return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
net terug...........IK WIL TRANCE!!!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
Blik
kom op mensen, wat zijn de nieuwe vette tranceliedjes........is dat liedje van trancefool al geID-ed........???

gimme gimme gimme.........

Salou was trouwens zeer vet, vooral de Pacha was errug toppie
basvh
heej blik, goeie vakantie gehad jungen?? zal wel in salou. Liepen er lekker wijven rond?
MetzZ_!!
En wat is het eerst dat je doet als je terug bent van vakantie...

Juist ja... TA opzoeken :p
Blik
Ja man, de Pacha was echt supervet, in 7 nachten ben ik er 3 keer geweest, eerst bij de Holland Party, toen op de DJ Party en als laatst op de schuimparty, schuimparty was echt vies, wat een teringzooi word alles daarvan zeg, das echt niet normaal

over de wijven........dat viel tegen, er waren wel lekkere wijven maar die waren meestal te oud voor zo'n 16 jarige (zondag 17 jarige:D:D) knul als ik, en dan komt er ook nog es bij dat er 5 jongens waren voor 1 meisje..........:(:(:(:(:(
-=WVG=-
Jah, ik het al een beetje gehoord van ADK jah...

Weinig vrouwen hehe :)

Ach ja, als je maar plezier hebt gehad he...Ik hoor de rest nog wel !
basvh
heej blik je hebt trouwens een stel spectaculiare en verhitte discussie gemist, precies in de tijd dat jij weg was. dus voortaan mag je niet meer op vakantie, anders loopt het dadelijk weer uit de hand:D :D :D
Henkie_henk
Kom maar op irc blik :) paas ik je wel at :)

#taforum Nick/channel is temporarily unavailable

hehe
michiel
maar........nog wel een wijf/wijven gecheckt of niet??
pacha is een strakke tent he
vond je van snoopy's??

later

michiel
Blik
quote:
Originally posted by basvh
heej blik je hebt trouwens een stel spectaculiare en verhitte discussie gemist, precies in de tijd dat jij weg was. dus voortaan mag je niet meer op vakantie, anders loopt het dadelijk weer uit de hand:D :D :D


ja kutzooi, ik heb er al een paar gelezen, meestal was het onderwerp sensation wat dus achteraf niks aan bleek te zijn
Henkie_henk
gelukkig was allmighty henkie er.. *close* *close* lol..

nways.. contact me ff blik.. w8 ik start dat neuk msn wel ff op.. (wat ook 4 miljoen keer down was)

Blik
quote:
Originally posted by michiel
maar........nog wel een wijf/wijven gecheckt of niet??
pacha is een strakke tent he
vond je van snoopy's??

later

michiel


nee, geen wijven dus:(:(:(

zijn niet naar de Snoopy's geweest, hadden gehoord dat er maar een kutsfeertje was en we vonden de Flashback eigenlijk ook wel vet, draaiden ze ook goede Trance

De Swing, cafétje van GoGotours, is ook wel lachen, maar dat is meer iets voor brabanders aangezien ze daar alleen feestmuziek draaien, netzoals in de prins van Oranje, misschien kom ik nog op TV, in een geel blousje zingend "Viva Espanja"

LOL
Muppet
He blik,

is ie terug meteen weer ta(verslaafd neeeeeeee(maar dat zijn we allemaal))

Zijn een paar coole threads geweest(leuk ruzie)EN ER IS EEN SPORTFORUM(zal je al gezien hebben maar pech moest ff zeggen)

Check maar ff thread TA-PARTY(ff feest promoten he)

Greetz Muppet
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement