return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
תחרות הנאד הרטוב (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ariels
שיםאותה ברוחב 780
זה הרוחב שאני תמיד מכווץ אליו
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Ariels
ואתה ילד מטומטם שמעצבן את רוב האנשים בפורום
והיינו מעדיפים שלא תכתוב בכלל כי אתה עושה לנו כאב ראש

רק שאנשים פה נחמדים מדי כדי להגיד לך את זה בפנים אז במקומך הייתי שותק


אני מטומטם??
אתה כותב על נאדים רטובים למען השם!!
לא משנה מה אתה כל פעם אתה מוצא משהו דפוק להגיד יא אפס

ותדבר בשם עצמך לא בשם כולם.. טמבל
ADiSH
גם אני חושב שאתה מטומטם..

סתם....:stongue: :stongue: :stongue:

הייתי חייב..;)

:tongue2
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by ADiSH
גם אני חושב שאתה מטומטם..

סתם....:stongue: :stongue: :stongue:

הייתי חייב..;)

:tongue2


:clown:
Ariels
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
אני מטומטם??
אתה כותב על נאדים רטובים למען השם!!
לא משנה מה אתה כל פעם אתה מוצא משהו דפוק להגיד יא אפס

ותדבר בשם עצמך לא בשם כולם.. טמבל


עזוב, עדיף שתשתוק כי הסיבה שאתה עוד לא קיבלת באן זה
כי אין לאף אחד כח להסביר לסוואמפר למה
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Ariels
עזוב, עדיף שתשתוק כי הסיבה שאתה עוד לא קיבלת באן זה
כי אין לאף אחד כח להסביר לסוואמפר למה


טוב בואו לא ניסחף אנשים!!!!
אריאל ויובל, תפסיקו לריב בבקשה!!!
מספיק!
:wtf: :wtf: :wtf:
Ariels
תקשיב יש פה ילד חרייאת מתלהב שקטן ממני ב6 או 7 שנים
ולא נמצאאפילו חצי זמן פה ממה שאני והוא מעיז להתפלצן, אני במקומו יושב ושותק
AnthemFreak
או ש....
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Ariels
תקשיב יש פה ילד חרייאת מתלהב שקטן ממני ב6 או 7 שנים
ולא נמצאאפילו חצי זמן פה ממה שאני והוא מעיז להתפלצן, אני במקומו יושב ושותק


בסדר אחי, אבל הוא סה"כ אמר שזה חלש, ואיכשהו פיתחתם את זה לריב.......
לא שאני מאשים אותך או משהו....... אני רק אומר ששניכם התעצבנתם אחד על השני בגלל שטות......
טוב יאללה בואו פשוט נעזוב את זה! בסוף הטרד יסגר בגלל ריב וחבל...... דווקא מתאים לי לראות קצת כתמים חומים :cool: :cool:
hazzard
יש לי שאלה בלי קשר:
איפה המפה עם כל האנשים נמצאת?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by hazzard
יש לי שאלה בלי קשר:
איפה המפה עם כל האנשים נמצאת?


אם היית טורח לקרוא את הט'רד לחדשים כשהגעת היית רואה אותה!!
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by hazzard
יש לי שאלה בלי קשר:
איפה המפה עם כל האנשים נמצאת?


אחי יש למעלה טרד שנקרא
important: לאלה שחדשים פה תקראו

כנס אליו ותראה את המפה :D

אם אתה רוצה שיוסיפו אותך, שלך
PM
לגילי.... הניק שלו הוא
Guetag
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement