hoor je er zker niet bij, vooral als je den oetel (blik en wvg weten wel welk cafe ik bedoel) binnen komt met normale kleren dan staan die kakkers je raar aan te kijken |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by basvh
nee dan hoor je er zker niet bij, vooral als je den oetel (blik en wvg weten wel welk cafe ik bedoel) binnen komt met normale kleren dan staan die kakkers je raar aan te kijken |
WVG is daar een keertje binnen een minuut eruiot gegooid, stom kutcafé, iemand die dat sneller is gelukt, binnen een minuut........??? |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Blik
als je van sjaaltjes houd, en natuurlijk de polo's met het overbekende paardje (Ralph Lauren) erop en natuurlijk het kraagje omhoog, want anders hoor je er gewoon niet bij........:toothless |
jaja het overbekende paardje!! enne de roze sjaaltjeS!! meestal fette eigenwijze bitches! |
|
|
| Henkie_henk |
Ja en wat dan het mooiste is wanneer... je EN de dansplek OWNED EN De girlies HIT!!! dat is een godsgeschenk...
En die slette zijn idd vaak arrogant als de tering.. wat later op de avond beetje met ze prate.. en ze dan ONGELOFELIJK HARD DISSE!! JAAAAAAAAAAAAAA
Ow vriend van mij kwam laatst met goeie.. stel dat een meisje naar je toekomt met "ken ik jou niet van *****" Kan je zeggen: "Ja daarom kom ik daar nooit meer" whahaaaa..... Nu maar hope dat een meisje dat tegen mij zegt zaterdag hehe :o :D Lijkt me heerlijk!
Haha laatst had ik ook zon kakkersletje gedist.. staat ze daar zo heel weis met der mixje in der hand.. met er blauw wit gestreeptje ralph lauren kuttrui.. Kom ik aan.. "hey uit welke gevangenis kom jij dan" whahaa.... Daarna weer weggelope.. al me vrienden keihard lachen.. man man.. zei voelde zich echt klein :p haha.. lol.. ik ben meestal heel aardig hoor ;)
GreetZzz Za weer ff bij wat girlies verprutse wooooeiiii! |
|
|
|
|