return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
ps2
View this Thread in Original format
DjChook
אוקיי אז ככה
אח שלי אתמול הביא הבייתה פלייסטיישן 2
עם צ'יפ

עכשיו מה שאני רוצה להבין הוא איך מורידים משחקים וצורבים והאם אני חייב צורב
DVD
כאילו איך כל הסצינה הזאתי עובדת אני לא מבין
hazzard
בקשר לשאלה שלך לא יודע
רק מה שכדי שתעזוב את הבלאגן הזה סע מידי פעם לתל-אביב
יש שם מלא חנויות שמוכרים בהם משחקים צרובים
לפלייסטיישן
ודרך אגב אתה יודע כמה אמור לעלות P-SON?
הפלייסטשיין הראשון הקטן
KosmiK-G8
קודם כל תתחדש

לגבי תל אביב זה באמת נכון יש בתחנה מרכזית שם לפחות 5 חנויות שמוכרות דיסקים צרובים ב-20-30 שקל

אבל לא יודע אם אפשר לסמוך עליהם...


לצערי אני מעאבל בדברים האלה כמוך אז הרבה אני לא יוכל לעזור אבל יש כאן כמה אנשים שמבינים בכל העסק הזה...

הם יעזרו לך.. אני מקווה
לי היתה פעם שאלה על הציפ בפלייסטיישן 1 והם עזרו לי...
בסוף לא קניתי ולא התקנתי אבל לא משנה...
Flotser
אחי אני כמעט בטוח שאתה לא חייב צורב
dvd
חבר שלי פעם היה מוריד מלא משחקים מהחמור והוא אמר לי שצריך לצרוב על
cdrw
וזה עובד עם הצ'יפ,

נראה לי שפשוט רוב המחשקים לא באמת בגודל
dvd

אבל אני לא בטוח
KrazyDJs
לפי מה שאני יודע לחלק מהמשחקים צריך צורב
DVD

אבל את חלקם צורבים כ
ISO
רגיל..

אל תיקח אותי במילה אבל..
אני לא ממש בטוח..
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Flotser

חבר שלי פעם היה מוריד מלא משחקים מהחמור



החמור!!!!!!!!!


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha: :haha:


קרעת אותי...

ופרצוף אחד בשבילך מיכאל
:crazy:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
החמור!!!!!!!!!


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha: :haha:


קרעת אותי...

ופרצוף אחד בשבילך מיכאל
:crazy:


מה אתה צוחק?
זאת תוכנה שנקראת החמור
emule
אז מה אם זה יותר פרד מחמור... עדיין :D
Scorchio
איי צ'ונג צ'ונג

קיצר
ככה

דבר ראשון תתחדש
דבר שני
להוריד משחקים לך ל
DC++
לך ל
Public Hubs

ותחפש האבים שמתחילים ב
Console
או
PS2

אני ממליץ על
Consoleworld!
Console World 2
Console World 3
Console Games
Console Tech
All Console
PS2/XBOX/MOVIE SYNDICATE

אבל בשביל שתוכל להשאר שם אתה צריך שיהיה לך משחקים בשיתוף
אז תתחיל עם
Console World 2
ששם אין דרישה רצינית ותוריד משחקים ואז תכנס לאחרים

עכשיו
זה הולך ככה
יש שני ריליסים לכל משחק
DVD Image
DVD Rip
האימאג' הוא המשחק המקורי והוא דורש צורב
DVD
ו
DVD Rip
הוא המשחק באותה איכות גראפית בלי הסרטים והמוזיקה\פרשנויות כדי שהוא יתאים לדיסק אחד

ואותו אפשר לצרוב בצורב רגיל
כדי שהמשחק יעבוד לך טוב
אל תעבור את המהירות 4 בצריבה


קבוצות הכי טובות:

Confusion, Genius, Kalisto

ריליסים שלהם הם בדרך כלל באיכות טובה מאוד.

תהנה
DjChook
ושקונים בתחנה המרכזית וזה מקבלים את ה
DVD IMAGE ?

עכשיו עוד שאלה
משום מה אתמול הסרטים עבדו
יעני הוא שימש כ
DVD

והיום הוא מזהה את הסרטים כ
PS2 DISK
יעני כמשחק ואז לא מוכן להפעיל אותם
למישהו יש מושג ?
Q-PiXeL
למה אתם קונים בתחנה המרכזית?!?
נותנים פרנסה לחאפרים שלא עשו כלום בשביל המשחקים וכל שאר הדברים שהם מוכרים
הורידו משחק, צרבו אותו ומרוויחים עליו כסף...
:rolleyes:

תורידו לבד וזהו

חוץ מזה שהם גם ככה לא מעודכנים...

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
למה אתם קונים בתחנה המרכזית?!?
נותנים פרנסה לחאפרים שלא עשו כלום בשביל המשחקים וכל שאר הדברים שהם מוכרים
הורידו משחק, צרבו אותו ומרוויחים עליו כסף...
:rolleyes:

תורידו לבד וזהו


חחחחחחחחחחחחחחחחחח אל תקנו מהחאפרים בתחנה המרכזית
תהיו חאפרים בעצמכם!!

איזה חינוך אתה מביא לאנשים
אתה תהיה אבא טוב :disbelief
Scorchio
צ'וק בשוק הכרמל יש אחד שמוכר משחקי
DVD
אתמול קניתי את פיפא 2004 עם כל הסרטים והכל

עכשיו בקשר לסרטים
הצ'יפ עושה קצת בעיות לזה צריך לעשות איזה תהליך כדי שזה יעבוד...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement