return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Herman Dood... erhmmm... ik bedoel BROOD
View this Thread in Original format
Dwingo
Van de ene kant is er natuurlijk geen lol aan, maar dat die gast uitgerekend van het HILTON HOTEL is afgesprongen... ik moest toch wel even lachen.

Jammer van de man, ik mocht hem wel lijen, maargoed. Ook al bleef hij leven, met die levensstijl werd hij echt niet ouder dan 60.

Anyways: iemand opnions over de man zelf of zijn actie?
Henkie_henk
Op ze zelfmoord briefje stond:

Maak er een mooi feest van...misschien zie ik je nog es..

Of iets in die trant.. het was maar 5 keer op de radio dus echt goed gehoord heb ik het niet

ach zelfmoord vind ik meestal wel aardig zwak om te kiezen.. maar als je zoals hem waarschijnlijk stoned dronken etc etc was.. ja.. kan je gekke dingen gaan doen.. ze hersentjes zulle toch al niet zo heel groot meer zijn.. (nu helemaal niet lol)

zielig voor ze hond en dochter..

GreetZ
-=WVG=-
hahaha, ik wist 100% zeker dat iemand er een thread over zou maken...

Ach ja, het is wel zielig voor familie/vrienden (trouwens vrienden had ie niet toch?). Hij heeft er zelf voor gekozen, zal wel onder invloed zijn geweest...
Blik
hehe, ik hoorde het in de bus, die lul van een buschauffeur had het nieuws aangezet, naja, ik zal hem niet missen......
!_PeTrUs_!
Ik heb maar één ding te zeggen:

Verrassend!!! (...NOT!!)
New Wave
heb het ook gehoord, het moest er een keer van komen, die gast was helemaal ziek van de drugs.....

Der stond ook in dat ie er geen zin meer in had.......

wazig.........maar dat was ie ook........

LATA
basvh
die schilerijtjes van hem gaan denk ik ook nog wel geld opleveren.

hij was ooit bij wilibrord op tv en toen ging herman naar de hoeren maar hij had geen geld dus maakte hij ff een schilderij en gaf het aan de pooier. en toen mocht ie hij ff een dametje uitzoeken. heel die hoerenkast hing vol met schilderijen
Donna
Brood was een gast waar ik ondanks zn drugsgebruik veel respect voor had,was iemand met een eigen mening,belangrijker:hij uitte die ook zonder zich druk te maken wat iemand van m vond,wat naar mijn mening belangrijk is,t betekent dat iemand nadenkt en weet hoe ie in t leven staat.
Deze zelfmoord is helemaal niet verassend vind ik,het is typisch brood,en of ie t nou goed heeft gedaan of niet,dat maakte hem waarschijnlijk niet uit want hij maakte zich niet druk om t feit of mensen hem nu aardig vonden of niet.
Hij leefde zn leven extreem,hij liet zien hoe mensen zouden moeten leven en denken alleen had hij daar geen grenzen in,waarschijnlijk juist door de drugs.
En nu kunnen jullie t allemaal over zn drugsgebruik hebben,maar kijk eens naar jezelf,niemand weet wat xtc,speed etc. met je doet wanneer je zoveel jaar verder bent,wie zijn jullie om zn drugsgebruik negatief te bespreken en ondertussen er zelf voor zorgen dat jullie eigen kids strax ouders hebben die focked up met verschrompelde hersens in een verpleeginstelling zitten,en dat ze daar elke week meerdere malen naartoe zullen gaan met een nieuw pyamaatje omdat de ander in een psychotische bui aan flenters is gescheurt.
En nee ik ben niet aan t flamen,ik uit alleen mn mening.
Ik vind de stoere taal over de pillen zowwww triest en zo erg onvolwassen en dan lees ik hier dat de acties van brood wel van zn drugsgebruik zouden komen,misschien zat de beste kerel wel flink ed up in elkaar en konden zn drugs dat niet meer voor hem verzachten,daar wel eens aan gedacht?
En ja petrus,ik ben een daggie ouder dan jij om ff terug te komen op je apenstaart begging:[21:21] * De_Gek is geting pissed @ the old women
[21:22] * De_Gek slaps DonAtLeg around a bit with a large trout
Maar ik had Herman Brood graag willen verplegen,1 van de weinige bekende nederlanders die zich niet druk maakte om zn status en of men het waardeerde wat ie deed,hij was iig niet beroemt door zn kontgelik.
En misschien juist door mn leeftijd zie ik dat allemaal wat anders,en zie ik ook jullie pillengebruik anders,omdat ik dagelijks wordt geconfronteert met de psychoses van mensen die mede door gebruik van alcohol en drugs zijn zoals ze nu zijn,en dan de foto's boven hun bed,gezinnetjes gelukkig lachend met elkaar,de kinderen en kleinkinderen denken daar met pijn aan terug,en ja t is heel erg voor zn dochter maar ik denk dat zijn dochter psies wist hoe haar vader was en dat ie dit zelfs met haar heeft besproken,haar heeft verteld dat er zoiets zou kunnen gebeuren want hij had een heel close band met haar,ik hoop dat ze de eigenschappen van haar vader heeft qua de directheid,eerlijkheid en hoop dat ze de drugs laat voor wat t is.
Dit is wat ik over Herman Brood kwijt wilde en jullie reacties daarop.
Slikse mensen,Peace.....
GreetZ
michiel
quote:
Originally posted by Donna
Brood was een gast waar ik ondanks zn drugsgebruik veel respect voor had,was iemand met een eigen mening,belangrijker:hij uitte die ook zonder zich druk te maken wat iemand van m vond,wat naar mijn mening belangrijk is,t betekent dat iemand nadenkt en weet hoe ie in t leven staat.
Deze zelfmoord is helemaal niet verassend vind ik,het is typisch brood,en of ie t nou goed heeft gedaan of niet,dat maakte hem waarschijnlijk niet uit want hij maakte zich niet druk om t feit of mensen hem nu aardig vonden of niet.
Hij leefde zn leven extreem,hij liet zien hoe mensen zouden moeten leven en denken alleen had hij daar geen grenzen in,waarschijnlijk juist door de drugs.
En nu kunnen jullie t allemaal over zn drugsgebruik hebben,maar kijk eens naar jezelf,niemand weet wat xtc,speed etc. met je doet wanneer je zoveel jaar verder bent,wie zijn jullie om zn drugsgebruik negatief te bespreken en ondertussen er zelf voor zorgen dat jullie eigen kids strax ouders hebben die focked up met verschrompelde hersens in een verpleeginstelling zitten,en dat ze daar elke week meerdere malen naartoe zullen gaan met een nieuw pyamaatje omdat de ander in een psychotische bui aan flenters is gescheurt.
En nee ik ben niet aan t flamen,ik uit alleen mn mening.
Ik vind de stoere taal over de pillen zowwww triest en zo erg onvolwassen en dan lees ik hier dat de acties van brood wel van zn drugsgebruik zouden komen,misschien zat de beste kerel wel flink ed up in elkaar en konden zn drugs dat niet meer voor hem verzachten,daar wel eens aan gedacht?
En ja petrus,ik ben een daggie ouder dan jij om ff terug te komen op je apenstaart begging:[21:21] * De_Gek is geting pissed @ the old women
[21:22] * De_Gek slaps DonAtLeg around a bit with a large trout
Maar ik had Herman Brood graag willen verplegen,1 van de weinige bekende nederlanders die zich niet druk maakte om zn status en of men het waardeerde wat ie deed,hij was iig niet beroemt door zn kontgelik.
En misschien juist door mn leeftijd zie ik dat allemaal wat anders,en zie ik ook jullie pillengebruik anders,omdat ik dagelijks wordt geconfronteert met de psychoses van mensen die mede door gebruik van alcohol en drugs zijn zoals ze nu zijn,en dan de foto's boven hun bed,gezinnetjes gelukkig lachend met elkaar,de kinderen en kleinkinderen denken daar met pijn aan terug,en ja t is heel erg voor zn dochter maar ik denk dat zijn dochter psies wist hoe haar vader was en dat ie dit zelfs met haar heeft besproken,haar heeft verteld dat er zoiets zou kunnen gebeuren want hij had een heel close band met haar,ik hoop dat ze de eigenschappen van haar vader heeft qua de directheid,eerlijkheid en hoop dat ze de drugs laat voor wat t is.
Dit is wat ik over Herman Brood kwijt wilde en jullie reacties daarop.
Slikse mensen,Peace.....
GreetZ



amen

wat voor werk doe je dan?

later

michiel
Donna
no need to say amen,tis maar een statement.
k werk in de verpleging met psychische EN door overmatig gebruik van ** korsakoff peeps

D®eame®
Ja, wat moet ik hier over zeggen. Niet echt verassend. Ik moet toegeven dat ik best wel ff in de lach schoot toen ik hoorde dat ie van het Hilton was afgesprogen. Hij had nog tegen iemand verteld dat ie nog es een keertje wilde vliegen(orginaal dus)! Maar goed, maak d'r dan ook maar een feest van. We zullen d'r eentje op drinken!:eyes:
Miss Proximus
Ik vind Herman Brood zwaar overrated...en een beetje té camerageil (daar kan onze Bellie nog iets van leren :D) en ik denk dat hij nooit zo beroemd zou zijn geworden als ie niet z'n hele leven constant stronken was geweest...en ik vind het idd vooral erg jammer voor z'n offspring dat hij er zo'n groots einde van heeft gemaakt...'s middgas van het Hilton af (heb ik nog gewerkt haha)....jeetje Herman, hang jezelf dan aan een boom op de hei of sla een schilderij op je hoofd stuk.....zo denk ik erover :)

maaarre...gecondoleerd aan de mensen die nu verdriet hebben..had ik ook met Kurt Cobain :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement