return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
קנו לי כלב..מחפש שם :D (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by arik
חחחח לא אחי
אני נשאר עפ
DJ ARIK

אני לא מצליח למצוא שם מורמלי ומכובד
אני לא אוצה לקרוא לעצמי במשהו מפוצץ כמו
DJ ARIK SUPER TRANCE BOOM BOOM


אבל זה אחלה שם!!!
:whip:
skelz
קרא לו מנחם
על אחריותי אף כלב בשכונה לא יעיז לדבר איתו
:)
-CosmicFire-
איזה כלב פצלוח
אבל חמוד חושילינג

דלוקס בנג'י לפי דעתי זה שם של כלב מתאבד או משהו כזה...

הייתה קורא לו עוגי כמו בקורונפלקס
KrazyDJs
חבורת עילגים


קראתי לו אוגי



ד"א
הכלב המניאק הזה מפמפם אותי!!!
חושב אני כלבה...
כולה בן חודש והוא חרמן אחושרמוטה...
ונושך כמו איזה לא יודע מה..

הכלב הזה יהיה טררוריסט

ד"א
בנג'י קרוי על שמו..
כי כמה ימים אחרי שקיבלנו אותו הוא טיפס על האסלה בשירותים, וניסה לקפוץ בחזרה למיטה שלו..

:D
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by KrazyDJs
בנג'י קרוי על שמו..
כי כמה ימים אחרי שקיבלנו אותו הוא טיפס על האסלה בשירותים, וניסה לקפוץ בחזרה למיטה שלו..

:D


LOLOLOLOLOL

איזה מסטול נראה לי רצה לעשות מקלחת
וממתי שמים מיטה של כלב ליד אסלה
אם תשתין הוא עלול לקפוץ ולתפוס לך תזין
זה התאבדות
ואלק אם היה לי כזה כלב הייתי קורא לו קונילמל(כל הזכויות שמורות לרועי)
שם עליו כובע של חרידים ויש לי קוני קטן
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
ד"א
הכלב המניאק הזה מפמפם אותי!!!
חושב אני כלבה...
כולה בן חודש והוא חרמן אחושרמוטה...
ונושך כמו איזה לא יודע מה..


יש לי חבר הכלב שלו זה הכלב הכי חרמן שיש!!!
לא הספקתי להכנס אליו הביתה בפעם הראשונה והוא התחיל לאונן עליי כמו מטורף
אתה מביא לו כאפות, בעיטות מה שאתה לא רוצה, והבנזונה עדיין מאונן עלייך!!!
שעה וחצי לא הצלחתי להוריד אותו מהרגל שלי!!
והוא לא כלב קטן כמו שלך... הוא אחד ענק!
צח מכיר אותו גם מקרוב אם אני לא טועה... הוא אונן על צח גם לא מעט פעמים :p
KrazyDJs
קיפר יאהבל..
הכלב שלי יושן \ חי בשירותים בקומה למטה..
אין לנו מקום אחר לשים אותו
בבוקר מוציאים אותו החוצה לחצר
ושאני חוזר מבצפר \ אבא מהעבודה
מכניסים חזרה הביתה :)

ורועי...
אני מדבר איתך על כלב 30 ס"מ על 30 ס"מ...
כולה בן חודש...
חרמן משו אש...
המניאק הזה לא עוזב אותי עדיין
ממשיך לאונן עלי..
חושב אני לא יודע מה...
ואצלי זה פחד להעיף אותו
כי מכה הכי קטנה קורה לו משו..

כלב משוגעעעעעע :eyespop:
itamarsan
quote:
Originally posted by KrazyDJs
קיפר יאהבל..
הכלב שלי יושן \ חי בשירותים בקומה למטה..
אין לנו מקום אחר לשים אותו
בבוקר מוציאים אותו החוצה לחצר
ושאני חוזר מבצפר \ אבא מהעבודה
מכניסים חזרה הביתה :)

ורועי...
אני מדבר איתך על כלב 30 ס"מ על 30 ס"מ...
כולה בן חודש...
חרמן משו אש...
המניאק הזה לא עוזב אותי עדיין
ממשיך לאונן עלי..
חושב אני לא יודע מה...
ואצלי זה פחד להעיף אותו
כי מכה הכי קטנה קורה לו משו..

כלב משוגעעעעעע :eyespop:

חחחחחחחחחחחחחחח אין מה לעשות אחי זו העונה שלהםםםםםם
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by KrazyDJs
קיפר יאהבל..
הכלב שלי יושן \ חי בשירותים בקומה למטה..
אין לנו מקום אחר לשים אותו
בבוקר מוציאים אותו החוצה לחצר
ושאני חוזר מבצפר \ אבא מהעבודה
מכניסים חזרה הביתה :)

ורועי...
אני מדבר איתך על כלב 30 ס"מ על 30 ס"מ...
כולה בן חודש...
חרמן משו אש...
המניאק הזה לא עוזב אותי עדיין
ממשיך לאונן עלי..
חושב אני לא יודע מה...
ואצלי זה פחד להעיף אותו
כי מכה הכי קטנה קורה לו משו..

כלב משוגעעעעעע :eyespop:


מסכן כפרה תשיג לו איזה כלבת ליווי:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
ורועי...
אני מדבר איתך על כלב 30 ס"מ על 30 ס"מ...
כולה בן חודש...
חרמן משו אש...
המניאק הזה לא עוזב אותי עדיין
ממשיך לאונן עלי..
חושב אני לא יודע מה...
ואצלי זה פחד להעיף אותו
כי מכה הכי קטנה קורה לו משו..

כלב משוגעעעעעע :eyespop:


כל הזין לך אח שלי!!
אני רק יודע שכשכלב רוצה לאונן עליך... לא משנה מה תעשה לו הבנזונה ימשיך!!

Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש לי חבר הכלב שלו זה הכלב הכי חרמן שיש!!!
לא הספקתי להכנס אליו הביתה בפעם הראשונה והוא התחיל לאונן עליי כמו מטורף
אתה מביא לו כאפות, בעיטות מה שאתה לא רוצה, והבנזונה עדיין מאונן עלייך!!!
שעה וחצי לא הצלחתי להוריד אותו מהרגל שלי!!
והוא לא כלב קטן כמו שלך... הוא אחד ענק!
צח מכיר אותו גם מקרוב אם אני לא טועה... הוא אונן על צח גם לא מעט פעמים :p


וואי וואי מכיר ת'חרא הזה.... אבל שאתה נכנס בו עם בירכיות לפנים הוא מתחיל טיפה להשתחרר....
או שפשוט תחכה שחבר שלך יגיד לו דיי... והוא יפסיק... :rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
וואי וואי מכיר ת'חרא הזה.... אבל שאתה נכנס בו עם בירכיות לפנים הוא מתחיל טיפה להשתחרר....
או שפשוט תחכה שחבר שלך יגיד לו דיי... והוא יפסיק... :rolleyes:


נראה לך?!
זה כלב ענק...
צח יודע כמה הוא גדול
לפעמים הוא גם מאונן על חבר שלי!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement