|
XL 25-10-2003 amsterdam
|
View this Thread in Original format
| sanderheijnen2 |
weet iemand hoe hoe laat armin begint met draaien. Toch niet meteen om 10 uur hoop ik?
bedankt! |
|
|
| Ferry 0 |
| Nee dat zowiezo niet want dan draait Perry |
|
|
| Passiva |
Ferry, maak er dan meteen Locust/Perry O'Neil van. Hij draait in ieder geval van 22:00 - 23:30. Als ik meer te weten kom zal ik dat hier posten.
:) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Passiva
Locust/Perry O'Neil |
Geniale producer! :crazy: ben benieuwd of hij ook goed kan draaien! :) |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Geniale producer! :crazy: ben benieuwd of hij ook goed kan draaien! :) |
IDD als ie zo draait als hij produceert....:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Partyhardy! |
Armin zei net in zijn show dat hij ook nog even bij Ferry langs gaat! :cool: :) |
|
|
| franzelare |
ik ben er gewoon optijd :)
en ik heb niet geregeld voor ferry dus denk dat ik niet door ga daar heen...... maar zeg nooit nooit ;) |
|
|
| Freezel |
22.00-23.00 Perry O'Neil
23.00-00.30 Signum
00.30-02.00 M.I.K.E.
02.00-04.00 Armin van Buuren
04.00-06.00 Lange B2B Pulser
Kwam ik tegen op het ID$T-forum |
|
|
| TranceRulez |
Hey my dutch friends,
we will leave Hamburg at 7 PM and hope to arrive in Amsterdam at 11.
We are:
- NetX + Girlfriend
- TranceRulez + Girlfriend and a friend
...hope so see you there... this will be an awesome event IMHO... ;) |
|
|
| jploveparade |
Stefan, I hope you can use GPS :)
Jan van Galenstraat 2 (Next to Amsterdam Food Center)
Route: Amsterdam (West)Ring A10, Ausfahrt S105 nach rechts und dann 3km gerade aus |
|
|
| Optimus |
Ik ben er vanavond niet bij:( :( bas is pas net van zijn werk, bekaf en heeft teveel pijn aan zijn voeten. En tis of met zijn tweën of niet gaan. Helaas.... |
|
|
| franzelare |
TIN IS EEN KUT SJINEES!
moet hij thuis weer hitjes luisteren en gaan rukken :mad:
wel jammer dat jullie niet komen hoor! zou voor het eerst in tijden zijn dat ik weer een zooi TA mensen bij elkaar zag! |
|
|
|
|