|
1-3-0-0-0 !-!-!-!-!-!-!-!-! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא הוא לא...
הרי הוא עצמו חתיכת ילד 0... :p |
איזה יופי ...
אם הוא מוצא עוד אפס כמוהו הם יכולים לפתוח שירותים:) |
|
|
| LioR |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
איזה יופי ...
אם הוא מוצא עוד אפס כמוהו הם יכולים לפתוח שירותים:) |
חחחחחחחחחחחחחחחחח קרעת אותי lol
ורועי עד מזל טוב עד 120 ---->> אלף |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא הוא לא...
הרי הוא עצמו חתיכת ילד 0... :p |
חחחחחח
זה היה קצת נמוך |
|
|
| Flotser |
:p :eyes: :toothless :wtf: :haha: :crazy: :eyespop: :eek:
1-3-0-0-0 ---- כ-ב-ו-ד
!!!
:wtf: :wtf:
מזל טוב כן ירבו |
|
|
| H.A. |
במזל-טוב :)
...and counting :D |
|
|
| arik |
| רועי יש לך הרבה פוסטים אתה יודע את זה$#$!#$! ? |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by arik
רועי יש לך הרבה פוסטים אתה יודע את זה$#$!#$! ? |
אריק אתה בן זונה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
איזה יופי ...
אם הוא מוצא עוד אפס כמוהו הם יכולים לפתוח שירותים:) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח יציאת השבוע!!!!!! |
|
|
| AnthemFreak |
| מזל טוב ימוזר:) |
|
|
| AnthemFreak |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
אריאל הרגת אותי עם החתימה שלך
חזקק!! |
|
|
| itamarsan |
מזל''ט ורועי אין לי הרבה מה להוסיף פשוט אין מילים
ואריאל החתימה של הפורום לפי דעתי!!!!!! |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by itamarsan
מזל''ט ורועי אין לי הרבה מה להוסיף פשוט אין מילים
ואריאל החתימה של הפורום לפי דעתי!!!!!! |
חחחחח חתימה חזקה!! |
|
|
|
|