return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Om ni fick välja två producenter som skulle fixa en låt bara för dig?
View this Thread in Original format
OracaZ
Villka hade du valt då?.. tror jag själv hade valt Orkidea och martin smith (leama) .. hade blivit kamelbra.. eller om du fick välja nån att remixa en annan låt..?.. jag skulle villja se en thrillseekers rmx på age of love - age of love...finns mycket man skulle villja se =)..
Kongo_kim
Man kan ju experimentera lite eller så väljer man två säkra kort

Ferry Corsten och Armin van Buuren. Det kan inte gå fel med dom två
reveal
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Man kan ju experimentera lite eller så väljer man två säkra kort

Ferry Corsten och Armin van Buuren. Det kan inte gå fel med dom två


de har ju redan samarbetat, fattade som att det skulle vara samarbete mellan två som tidigare inte gjort det... fast jag kanske har helt fel :p Corsten + Buuren = bra musik :D
montana
om vi tänker nåt kul så skulle jag gärna ha röyksopp & armin, (konstig kombination men ganska grym)

ang remix, jag vill gärna se typ junior jack & kid créme göra en skön house version på push's geniala låt strange world
mindshooter
en låt till mig?

Way out west och\eller Hybrid... TUNE! :)
MojjMojj
en låt för mig :) Airwave och AvB, grymt soft :)
Sand Leaper
Simon Posford og Oliver Lieb.
quilly
Mauro Picotto och Armin van Buuren, mest för att jag är nyfiken.. :D
Kongo_kim
quote:
Originally posted by quilly
Mauro Picotto och Armin van Buuren, mest för att jag är nyfiken.. :D


En armin remix på It´s Like This It´s Like That skulle inte vara fel.
Kul och se vad Armin skulle kunna göra för under med den melodin
dbl
white sun (jag själv) och nån annan (vet inte vem bara) hade varit kul :)

Glorie
Armin Van Buuren presents Darren Tate - Glorie (Vincent De Moor remix) Blir väl fint va? tror ni inte? :p

eller

Kai Tracid - Gloriefied (Dumonde remix) :D

Above & Beyond - Glorie's afrodiziak (Lange remix) :crazy:
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
Armin Van Buuren presents Darren Tate - Glorie (Vincent De Moor remix) Blir väl fint va? tror ni inte? :p

eller

Kai Tracid - Gloriefied (Dumonde remix) :D

Above & Beyond - Glorie's afrodiziak (Lange remix) :crazy:


Armin van Buuren reveals Tiesto - Revelation [Ferry Corsten's revelation] :D :rolleyes: :p ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement