|
אין לי זמן... :(
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
טוב חברים...
הייתי חייב לכתוב משהו..
כבר חודשיים שאני בקושי כותב פה..
אני עדיין נכנס קבוע כדי להתעדכן בטרד המלצות כי חייבים להשאר מעודכנים וזה בעדיפות עליונה אצלי
בכל מקרה יש לי תשבוע בצבא שאני בכלל לא נכנס לפורום
ואז כשאני בבית אני עובד רוב היום ובשעות המעטות שיש לי אני רואה חברים עוזר לאמא שלי כשצריך ונכנס לפורום לשעה ביום אולי פחות
משמספיק לי ללא יותר מללהעתיק ולחפש דברים בהאב....זהו
בכל מקרה אני מקווה שהפורום ימשיך לחיות..
כי אני יודע שהרבה חברה מתגייסים עכשיו..
אני ישתדל כמה שאני יכול בשבוע שאני בבית להיות גם פעיל במיוחד בתקופה שיהיו פה פחות ופחות אנשים
אני מקווה שכל אחד יתאמץ קצת...וגם יתרום את חלקו
רציתי רק לספר לכם משהו קטן שקרה שבוע שעבר
הגיע לפלוגה שלי חייל חדש (לא צונג אחד שעבר בסיס) והבן אדם הזה הוא אחד משלנו... אתם יודעים כמה שעות אנחנו מעבירים רק בדבורים על טראקים????
רק דבורים על אליאסס שונים של אמנים היה ארוך ומייגע משמוביל אותי לשאלה שיש לי ויכוח איתו עליה ..
מי עומד מאחורי גרין קורט
שתינו מסכימים על זה שמארק דאון עומד מאחוריהם
הוא אומר שזה מארק דאון לבד או מקסימום עם עודש מישהו אלמוני...
אני אומר שזה מארק דאון ובוסי(מקוסמיק גייט) אם מישהו יודע בוודאות אני ישמח לדעת...
בכל מקרה הבן אדם הוא קליבר חבל רק שהטעם שלו קצת בעייתי (אוהב את סי גיי סטון ודומונד אבל לא אוהב את ראלפי בי למשל מירקו דה גוביה ודי סלקטיבי בכלל לגבי אפליפטינג)
הקיצר הבן אדם בן דוד שלו גר בהולנד נדמה לי ומכיר את האנשים הנכונים אז הוא ידגם אותי קצת וישלים לי פערים....
הצבא מעולם לא היה מקום טוב יותר...
רק חבל שהוא גר בצפון סעמק.... |
|
|
| KrazyDJs |
ברוך השב אח שלי..
מקווה שתהיה פעיל יותר בזמן הקרוב
:)
ולשאלתך
Claus Terhoeven, Marc Dawn & Andre Wevers
אלו מי שעומדים מאחורי גרין קורט
http://darkviper.bpjs.org/cnt/alias...rch=Green+Court
לינק ישיר ל
Aliases TrancEaddcit Database
:D
המקום הכי טוב לפתור בו וויכוחים כאלו..
תעיין שם קצת... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ברוך השב אח שלי..
מקווה שתהיה פעיל יותר בזמן הקרוב
:)
ולשאלתך
Claus Terhoeven, Marc Dawn & Andre Wevers
אלו מי שעומדים מאחורי גרין קורט
http://darkviper.bpjs.org/cnt/alias...rch=Green+Court
לינק ישיר ל
Aliases TrancEaddcit Database
:D
המקום הכי טוב לפתור בו וויכוחים כאלו..
תעיין שם קצת... |
חוץ ממארק דאון השתיים האחרים עשו משהו מחוץ לפרויקט הסופר מצליח ואיכותי הזה שלהם.???
תאמת היה ברור שזה לא מארק דאון לבד כי מארק דאון והבאס של גרין קורט אף פעם לא התחברו לי יותרק מדי...
המלודיות לעומת זאת הרבה יותר התחברו לי בטראקים של גרין קורט עם הסגנון שלו
תרשה לי לתקן את עצמי קצת...
אם כל ההבדל בין גרין קורט לאסנשל די גיי טים זה מארק דאון אז הוא יותר מלך ממה שחשבתי...
לא שהמעטתי בערכו של האדם המשפיע ביותר באחד ההרכבים שהאהובים עלי ביותר |
|
|
| KrazyDJs |
כנס ללינק שהבאתי לך איש..
תראה שם באיזה עוד הרכבי ם הם נמצאים... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
כנס ללינק שהבאתי לך איש..
תראה שם באיזה עוד הרכבי ם הם נמצאים... |
בוינה חזק מעשו....
אחלה של דבר
אני נראה לי ידפיס רשימה טובה ככה ויביא לבסיס...
?:) |
|
|
| DJ_Yuval |
| קוראים לו במקרה בן?????? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
קוראים לו במקרה בן?????? |
פאקין שיט....
נכנסת לראש שלי ושלפת את המידע הזה..? |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אחי טוב לראות שבתקופה הלחוצה הזאת שלך אתה עדיין נכנס
ואני עדיין סגור על זה שאם אני באיזור קניון רמת אביב אני יקפוץ לבקר אותך :)
אבל זה קניון למליינים טחונים... אז אין לי יותר מדי מה לחפש שם |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואלה אחי טוב לראות שבתקופה הלחוצה הזאת שלך אתה עדיין נכנס
ואני עדיין סגור על זה שאם אני באיזור קניון רמת אביב אני יקפוץ לבקר אותך :)
אבל זה קניון למליינים טחונים... אז אין לי יותר מדי מה לחפש שם |
ראסמי... חוץ מזה אני לא יודע אם יכניסו אותך כזה מהר.... אתה פוטנציאל למחבל...
:)
בכל מקרה כנראה עוד חודש-חודשיים אני חוזר לעבודה הישנה שלי באוניברסיטת תל אביב בתור קופאי וסדרן בחניונים
עבודה הרבה יותר פנאן שהייתי משום מה מספיק איתה יותר להיות בבית ולהכנס לפורום...
אז יש למה לחכות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ראסמי... חוץ מזה אני לא יודע אם יכניסו אותך כזה מהר.... אתה פוטנציאל למחבל...
:)
בכל מקרה כנראה עוד חודש-חודשיים אני חוזר לעבודה הישנה שלי באוניברסיטת תל אביב בתור קופאי וסדרן בחניונים
עבודה הרבה יותר פנאן שהייתי משום מה מספיק איתה יותר להיות בבית ולהכנס לפורום...
אז יש למה לחכות |
לא, זה אני שנראה כמו מחבל...
לא מישהו אחר
תגיד אחי... עד כדי כך בוער לך על כסף שאתה עושה כאלה משמרות מטורפות?
אה וזוכר שאז דיברנו על השיא שעות?
אז כמה ימים אחרי היה לי 21 שעות רצוף!! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תגיד אחי... עד כדי כך בוער לך על כסף שאתה עושה כאלה משמרות מטורפות?
|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אה וזוכר שאז דיברנו על השיא שעות?
אז כמה ימים אחרי היה לי 21 שעות רצוף!! |
ממממממ....
רק אתה הצלחת להכניס את שתי המשפטים הלא קשורים האלה לפוסט אחד....
אצל כל אחד אחר זה היה יכול להיות 2 פוסטים במרחק של כמה חודשים...
אתה שואל אותי אם כזה בוער לי על כסף....
מה בער לך לעבוד פאקין 21 שעות רצוף
.???????
מ-ט-ו-ר-ף |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אתה שואל אותי אם כזה בוער לי על כסף....
מה בער לך לעבוד פאקין 21 שעות רצוף
.???????
מ-ט-ו-ר-ף |
עבדתי 6-7 שעות
ואז הבנזונה בא אליי ועושה לי אתה נשאר לילה
התבאסתי אבל נשארתי בסוף... |
|
|
|
|