return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
תחרות הנאד הרטוב (pg. 2)
View this Thread in Original format
itamarsan
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אדיר אדיר
עכשיו אני חושב על זה צריך ללכת עם תחתון לבן ואז יראו ממש טוב לא???:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Ariels
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
מה מצחיק?
זה חלש..:o
שכמו שהוא יגיד תחרות לחרבן בסיר


איזה מבאס תתחת אתה, אה כמו האנשים האלה בצבא
שכשכולם עושים בחדר תחרות מי עושה נאד הכי חזק
מתחילים לעשות קולות שהם נחנקים ומקללים כמו
ילדים מפגרים ויוצאים החוצה כי זה מסריח

לך יא חנון
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Ariels
איזה מבאס תתחת אתה, אה כמו האנשים האלה בצבא
שכשכולם עושים בחדר תחרות מי עושה נאד הכי חזק
מתחילים לעשות קולות שהם נחנקים ומקללים כמו
ילדים מפגרים ויוצאים החוצה כי זה מסריח

לך יא חנון


מה חנון?!!
דבר ראשון לא מפריע לי שמפליצים אני לא כמו האנשים האלה שאמרת יא
דפוק
אתה ממש לא מכיר אותי אם אמרת את זה
אמרתי לך שזה חלש כי נאד רטוב לא הצחיק אותי ובדרך כלל אתה מצחיק אותי בהודעות שלך.. אבל זה לא
אתה פותח טרד על נאד רטוב ואומר לי שאני מפגר
אז למה סתם לזיין בשכל 4 שורות עלי אין לך משהו אחר לעשות?
אם היית אומר משהו מצחיק הייתי צוחק
אבל אתה בכלל בזמן האחרון אומר דברים לא מצחיקים.. עצוב
HyPeRSoNiC
אחים שלי!
זה אחלה טרד! למה להרוס? תירגעו...... :p

יאללה מי מתמודד??
Ariels
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
מה חנון?!!
דבר ראשון לא מפריע לי שמפליצים אני לא כמו האנשים האלה שאמרת יא
דפוק
אתה ממש לא מכיר אותי אם אמרת את זה
אמרתי לך שזה חלש כי נאד רטוב לא הצחיק אותי ובדרך כלל אתה מצחיק אותי בהודעות שלך.. אבל זה לא
אתה פותח טרד על נאד רטוב ואומר לי שאני מפגר
אז למה סתם לזיין בשכל 4 שורות עלי אין לך משהו אחר לעשות?
אם היית אומר משהו מצחיק הייתי צוחק
אבל אתה בכלל בזמן האחרון אומר דברים לא מצחיקים.. עצוב


ואתה ילד מטומטם שמעצבן את רוב האנשים בפורום
והיינו מעדיפים שלא תכתוב בכלל כי אתה עושה לנו כאב ראש

רק שאנשים פה נחמדים מדי כדי להגיד לך את זה בפנים אז במקומך הייתי שותק
Biondo
נאדים רטובים סבבה רעיון נחמד


הנה עוד רעיון:


בואו נארגן מפה מוגדלת יפה של הארץ ונוסיף שמות של ישובים של כל החברה שמשתתפים בפורום

יעני כל הטראנס אדיקטים של הארץ ואיפה כל אחד נמצא במפה.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Biondo
נאדים רטובים סבבה רעיון נחמד


הנה עוד רעיון:


בואו נארגן מפה מוגדלת יפה של הארץ ונוסיף שמות של ישובים של כל החברה שמשתתפים בפורום

יעני כל הטראנס אדיקטים של הארץ ואיפה כל אחד נמצא במפה.


אלי יא הומו כבר עשינו את זה!!
יש את המפה בט'רד של החדשים
Ariels
חחח איזה קרוע

...הכי הרג אותי החצים אל מעבר לים
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Ariels
חחח איזה קרוע

...הכי הרג אותי החצים אל מעבר לים


חחחחחחחחחחחחח
רעיון שנלקח מהבריטים....... :rolleyes:
Flotser
שלום...
אני אבא של מיכאל,
(לא רציתי לפתוח חשבון משלי אז נכנסתי דרך כאן חיחי :))

מצטער ככה להידחף לוויכוחים שלכם והכל...

אבל הנושא הזה של נודים רטובים הוא משעשע למדי,
הייתי רוצה לדעת אם יש כללים להשתתפות בתחרות הזאתי שלכם, או שאני ישר אשלח לכם איזה סדרת תמונות טריות של הישבן שלי חיחי
??

והנה לעת עתה אני אשלח את התמונה של הבן החמוד שלי בשיא האימונים שלו לתחרות
:p

Ariels
????? תקטין את התמונה, מה נסגר איתך
itamarsan
quote:
Originally posted by Ariels
????? תקטין את התמונה, מה נסגר איתך

למה אחי היא בסדר גמור בגודל פעמיים של המסך שלי.....
זה מעולהה:D :D :D :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement