return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
התגייסתי...בעצם עדיין לא
View this Thread in Original format
§chop¥
וואלה השבוע עשיתי יום חיול ונהייתי בערך חייל.....

מי שלא הבין, אני הולך לעתודה ואני דוחה את השירות שלי בשלוש שנים כדי שאני יוכל להשלים את התואר שלי בפיזיקה :cool:

בינתיים אני סתם בכנסים אבל מיום ראשון אני מתחיל ללמוד באוני' ת"א
והכל פצצות בינתיים, אחלה אנשים , רמת אביב , כוסיות וכד'

מקווה שליום הסטודנט לא יובאו רק הדג נחש אלא גם דייג'יים !!!:mad:
KosmiK-G8
אחי אני עובד בתור מאבטח בקניון רמת אביב
ועוד חודש חודשיים אני חוזר לעבודה הישנה שלי בתור קופאי בחניונים של האוניברסיטה.....
Hell_Copter
פאקינג שיט!!
אתה תתגייס מתי שכל החברים שלך ישתחררו
מבאס את התחת!!

שיהיה לך בהצלחה אבל עם התואר
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
פאקינג שיט!!
אתה תתגייס מתי שכל החברים שלך ישתחררו
מבאס את התחת!!

שיהיה לך בהצלחה אבל עם התואר


תמיד הערכתי את עליונותך בחישובים מהירים...
כל הכבוד רועי
המשך כך
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Hell_Copter
פאקינג שיט!!
אתה תתגייס מתי שכל החברים שלך ישתחררו
מבאס את התחת!!


מה נהיית קיפר המבאס חסר הטקט ? :D


אללה אחי בהצלחה באונ'...
Narcotic Mind
חחח אם התגייסת השבוע חבל שלא אמרת לי הייתי בודק עליך פרטים :p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
מה נהיית קיפר המבאס חסר הטקט ? :D


אללה אחי בהצלחה באונ'...


איזה ילד סתימה
אתה לא חושב שהוא יודע שהוא מתגייס מתי שחברים שלו ישתחררו?!
זה לא שזה חוסר טקט... כי זאת הבחירה שלו
אז שיהיה לו לבריאות ובהצלחה
§chop¥
א.וואלה תודה
ב.אני לא מבואס מזה שחברים שלי ישתחררו כאשר אני אתגייס להפך, אני יודע כמה קשה יהיה לי לעשות תואר אחרי צבא וגם שזה הדבר שהכי מעניין אותי כרגע
ג.למאבטח בקניון , איפה אתה נמצא בשער המגדל ?
ד.אם ציונים טובים , טראנסאנרג'י\סנסיישן 2004
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by §chop¥

ג.למאבטח בקניון , איפה אתה נמצא בשער המגדל ?

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


תלוי איפה שמים אותי...
שער המגדל שער הגן
מחסום איינשטיין
טאגור בעעע...

כל מיני
DJ_Yuval
בהצלחה בתואר.. והפצת ההארדסטייל בישראל
:)

TinkerbeL
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
חחח אם התגייסת השבוע חבל שלא אמרת לי הייתי בודק עליך פרטים :p


מה התפקיד שלך?
חבר שלי מש"' מידע
ויש להם את המידע על כל החיילים בצה"ל
גם על כאלה שעדיין לא התגייסו
TinkerbeL
quote:
Originally posted by §chop¥
מקווה שליום הסטודנט לא יובאו רק הדג נחש אלא גם דייג'יים !!!:mad:


הייתי השנה ביום הסטודנט
היה נחמד
הייתה דווקא במה של דיגיים
היו גם כל מיני מעצבנים מביפ, עברי לידר, פורטים,
אני יותר באתי בגלל ההופעה של אביב גפן רק חבל שהיא הייתה בסוף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement