|
ps2
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אוקיי אז ככה
אח שלי אתמול הביא הבייתה פלייסטיישן 2
עם צ'יפ
עכשיו מה שאני רוצה להבין הוא איך מורידים משחקים וצורבים והאם אני חייב צורב
DVD
כאילו איך כל הסצינה הזאתי עובדת אני לא מבין |
|
|
| hazzard |
בקשר לשאלה שלך לא יודע
רק מה שכדי שתעזוב את הבלאגן הזה סע מידי פעם לתל-אביב
יש שם מלא חנויות שמוכרים בהם משחקים צרובים
לפלייסטיישן
ודרך אגב אתה יודע כמה אמור לעלות P-SON?
הפלייסטשיין הראשון הקטן |
|
|
| KosmiK-G8 |
קודם כל תתחדש
לגבי תל אביב זה באמת נכון יש בתחנה מרכזית שם לפחות 5 חנויות שמוכרות דיסקים צרובים ב-20-30 שקל
אבל לא יודע אם אפשר לסמוך עליהם...
לצערי אני מעאבל בדברים האלה כמוך אז הרבה אני לא יוכל לעזור אבל יש כאן כמה אנשים שמבינים בכל העסק הזה...
הם יעזרו לך.. אני מקווה
לי היתה פעם שאלה על הציפ בפלייסטיישן 1 והם עזרו לי...
בסוף לא קניתי ולא התקנתי אבל לא משנה... |
|
|
| Flotser |
אחי אני כמעט בטוח שאתה לא חייב צורב
dvd
חבר שלי פעם היה מוריד מלא משחקים מהחמור והוא אמר לי שצריך לצרוב על
cdrw
וזה עובד עם הצ'יפ,
נראה לי שפשוט רוב המחשקים לא באמת בגודל
dvd
אבל אני לא בטוח |
|
|
| KrazyDJs |
לפי מה שאני יודע לחלק מהמשחקים צריך צורב
DVD
אבל את חלקם צורבים כ
ISO
רגיל..
אל תיקח אותי במילה אבל..
אני לא ממש בטוח.. |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Flotser
חבר שלי פעם היה מוריד מלא משחקים מהחמור |
החמור!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha: :haha:
קרעת אותי...
ופרצוף אחד בשבילך מיכאל
:crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
החמור!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha: :haha:
קרעת אותי...
ופרצוף אחד בשבילך מיכאל
:crazy: |
מה אתה צוחק?
זאת תוכנה שנקראת החמור
emule
אז מה אם זה יותר פרד מחמור... עדיין :D |
|
|
| Scorchio |
איי צ'ונג צ'ונג
קיצר
ככה
דבר ראשון תתחדש
דבר שני
להוריד משחקים לך ל
DC++
לך ל
Public Hubs
ותחפש האבים שמתחילים ב
Console
או
PS2
אני ממליץ על
Consoleworld!
Console World 2
Console World 3
Console Games
Console Tech
All Console
PS2/XBOX/MOVIE SYNDICATE
אבל בשביל שתוכל להשאר שם אתה צריך שיהיה לך משחקים בשיתוף
אז תתחיל עם
Console World 2
ששם אין דרישה רצינית ותוריד משחקים ואז תכנס לאחרים
עכשיו
זה הולך ככה
יש שני ריליסים לכל משחק
DVD Image
DVD Rip
האימאג' הוא המשחק המקורי והוא דורש צורב
DVD
ו
DVD Rip
הוא המשחק באותה איכות גראפית בלי הסרטים והמוזיקה\פרשנויות כדי שהוא יתאים לדיסק אחד
ואותו אפשר לצרוב בצורב רגיל
כדי שהמשחק יעבוד לך טוב
אל תעבור את המהירות 4 בצריבה
קבוצות הכי טובות:
Confusion, Genius, Kalisto
ריליסים שלהם הם בדרך כלל באיכות טובה מאוד.
תהנה |
|
|
| DjChook |
ושקונים בתחנה המרכזית וזה מקבלים את ה
DVD IMAGE ?
עכשיו עוד שאלה
משום מה אתמול הסרטים עבדו
יעני הוא שימש כ
DVD
והיום הוא מזהה את הסרטים כ
PS2 DISK
יעני כמשחק ואז לא מוכן להפעיל אותם
למישהו יש מושג ? |
|
|
| Q-PiXeL |
למה אתם קונים בתחנה המרכזית?!?
נותנים פרנסה לחאפרים שלא עשו כלום בשביל המשחקים וכל שאר הדברים שהם מוכרים
הורידו משחק, צרבו אותו ומרוויחים עליו כסף...
:rolleyes:
תורידו לבד וזהו
חוץ מזה שהם גם ככה לא מעודכנים... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
למה אתם קונים בתחנה המרכזית?!?
נותנים פרנסה לחאפרים שלא עשו כלום בשביל המשחקים וכל שאר הדברים שהם מוכרים
הורידו משחק, צרבו אותו ומרוויחים עליו כסף...
:rolleyes:
תורידו לבד וזהו
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחח אל תקנו מהחאפרים בתחנה המרכזית
תהיו חאפרים בעצמכם!!
איזה חינוך אתה מביא לאנשים
אתה תהיה אבא טוב :disbelief |
|
|
| Scorchio |
צ'וק בשוק הכרמל יש אחד שמוכר משחקי
DVD
אתמול קניתי את פיפא 2004 עם כל הסרטים והכל
עכשיו בקשר לסרטים
הצ'יפ עושה קצת בעיות לזה צריך לעשות איזה תהליך כדי שזה יעבוד... |
|
|
|
|