| Vortex_SA |
| כל מי שבדרום ויכול להגיע למזכרת בתיה שיבוא ואני והחרבה שלי נעשה לו תדרוך מקיף :) יש לנו 7 נרגילות נראה לי... בוא נראה אם אני זוכר... ווידד שרהלה מייגן מריאור ועוד כמה שאני לא זוכר... קיצר עדיף צינור מזגן כי הוא הכי אטים, אבל אם אתה באמת חזק בקטע תקנה צינור "אינפוזיה" זה צינור מזגן כזה עבה וממש גמיש... זה כלי לעשן בו... ואם הראש דולק ואין לך עשן, תוריד או תוסיף מים לפי הצורך... וגם לפעמים זה קשור בטבק... טבק שחרורי למשל מגעיל ולא מוציא עשן בגחל הראשון... אבל נקלה ואלווחה זה טבק טוב :) |
|
|