return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
קנו לי כלב..מחפש שם :D (pg. 2)
View this Thread in Original format
Segev
בונא הוא ממש חמוד....

תקרא לו
sky
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Segev
בונא הוא ממש חמוד....

תקרא לו
sky


קרא לו סוניק וזהו;)
deluxe
גם לכלבה שלי קוראים בנג'י
ולבן שלה שנשאר אצלנו דיקסי...
אם אתה קורא לגור החדש דיקסי יצאת מלך!
האמת שלא
אני יאשים אותך בחקיינות...
:D
Hell_Copter
אני בעד קוני למל...
KosmiK-G8
אני בעד איגל איי שרי
Narcotic Mind
לא יודע לגבי שם אבל
תאמין לי איזה חתימה :p
arik
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
מדברים על שמות
אתה משתמש בסוף בשם שאמרתי לך
DJ Airarik??


חחחח לא אחי
אני נשאר עפ
DJ ARIK

אני לא מצליח למצוא שם מורמלי ומכובד
אני לא אוצה לקרוא לעצמי במשהו מפוצץ כמו
DJ ARIK SUPER TRANCE BOOM BOOM
Ariels
quote:
Originally posted by arik
חחחח לא אחי
אני נשאר עפ
DJ ARIK

אני לא מצליח למצוא שם מורמלי ומכובד
אני לא אוצה לקרוא לעצמי במשהו מפוצץ כמו
DJ ARIK SUPER TRANCE BOOM BOOM


DJ NO-GEL
TinkerbeL
איזה כלב מתוק!!!!!! :)
עלו לי 2 שמות בראש
אבל אחרי שקראתי את התגובות של כולם ראיתי שכבר הציעו אותם
השם ה1 זה sky
תמיד רציתי כלב רק שאמא שלי לא רוצה וכל הזמן תכננתי לקרוא לו ככה
והשם השני זה שוקו
פשוט מתאים לו....
לכלבה שאני הכי אוהבת בעולם קוראים טישו, זה ממש מתאים לה כי היא כל הזמןעושה אפצ'י...
KrazyDJs
נמחקה לי ההודעה כנראה אתמול או משו :\
מוזר..

אה כן, קראתי לו אוגי..:D

coby
קרא לו פנחס הקבב
deluxe
מתושלח זה אחלה שם...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement