|
läskigt
|
View this Thread in Original format
| staz |
 |
|
|
| dbl |
det e en delphin så det e ju egentligen inte läskigt ;)
och så har jag för mig att den redan varit uppe här |
|
|
| staz |
| den e stor o mörk o hotfull... ;) |
|
|
| zamson |
hehe najs bild :)
meeen snälla.. nästa gång posta på klotterplanket eller den där freaktråden där sånt här hör hemma :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by staz
den e stor o mörk o hotfull... ;) |
men fortfarande en delfin.. snäll o trevlig :) |
|
|
| RebeL9 |
 |
|
|
| MojjMojj |
| Det är väll inte ngn delfin, kolla bara fenan och storleken.. delfiner blir inte så stora,, lika långa som en vuxen man är vanligast <--- lärt mig från national geographic channel :P |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by MojjMojj
Det är väll inte ngn delfin, kolla bara fenan och storleken.. delfiner blir inte så stora,, lika långa som en vuxen man är vanligast <--- lärt mig från national geographic channel :P |
mjo.. det e en delfin... ingen haj iallafall...
nått ofarligt djur e det iallafall.. så om det inte e en delfin så vet jag inte va det kan vara |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by dbl
mjo.. det e en delfin... ingen haj iallafall...
nått ofarligt djur e det iallafall.. så om det inte e en delfin så vet jag inte va det kan vara |
Hur vet du att det är ett ofarligt djur? |
|
|
| staz |
delfiner kan bli väldigt stora iofs.. det skulle kunna vara en delfin.. tycker mig nästan se en trubbig avlång nos.. men vet ej.
fenan ser väldigt sharky ut |
|
|
| JayBee |
| jag är ingen expert men jag är oxo ganska så säker på att det är en delfin, nosen och formen på fenan tycker jag avslöjar att det är en delfin |
|
|
| Aendy |
| Det finns en till bild i serien tagen efter denna bilden där man klart och tydligt ser att det är en delfin! |
|
|
|
|