return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
net terug...........IK WIL TRANCE!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk
gelukkig was allmighty henkie er.. *close* *close* lol..

nways.. contact me ff blik.. w8 ik start dat neuk msn wel ff op.. (wat ook 4 miljoen keer down was)


ik contact je morgen wel fftjes, vandaag niet meer zoveel tijd, dalijk naar bedje toe, laatste 3 dagen maar 9 a 10 uur slaap gehad, das echt niet gezond
moogwai
Ik ben 2x in Pacha, 2x Snoopy's en 2x in Flashback geweest....
Pacha is verreweg de mooiste en beste, coolste... etc Disco van Salou.... Snoopy's en Flashback waren ook gaaf (alleen geluid van Flashback was zeer matig vond ik)... maar voor de rest is er volgens mij NIKS anders wat de moeite waard is in Salou (behalve de Hollandse Kroegen dan :D)... als je het vergelijkt met Lloret is valt Salou echt tegen als het om de disco's gaan.

In Snoopy's was er een sexy party... Behalve dat het te druk was.. stonden er 5 van die Homo's een half uur te strippen... :eek: :mad: :( en daarna kwamen er twee wijven... en strippen ho maar niet eens de bikini uit :( :( :(

Ik weet niet of het aan de periode ligt (vorig jaar eind augustus,, nu begin juli).... maar in Salou waren er dus veel meer vrouwen als in Lloret.. We waren met een groep van 13 man en 2 vrouwen... (waarvan 8 vrijgezellen)... Maar 1 vriend van mij heeft een "serieuze" relatie gehad en verder hebben er nog een paar een wijf gecheckt...

De vakantie was voor de rest echt gaaf... echt super om met z'n vijftienen te gaan uit eten.. en dan allemaal APART betalen natuurlijk :D .. die spanjaarden werden helemaal gek van ons.
En Blik.. nog bij de Shoarma tent onder ons appartement geweest ?.... die Turken werden ook helemaal gek van ons :D

De Beachparty was eigenlijk zwaar kloten... maar de Jetksi's vergoeden veel en ook de laaste banananrit was echt gaaf.. vergelijken met de eerste keer..
Blik
quote:
Originally posted by moogwai


De vakantie was voor de rest echt gaaf... echt super om met z'n vijftienen te gaan uit eten.. en dan allemaal APART betalen natuurlijk :D .. die spanjaarden werden helemaal gek van ons.
En Blik.. nog bij de Shoarma tent onder ons appartement geweest ?.... die Turken werden ook helemaal gek van ons :D

De Beachparty was eigenlijk zwaar kloten... maar de Jetksi's vergoeden veel en ook de laaste banananrit was echt gaaf.. vergelijken met de eerste keer..



beachparty was echt klote, jetski was inderdaad tof, totdat de jetski tegen mijn been aankwam.........:(:(
was ook nog best brak van de DJ Party in de pacha van de dag ervoor, hadden 3 uurtjes geslapen.......
DjRV
flashback weet ik nog van vorig jaar,onwijs chille tent was dat:)
pacha draaide mark van dale toen ik er was en dat is niet echt mijn thinggie :D . Wel onwijs mooie tent btw.Blik:ben jij nog toevallig bij mooi sikke geweest?nederlands bruin cafe?vraag me af of die gasten nog leven:D
Blik
quote:
Originally posted by DjRV
Wel onwijs mooie tent btw.Blik:ben jij nog toevallig bij mooi sikke geweest?nederlands bruin cafe?vraag me af of die gasten nog leven:D


nee, ben alleen naar de populaire dingen geweest, waar veel Nedelanders naartoe gaan, waren nog naar 1 café geweest, de Why Not, wat een zeikerds zeg daar, moesten al onze clubkaarten op nummers gelijk leggen, want we gingen alleen naar binnen voor een gratis biertje.........ik zei daar iets van, dat ik het maar een beetje stom vond, net alsof hij ons niet vertrouwde, begon die gast te zeiken dat we dan maar weg moesten gaan........had die dus niet moeten zeggen, dat was alleen een speciale reden om alleen ff dat biertje lekker gratis weg te zuipen en weer weg te gaan..........wat een lul zeg

TIP: ga daar alleen naartoe voor je gratis biertje mensen
Remy D
Als je maar lol heb gehad dat is het belangrijkst. :D:D

En wijven zijn hier genoeg dus... Maar in iedergeval welkom terug.
Miss Proximus
Waren dit al 2 weken dan? jeeeeeeeetje wat vliegt de tijd!!Hopelijk komt iedereen zo snel terug al jij Blik! ;)

Maar jah...gelukkig heb je t leuk gehad, en kun je volgend schooljaar weer een frisse start maken! :) Welcome back d00d
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Waren dit al 2 weken dan? jeeeeeeeetje wat vliegt de tijd!!Hopelijk komt iedereen zo snel terug al jij Blik! ;)

Maar jah...gelukkig heb je t leuk gehad, en kun je volgend schooljaar weer een frisse start maken! :) Welcome back d00d



post #3000!!!!!!

het was maar 10 daagjes hoor.......best jammer dat ik al de rellen heb gemist, dan had ik ook een keertje iets kunnen doen als mod hierro

(rellen doen me trouwens denken aan de rellen in Den Bosch:D:D)

Maar nu heb ik nog steeds geen nieuwe Trance!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Henkie_henk
je hebt me ook nie gecontact :rolleyes:
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk
je hebt me ook nie gecontact :rolleyes:



ja sorry helemaal gelijk heb je

nou, vertel maar waar je bent dan, dan kom ik ernaartoe

Henkie_henk
Ow hier post ik nix meer...

i trust no one.. :)

Contact me maar op msn .. [email protected]
Blik
ehh, het was toch [email protected]

:conf: :conf: :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement