return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מדריך לנרגילה
View this Thread in Original format
hazzard
חשבתי אם כבר זה בחייו של כול אחד
אז כדי שנפתח מדריך לנרגילה
מקווה שלא תראו בזה טרד מיותר
כי לפי דעתי אפשר פה פשוט
לבדוק את כל הנושאים הקשורים לנרגילה
לדוגמא:
מה הטעם הכי טוב? (בטוח שהרוב יגידו תפוח)
מה עושים במקרה של קצת עשן?
איזה צינור עדיף להשתמש ?(המסחרי או צינור מזגן..
וחחח כדומה...:thepirate
NyKoN
היה כזה ט'רד כבר פעם
ונראה לי שכל מי שיודע לעשן נרגילה יודע את התשובות לשאלות שלך
ד"א... מלון, להדליק את הפחם ומזגן
:D
DjChook
שים לב :

http://www.tranceaddict.com/forums/...%F8%E2%E9%EC%E4

http://www.tranceaddict.com/forums/...%F8%E2%E9%EC%E4

http://www.tranceaddict.com/forums/...%F8%E2%E9%EC%E4

http://www.tranceaddict.com/forums/...%F8%E2%E9%EC%E4

http://www.tranceaddict.com/forums/...%F8%E2%E9%EC%E4

http://www.tranceaddict.com/forums/...%F8%E2%E9%EC%E4

http://www.tranceaddict.com/forums/...%F8%E2%E9%EC%E4
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DjChook
שים לב :

http://www.tranceaddict.com/forums/...%F8%E2%E9%EC%E4

http://www.tranceaddict.com/forums/...%F8%E2%E9%EC%E4

http://www.tranceaddict.com/forums/...%F8%E2%E9%EC%E4

http://www.tranceaddict.com/forums/...%F8%E2%E9%EC%E4

http://www.tranceaddict.com/forums/...%F8%E2%E9%EC%E4

http://www.tranceaddict.com/forums/...%F8%E2%E9%EC%E4

http://www.tranceaddict.com/forums/...%F8%E2%E9%EC%E4



בוינה חן...
אתה מאורגן:)
DjChook
שעמם אז ערכתי חיפוש
hazzard
אז נעשה הסבה לטרד הזה
יש לי שאלה אחרת איפה הכי זול אפשר להשיג נרגילה ודברים לה?
בדלית אל כרמל?(לא נראה לי שהייתם קונים שמה
ונ.ב.
באמת הנושא של הנרגילות פה חם!!!!
HyPeRSoNiC
באמת טוב שיש טרד כזה........
רציתי לשאול..... למה צינור מזגן יותר טוב?
DJ_Yuval
שמישהו יכתוב מדריך איך להכין ראש בחייאת
לא משנה מצאתי

http://www.abulehleh.co.il/rotem/nuke/article.php?sid=591
ronsh
מישהו פה קנה נרגילה בכפר יאסיף??
חנות נרגילה הכי ענקית בצפון אם אני לא טועה...
Vortex_SA
כל מי שבדרום ויכול להגיע למזכרת בתיה שיבוא ואני והחרבה שלי נעשה לו תדרוך מקיף :) יש לנו 7 נרגילות נראה לי... בוא נראה אם אני זוכר... ווידד שרהלה מייגן מריאור ועוד כמה שאני לא זוכר... קיצר עדיף צינור מזגן כי הוא הכי אטים, אבל אם אתה באמת חזק בקטע תקנה צינור "אינפוזיה" זה צינור מזגן כזה עבה וממש גמיש... זה כלי לעשן בו... ואם הראש דולק ואין לך עשן, תוריד או תוסיף מים לפי הצורך... וגם לפעמים זה קשור בטבק... טבק שחרורי למשל מגעיל ולא מוציא עשן בגחל הראשון... אבל נקלה ואלווחה זה טבק טוב :)

itamarsan
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
באמת טוב שיש טרד כזה........
רציתי לשאול..... למה צינור מזגן יותר טוב?

טוב קודם כול צינור מזגן יש לו צ'ול הכוונה שהוא גדול מאוד בפנים ....
וכך גם עובר האוויר מהנרגילה ביתר יעילות בוא נגדיר זאת ככה וכך יותר סבבה לעשן וכמובן יותר מהר לתפוס סטלה......
Ariels
בגדול לצינור מזגן אין סליל ברזל כמו בצינור המצרי ולכן הוא לא מחליד
גם הוא לא עשוי מעור או קרטון שסופג טעמים של טבקים אחרים
הבעיה שהגומי מתאכל מהעשן וככה הריאות שלך מתמלאות בזבל כימי
אני בכל מקרה מעדיף את הצינור הסורי שלו יש סליל של פלסטיק גמיש
שלא מחליד ויש לו את הסחיבה הכי טובה
למרות שהבנתי שלצינור הטריפוליטאי יש את האיכות חומר הכי טובה אבל חיבה טיפה קשה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement