|
Vizay 18 år!
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
Grattis mannen ;)
Nu kan du äntligen joina oss när vi äger dansgolven landet runt. Jag vet hur mycket du längtat, o nu är dagen här :)
Vi ses på Helsloot! |
|
|
| Vizay |
awww kände på mig att den här tråden skulle komma så fort jag sa nått :)
tackar tackar kenny, å du kan fethaja att vi syns där ;) |
|
|
| ScuL |
GrAtTiS! :)
Hoppas du har en fin dag :)
Iaf nu kan du till alla fester med 18-årsgränsen ;) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| GRATTIS MANNEN |
|
|
| Glorie |
| Grattiiisssss Peter :) |
|
|
| ShyTrance |
meh varför sa du inget när vi chatta ?! :p hade glömt d
men GRATTIS :D ha en jättebra dag! =) |
|
|
| reveal |
| Grattis! Bara 2 år till du kan handla på systemet =P :) |
|
|
| montana |
| grattis vizay, måste vara kul för dig just nu |
|
|
| dbl |
GRATTIS MANNEN.... heheh..
va fanimej på tiden.. haha :)
hoppas du får en hel bra födelsedag :) |
|
|
| NooN |
Grattis Vizay!
Välkommen i gänget :p |
|
|
| dj_hysterix |
hihih...GRATTIS!!!!!! :D
se till o skaffa körkort nu, så att vi får en till trancemobil :p |
|
|
|
|