return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
[05-12-2003] Chris Liebing Solo @ Las Palmas, Rotterdam
View this Thread in Original format
basd
Datum:
vrijdag 5 december 2003
Tijd:
22:00-05.00
Plaats:
Las Palmas, Rotterdam
Line-up:
First room: Chris Liebing
Second room: Little Tim, ZAXXON (house, electro)
Prijs:
18 euro excl. fee
Voorverkoop:
Zie www.xcess-events.nl en www.voorverkoop.net

Dit is de eerste keer dat Liebing een solo in Nederland doet, in Duitsland heeft hij dit al wel vaker gedaan, en met behoorlijk succes..

Meer geinteresseerden?
HBtje
Juist, dit lijkt me nou echt zo rete gaaf. Liebing vink toch nog steeds één van mn favo djs in de techno. Nu nog ppl mee zien te krijgen. Ik wil er iig wel heen :D :D. 3 daagjes na mn birthday ook nog :crazy: Count me in
Optimus
lijkt me wel leuk, maar heeft geen prioriteit:) Als Tim graag wilt en jij ook gaat, ga ik wel mee:)
basd
quote:
Originally posted by Optimus
lijkt me wel leuk, maar heeft geen prioriteit:)

Wat heeft wel prioriteit? Sinterklaas?
Optimus
bijvoorbeeld:) Neehee, maar ik vond het wel lekker om in december alleen 1 feestje (Innercity als Thesaus wilt)+ evt. O&N feestje te doen:) Lekker rustig:p:D
AlFerox
4 uur lang richie hawtin!



Speakerplay

datum: 05-12-2003
stad: Amsterdam (Nederland)
locatie: Hotel Arena
tijd: 22:00 - 04:00
prijs: 16 VVK / 19 ADD

line-up:

Richie Hawtin
Bart Skils
Estroe
Steve Rachmad
Dimi
New Wave
Ik ga niet. Liebing zuigt bigtime!
franzelare
quote:
Originally posted by New Wave
Ik ga niet. Liebing zuigt bigtime!


alleen maar omdat hij geen hitjes draaid, of heb je ook nog een gegronde reden?
basd
Ga gewoon mee man..

Wordt vast erg gezellig.. Of ga je liever naar Speakerplay?
New Wave
quote:
Originally posted by franzelare
alleen maar omdat hij geen hitjes draaid, of heb je ook nog een gegronde reden?


Ja,

Ik moet als beginnerling op alle feestdagen werken.
Sinterklaas/Kerst/Nieuwjaar.

basd
:(

Andere vrijwilligers dan?
HBtje
quote:
Originally posted by basd
:(

Andere vrijwilligers dan?


mja ik

misschien

70% zeker
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement