| hazzard |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ד"א...
אתה לא יכול לעשות
attachment
למשהו שהוא לא
MP3...
ויש גם גבול לגודל לפי מה שאני זוכר..
את התמונות אתה תצטרך להעלות לשרת כלשהו...
סעמקום ערס!@!!!
איזה זבוב מעצבן רבאק..
יומיים לא עוזב אותי |
וואלה אחי זה עזר לי בגדול
דרך אגב הצליח לי הקטע עם הלוגו
ועם הזבוב .......
לא יודע תן לו בראש עם קיי 3000 לכמה דקות ותברח |
|
|