return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Basvh gefeliciteerd!
View this Thread in Original format
SnuggLe
Kerel, van harte!
Leuke verjaardag gehad bij Ferry in de HMH?
En hoe oud ben je geworden?

Congratz kerel!

Greetz,
SnuggLe
Optimus
quote:
Is er iemand jarig? Stuur hem/haar dan een PM als je diegene wilt feliciteren in plaats van dat je een thread start



:rolleyes:
snitz
quote:
Originally posted by SnuggLe
Kerel, van harte!
Leuke verjaardag gehad bij Ferry in de HMH?
En hoe oud ben je geworden?

Congratz kerel!

Greetz,
SnuggLe



20 jaar is deze meneer geworden:D
New Wave
Gohman Bram, lees de regels!
Valt me zwaar tegen dat juist een moderator zich niet aan de regels houd.
:mad:
snitz
quote:
Originally posted by New Wave
Gohman Bram, lees de regels!
Valt me zwaar tegen dat juist een moderator zich niet aan de regels houd.
:mad:


Laat die jonge toch ok een keer spelen, regels zijn er immers om verbroken te worden:D
New Wave
quote:
Originally posted by snitz
Laat die jonge toch ok een keer spelen, regels zijn er immers om verbroken te worden:D


Nee dat zie je verkeerd :p
Members zijn er om regels te breken, moderators zijn er om ze toe te passen en om members te corrigeren.
Als members een moderator moeten corrigeren vraag ik mij af of de desbetreffende moderator wel geschikt is voor zijn functie. :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief
snitz
quote:
Originally posted by New Wave
Nee dat zie je verkeerd :p
Members zijn er om regels te breken, moderators zijn er om ze toe te passen en om members te corrigeren.
Als members een moderator moeten corrigeren vraag ik mij af of de desbetreffende moderator wel geschikt is voor zijn functie. :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief


Ja ok
neem me niet kwalijk, ben nog helemaal in the mood van ferry dus ben niet helemaal fit:D
basvh
dank u dank u, Ferry was het perfecte verjaardags feestje. Rond 12 uur draaide hij dance valley theme 2001 dus dat was het perfecte verjaardags cadeautje.:D

sjezus ben nu 20. mmmm ik wordt al oud:D
magrec
Ey lange gefeliciteerd.

20 jaar dat is een mooie leeftijd ;)

mssls harmen
TranceFool
nogmaals gefeliciteerd bas :D

HiGH_NrG
Gefeli ukkie... :)
MennoB
Gefeliciteerd :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement