|
Om ni fick välja två producenter som skulle fixa en låt bara för dig?
|
View this Thread in Original format
| OracaZ |
| Villka hade du valt då?.. tror jag själv hade valt Orkidea och martin smith (leama) .. hade blivit kamelbra.. eller om du fick välja nån att remixa en annan låt..?.. jag skulle villja se en thrillseekers rmx på age of love - age of love...finns mycket man skulle villja se =).. |
|
|
| Kongo_kim |
Man kan ju experimentera lite eller så väljer man två säkra kort
Ferry Corsten och Armin van Buuren. Det kan inte gå fel med dom två |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Man kan ju experimentera lite eller så väljer man två säkra kort
Ferry Corsten och Armin van Buuren. Det kan inte gå fel med dom två |
de har ju redan samarbetat, fattade som att det skulle vara samarbete mellan två som tidigare inte gjort det... fast jag kanske har helt fel :p Corsten + Buuren = bra musik :D |
|
|
| montana |
om vi tänker nåt kul så skulle jag gärna ha röyksopp & armin, (konstig kombination men ganska grym)
ang remix, jag vill gärna se typ junior jack & kid créme göra en skön house version på push's geniala låt strange world |
|
|
| mindshooter |
en låt till mig?
Way out west och\eller Hybrid... TUNE! :) |
|
|
| MojjMojj |
| en låt för mig :) Airwave och AvB, grymt soft :) |
|
|
| Sand Leaper |
Simon Posford og Oliver Lieb.  |
|
|
| quilly |
| Mauro Picotto och Armin van Buuren, mest för att jag är nyfiken.. :D |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by quilly
Mauro Picotto och Armin van Buuren, mest för att jag är nyfiken.. :D |
En armin remix på It´s Like This It´s Like That skulle inte vara fel.
Kul och se vad Armin skulle kunna göra för under med den melodin |
|
|
| dbl |
| white sun (jag själv) och nån annan (vet inte vem bara) hade varit kul :) |
|
|
| Glorie |
Armin Van Buuren presents Darren Tate - Glorie (Vincent De Moor remix) Blir väl fint va? tror ni inte? :p
eller
Kai Tracid - Gloriefied (Dumonde remix) :D
Above & Beyond - Glorie's afrodiziak (Lange remix) :crazy: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
Armin Van Buuren presents Darren Tate - Glorie (Vincent De Moor remix) Blir väl fint va? tror ni inte? :p
eller
Kai Tracid - Gloriefied (Dumonde remix) :D
Above & Beyond - Glorie's afrodiziak (Lange remix) :crazy: |
Armin van Buuren reveals Tiesto - Revelation [Ferry Corsten's revelation] :D :rolleyes: :p ;) |
|
|
|
|