|
תחרות הנאד הרטוב (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| itamarsan |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אדיר אדיר
עכשיו אני חושב על זה צריך ללכת עם תחתון לבן ואז יראו ממש טוב לא???:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
מה מצחיק?
זה חלש..:o
שכמו שהוא יגיד תחרות לחרבן בסיר |
איזה מבאס תתחת אתה, אה כמו האנשים האלה בצבא
שכשכולם עושים בחדר תחרות מי עושה נאד הכי חזק
מתחילים לעשות קולות שהם נחנקים ומקללים כמו
ילדים מפגרים ויוצאים החוצה כי זה מסריח
לך יא חנון |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by Ariels
איזה מבאס תתחת אתה, אה כמו האנשים האלה בצבא
שכשכולם עושים בחדר תחרות מי עושה נאד הכי חזק
מתחילים לעשות קולות שהם נחנקים ומקללים כמו
ילדים מפגרים ויוצאים החוצה כי זה מסריח
לך יא חנון |
מה חנון?!!
דבר ראשון לא מפריע לי שמפליצים אני לא כמו האנשים האלה שאמרת יא
דפוק
אתה ממש לא מכיר אותי אם אמרת את זה
אמרתי לך שזה חלש כי נאד רטוב לא הצחיק אותי ובדרך כלל אתה מצחיק אותי בהודעות שלך.. אבל זה לא
אתה פותח טרד על נאד רטוב ואומר לי שאני מפגר
אז למה סתם לזיין בשכל 4 שורות עלי אין לך משהו אחר לעשות?
אם היית אומר משהו מצחיק הייתי צוחק
אבל אתה בכלל בזמן האחרון אומר דברים לא מצחיקים.. עצוב |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אחים שלי!
זה אחלה טרד! למה להרוס? תירגעו...... :p
יאללה מי מתמודד?? |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
מה חנון?!!
דבר ראשון לא מפריע לי שמפליצים אני לא כמו האנשים האלה שאמרת יא
דפוק
אתה ממש לא מכיר אותי אם אמרת את זה
אמרתי לך שזה חלש כי נאד רטוב לא הצחיק אותי ובדרך כלל אתה מצחיק אותי בהודעות שלך.. אבל זה לא
אתה פותח טרד על נאד רטוב ואומר לי שאני מפגר
אז למה סתם לזיין בשכל 4 שורות עלי אין לך משהו אחר לעשות?
אם היית אומר משהו מצחיק הייתי צוחק
אבל אתה בכלל בזמן האחרון אומר דברים לא מצחיקים.. עצוב |
ואתה ילד מטומטם שמעצבן את רוב האנשים בפורום
והיינו מעדיפים שלא תכתוב בכלל כי אתה עושה לנו כאב ראש
רק שאנשים פה נחמדים מדי כדי להגיד לך את זה בפנים אז במקומך הייתי שותק |
|
|
| Biondo |
נאדים רטובים סבבה רעיון נחמד
הנה עוד רעיון:
בואו נארגן מפה מוגדלת יפה של הארץ ונוסיף שמות של ישובים של כל החברה שמשתתפים בפורום
יעני כל הטראנס אדיקטים של הארץ ואיפה כל אחד נמצא במפה. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Biondo
נאדים רטובים סבבה רעיון נחמד
הנה עוד רעיון:
בואו נארגן מפה מוגדלת יפה של הארץ ונוסיף שמות של ישובים של כל החברה שמשתתפים בפורום
יעני כל הטראנס אדיקטים של הארץ ואיפה כל אחד נמצא במפה. |
אלי יא הומו כבר עשינו את זה!!
יש את המפה בט'רד של החדשים |
|
|
| Ariels |
חחח איזה קרוע
...הכי הרג אותי החצים אל מעבר לים |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Ariels
חחח איזה קרוע
...הכי הרג אותי החצים אל מעבר לים |
חחחחחחחחחחחחח
רעיון שנלקח מהבריטים....... :rolleyes: |
|
|
| Flotser |
שלום...
אני אבא של מיכאל,
(לא רציתי לפתוח חשבון משלי אז נכנסתי דרך כאן חיחי :))
מצטער ככה להידחף לוויכוחים שלכם והכל...
אבל הנושא הזה של נודים רטובים הוא משעשע למדי,
הייתי רוצה לדעת אם יש כללים להשתתפות בתחרות הזאתי שלכם, או שאני ישר אשלח לכם איזה סדרת תמונות טריות של הישבן שלי חיחי
??
והנה לעת עתה אני אשלח את התמונה של הבן החמוד שלי בשיא האימונים שלו לתחרות
:p
 |
|
|
| Ariels |
| ????? תקטין את התמונה, מה נסגר איתך |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Ariels
????? תקטין את התמונה, מה נסגר איתך |
למה אחי היא בסדר גמור בגודל פעמיים של המסך שלי.....
זה מעולהה:D :D :D :D :D :D |
|
|
|
|