return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Jake's Spooky Spook Halloween! Madly, nutty, dreadfully funny (pg. 2)
View this Thread in Original format
zamson
aha ...omid.. tänkte nästan... u'll know who i am when you see me :)
Proximus
Eftersom många frågat efter Band Of Brothers mix och hur vi tre egentligen låter när vi kör på tillsammans så har jag, özze och rouzbeh bestämt oss för att spela in en mix och dela ut 100 kopior. Det är bara att komma upp och be om en kopia så får ni en, först till kvarn som gäller.

:tongue2
jake
Fan vad nice!!! Jag tror det blir en sjukt trevlig kväll. Opretto och tokröj BoB delar ut en mix-CD till de hundra första!!!

Som sagt, ni som är mellan 18-20 år - maila mig för betalande gästlista så kommer ni in [email protected]

Cheers!!!
Vizay
för dom som bryr sig så lär ni ju se mig där också tokandes runt på dansgolvet ;)
Proximus
Fan va nice Vizay ;)

Vilka mer kommer? Kul att veta :)
zamson
omid jag kommer... <-- "Darkos polare"

fick med mig darko också
Proximus
ahhh!! nu vet jag ;)

har inte sett dig ute på ett tag eller så har vi missat varann, fan kom dit och softa :)
Vizay
fan asså...hittar ingen å dra in med, kaos...

fett tråkigt å glida dit själv när man knappt känner folk i svängen :/

tror dock jag kommer om jag inte tappar sugen helt :)
Vizay
jag å ferren glider dit :) e väl där runt 11 snåret om jag inte räknat helt konstigt :)
Vizay
va helt okej faktiskt även om musiken kanske inte va det som faller mig bäst i smaken, funkade så länge band of brothers höll igång golvet, johnny boy gillade jag inte alls tyvärr, segt segt segt :/

fett kul å träffa allt folk dock så de vägde upp min dåliga musiksmak ;)

zamson
stefan hahahahahahaha
Proximus
Det var skitkul, roligt att se några nya ansikten, vizay är lååååång... :p

och steve, damn man, the booze, the booze :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement