return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
1-3-0-0-0 !-!-!-!-!-!-!-!-! (pg. 2)
View this Thread in Original format
TinkerbeL
wow!!!!!

13 אלף?!?!?!
לא חושבת שאי פעם אני יגיע לזה...........

מזל טוב :D
YuVaL
quote:
Originally posted by Biondo
רגע רגע רגע

האם אני קורא רמיזה על כך שאין כאן חיים למישהו?

:tongue3


כן, אתה קורא רמיזה, ואני גם יגיד את זה שוב

רועי פאקינג גט אלייפ!!!!

זה כבר משוגע!!!..... אתה אשכרה עושה 1000 פוסטים כל שבועיים זה מפחיד

:disbelief :disbelief
KosmiK-G8
13008 (18.44 posts per day)

רועי יא מטורף....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
כן, אתה קורא רמיזה, ואני גם יגיד את זה שוב

רועי פאקינג גט אלייפ!!!!

זה כבר משוגע!!!..... אתה אשכרה עושה 1000 פוסטים כל שבועיים זה מפחיד

:disbelief :disbelief


ואתה ילד הומו...
אם כבר מדברים על דברים מפחידים :rolleyes:

אני חופשי ומאושר בלי כלום על הטוסיק בקשר לזה...

גם כן... ילד כמו יובל אומר לי למצוא חיים... לאן הגענו
מוזר.. הנוער של היום
DJ_Yuval
SPAMMER :crazy:
YuVaL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ואתה ילד הומו...
אם כבר מדברים על דברים מפחידים :rolleyes:

אני חופשי ומאושר בלי כלום על הטוסיק בקשר לזה...

גם כן... ילד כמו יובל אומר לי למצוא חיים... לאן הגענו
מוזר.. הנוער של היום


חחחחח
אתה רק מצדיק את הנקודה שלי רועי....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
חחחחח
אתה רק מצדיק את הנקודה שלי רועי....


מה לעשות
כנראה זה כל מה שיש לי לעשות לא?


:rolleyes:
Rising
מזל טוב אחי... :p
KrazyDJs
מזל"ט אח שלא שלי...
עד מליון ושמונה ושמונים מליון אלף ואחת פוסטים
מאושרים
coby
מזל טוב יא ששששששמן


הלוואי כשתגיע ל 1500 יתפוצצו לך כל השרירים ואז תהיה שחיף

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by coby
מזל טוב יא ששששששמן


הלוואי כשתגיע ל 1500 יתפוצצו לך כל השרירים ואז תהיה שחיף



שכחת 0....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
שכחת 0....


לא הוא לא...
הרי הוא עצמו חתיכת ילד 0... :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement