|
Jake's Spooky Spook Halloween! Madly, nutty, dreadfully funny (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
hiehiehiehie...stefan va rolig :)
neee ska inte mobbas, sånt som händer ;)
så nu har man träffat zamson, impulse å proximus också...niiiice :)
[edit]
ick att förglömma (shame on me), träffade ju whiterussian också :) trevlig prick :) |
|
|
| dbl |
va e det med stefan??? berätta berätta berätta :)
alltid kul att höra grejer :)
själv har jag värsta träningsverken från igår.. först tränade jag, sen innebandy, sen ännu mer träning, lite vila och sen ännu mer träning... sen bidde det bastu kväll.. hel trevligt..
sen stack jag o 5 andra till en pub o sen hem... o nu ska jag till mormor o morfar på kalas :) |
|
|
| St_Andrew |
| lol, vad har stefan gjort? |
|
|
| Proximus |
Stefan var Kung igår, that's all :D
Sen ni som tog mixskiva, hoppas ni gillar den :) Ni som inte tog, kom fram till mig på Misja festen på Fredag så ska ni också få, vi har bestämt oss för att dela ut mer skivor :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
 |
|
|
| zamson |
| HAHAHA stefan den var fan riktigt bra...garvar ihjäl mig :toothless |
|
|
| Vizay |
| somm sagt...stefan va bara kung i går :D sen att han va "bajsfull" det säger vi inget om ;) |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Proximus
vizay är lååååång... :p
|
Hehe försök inte pussa på honom en längre tid bara så blire nog bra ändå :p
Men jag hoppas att ni som var där hade det kul. :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tjoooo... här visar jag dom 10 bilder som jag lyckades ta med digikameran :) :eyespop:










That´s all folks :gsmile: |
|
|
| Vizay |
| hmmm stefan varför e många av dom där bilderna så snea? ;) |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
|
ROFL  |
|
|
| Gaby |
Synd att det var så lite folk...många satt ju hemma och ladda inför München plus resten var ju på GK.
Otroligt bra musik!! BoB ni är ju bara för bra! Mixskivan har gått runt runt runt snart får ni ge mig en ny kopia för den här går väl sönder snart!!!
Johnny kunde ju inte riktigt köra sin vanliga stil för inget golv, men han är ändå BÄST! |
|
|
|
|