return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
wie gaan er naar LOVEPARADE 2001 ???
View this Thread in Original format
xxl
Ik ga er dus eindelijk na vier jaar voorbereiding heen, heb alleen geen clou van wat ik moet verwachten (behalve 1,5 millioen mensen die uit hun dak gaan, een soort van ffwd r'dam??) we gaan dus met nog een paar die hards naar berlijn....vrijdag avond vertrekken we al met de trein vanaf a'dam cs. relaxed!!

------------??zijn er nog ta's die ook gaan??--------------

tips voor de afterparties, :D :eek: (smookel-) routes etc. zijn ook welkom. Ik ben al eens in berlijn geweest alleen kon ik toen nog over een muur heenkijken, verder alleen kurfurstendam enzo... :cool: laat me even weten of jij er ook zo'n zin in heb (of niet)


http://www.loveparade.nl/ http://www.loveparade.de/
xxl
update: loveparade is weer illegaal en dus niet toegestaan door de berlijnse stadspolitiek.. heftig
xxl
heh, ben ons dan de enige uit heel holland die echt naar feesten gaan?
zal eens een oranje shirt aandoen misschien helpt het... kom op ta! het is notabene in het weekend, nb. 21-7-2001?
update:

loveparade.net
Blik
naja, ik ga niet, heb je in ieder geval een replytje voor jou thread......:D
Miss Proximus
Ik ga ook!!!!!!!!!!!!

Vrijdagnacht met de HUSK-bus vanuit Leeuwarden.."gratis" 6 pack (bier of fris), s ochtends ontbijtje..en dan...JETZT GEHT LOSSSSS :D

VET ZIN! :) Ik weet nog niet wat ik aantrek..uuuuuu..niets???? :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus


VET ZIN! :) Ik weet nog niet wat ik aantrek..uuuuuu..niets???? :)



:eyes: UUUUUUm, ik ga ook!!!!!!!! :eyes:
DJ_Siesta
ik ga er heen met m'n zus, en let op haar vriendinnen en er gaat nog een vriend van me mee.

dus word wel lagguh, btw ik kan nu staan en gaan waar ik wel, want het is uit m'n vriendin!:D:D:P


yiehah! :p
Partyhardy!
Ik ga ook!!!!
Vrijdagavond vertrekken we in een super oude station mercedes van een maat van me, met zijn zessen, dus dat wordt wel weer vet relaxt.
Heb er zin in! Party!!! :D :D :D
xxl
/mooi stukje text/ Babel Fish Translations
The citizen of Berlin senate means it serious with his prohibition. We also: The Loveparade is a demonstration and we against the prohibition will judicially proceed. if necessarily up to the Federal Constitutional Court. But: The Loveparade must also take place and if it does not go differently, then we will demonstrate evenly by special use contract. That touches our contents not, but if necessary our purse. Because Berlin wants to reach us and the Ravern into the bag.(Dat hebben we hier in den haag ook, met uitzondering van concept btw ) That can be done however only, if it rejects us as demo, because then the Loveparade must pay for the garbage disposal and the cleaning of the zoo. And there Berlin no more cash has, is the Loveparade after 12 years evenly suddenly no more demo. So simply goes in the policy. We find condemned unfair, because the city earns about 20 million to the Loveparade each year, but one can turn already times the road and clean the zoo. We find it also irreverently, the Loveparade a socio-political request to agree upon.

What is to form the basis of our living together, if not tolerance and respect for differently the thinking and feeling? As it were we reject force as means of the argument. What is unpolitical to it? More as million Raver are diffamiert constantly than unpolitically, uninterested and inconsiderately in relation to nature. Are we like that - are you like that?
/mooi stukje text/
Cool, het is een demonstratie! nou we zullen ze wat laten zien daar!
een millioen plus!! rave!! i'm there dude... walhalla!
Revie
Hehe Mijn broer gaat er draaien als het feest doorgaat :)) So Il Be there On the Truck :) ...Hele dag feeste Coolieeeezzz


TRANCEEEEEE RULLLLEEEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!

Sandman
Ik had met een maat afgesproken om der ook heen te gaan als... ik mijn motor rijbewijs zou hebben. Dat had ik vorig jaar gezegd.

Dan zouden we der met de motor heen gaan.

Nou, is het zover dat de Love parade van start gaat, en ik heb mijn rijbewijs nog niet niet... DAMN DAMN Dus helaas geen loveparade voor mij.


[afreageer mode]

In september/oktober mag ik pas weer op.. 3 maanden wachten is toch nie normaal, en moet ik nog op een "opgevoerde brommer" gaan rijden ook.. GRRRR hier baal ik van en dan de eerste keer laten zakken op een paar kleine kut puntjes... hier baal ik echt van. :mad:

anders was ik met de motor naar de love parade gegaan..DAMN..

hehe dat lucht op

[/afreageer mode]


Sandman
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Revie
Hehe Mijn broer gaat er draaien als het feest doorgaat :)) So Il Be there On the Truck :) ...Hele dag feeste Coolieeeezzz


TRANCEEEEEE RULLLLEEEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!


Hallo d00d..DE truck? als er maar 1 truck is, dan zeg ik nu m'n reis af :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement