|
קנו לי כלב..מחפש שם :D (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Segev |
בונא הוא ממש חמוד....
תקרא לו
sky |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Segev
בונא הוא ממש חמוד....
תקרא לו
sky |
קרא לו סוניק וזהו;) |
|
|
| deluxe |
גם לכלבה שלי קוראים בנג'י
ולבן שלה שנשאר אצלנו דיקסי...
אם אתה קורא לגור החדש דיקסי יצאת מלך!
האמת שלא
אני יאשים אותך בחקיינות...
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| אני בעד קוני למל... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| אני בעד איגל איי שרי |
|
|
| Narcotic Mind |
לא יודע לגבי שם אבל
תאמין לי איזה חתימה :p |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
מדברים על שמות
אתה משתמש בסוף בשם שאמרתי לך
DJ Airarik?? |
חחחח לא אחי
אני נשאר עפ
DJ ARIK
אני לא מצליח למצוא שם מורמלי ומכובד
אני לא אוצה לקרוא לעצמי במשהו מפוצץ כמו
DJ ARIK SUPER TRANCE BOOM BOOM |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by arik
חחחח לא אחי
אני נשאר עפ
DJ ARIK
אני לא מצליח למצוא שם מורמלי ומכובד
אני לא אוצה לקרוא לעצמי במשהו מפוצץ כמו
DJ ARIK SUPER TRANCE BOOM BOOM |
DJ NO-GEL |
|
|
| TinkerbeL |
איזה כלב מתוק!!!!!! :)
עלו לי 2 שמות בראש
אבל אחרי שקראתי את התגובות של כולם ראיתי שכבר הציעו אותם
השם ה1 זה sky
תמיד רציתי כלב רק שאמא שלי לא רוצה וכל הזמן תכננתי לקרוא לו ככה
והשם השני זה שוקו
פשוט מתאים לו....
לכלבה שאני הכי אוהבת בעולם קוראים טישו, זה ממש מתאים לה כי היא כל הזמןעושה אפצ'י... |
|
|
| KrazyDJs |
נמחקה לי ההודעה כנראה אתמול או משו :\
מוזר..
אה כן, קראתי לו אוגי..:D |
|
|
| deluxe |
| מתושלח זה אחלה שם... |
|
|
|
|