|
1-3-0-0-0 !-!-!-!-!-!-!-!-! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TinkerbeL |
wow!!!!!
13 אלף?!?!?!
לא חושבת שאי פעם אני יגיע לזה...........
מזל טוב :D |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Biondo
רגע רגע רגע
האם אני קורא רמיזה על כך שאין כאן חיים למישהו?
:tongue3 |
כן, אתה קורא רמיזה, ואני גם יגיד את זה שוב
רועי פאקינג גט אלייפ!!!!
זה כבר משוגע!!!..... אתה אשכרה עושה 1000 פוסטים כל שבועיים זה מפחיד
:disbelief :disbelief |
|
|
| KosmiK-G8 |
13008 (18.44 posts per day)
רועי יא מטורף.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
כן, אתה קורא רמיזה, ואני גם יגיד את זה שוב
רועי פאקינג גט אלייפ!!!!
זה כבר משוגע!!!..... אתה אשכרה עושה 1000 פוסטים כל שבועיים זה מפחיד
:disbelief :disbelief |
ואתה ילד הומו...
אם כבר מדברים על דברים מפחידים :rolleyes:
אני חופשי ומאושר בלי כלום על הטוסיק בקשר לזה...
גם כן... ילד כמו יובל אומר לי למצוא חיים... לאן הגענו
מוזר.. הנוער של היום |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואתה ילד הומו...
אם כבר מדברים על דברים מפחידים :rolleyes:
אני חופשי ומאושר בלי כלום על הטוסיק בקשר לזה...
גם כן... ילד כמו יובל אומר לי למצוא חיים... לאן הגענו
מוזר.. הנוער של היום |
חחחחח
אתה רק מצדיק את הנקודה שלי רועי.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
חחחחח
אתה רק מצדיק את הנקודה שלי רועי.... |
מה לעשות
כנראה זה כל מה שיש לי לעשות לא?
:rolleyes: |
|
|
| KrazyDJs |
מזל"ט אח שלא שלי...
עד מליון ושמונה ושמונים מליון אלף ואחת פוסטים
מאושרים |
|
|
| coby |
מזל טוב יא ששששששמן
הלוואי כשתגיע ל 1500 יתפוצצו לך כל השרירים ואז תהיה שחיף |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by coby
מזל טוב יא ששששששמן
הלוואי כשתגיע ל 1500 יתפוצצו לך כל השרירים ואז תהיה שחיף |
שכחת 0.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
שכחת 0.... |
לא הוא לא...
הרי הוא עצמו חתיכת ילד 0... :p |
|
|
|
|