|
zijn de brains van de meeste TA-ers naar de tering geslikt ofzo?!
|
View this Thread in Original format
| Donna |
What de neuk is jullie probleem?!!
En dan zouden wij *flamen* en moeilijk doen?
tis echt niet te geloven,we proberen te zorgen dat die chan open blijft,en nikssss anders dan gezeik,ik snap echt geen ene moer van dit alles,maar zal aan mij liggen...... |
|
|
| raoel |
UHM
Is dit een neiuwe thread ???
of een reply
Ik weet het niet???
Ben je trouwens blond donna???
Er zitten 2 buttons
1 voor post reply en 1 voor new thread
Je moet op de rechtse button klikken om te replyen :):D:):D:):D:):D:):D:)
Als dit een nieuwe thread is???
Kun je mij dan ff uitleggen waar dit over gaat.
RELLEN bij TA???
Nog van die spring nichten |
|
|
| -=WVG=- |
Ach...
Ik zeg dat ik geen zin heb in gezeik in de chatroom en dan wordt ik gebanned. Het moet niet gekker worden...
Verder heb ik TO-TAAAL geen zin om hier verder op te reageren dus doe ik dat ook niet... |
|
|
| Donna |
| quote: | | Ben je trouwens blond donna??? |
nee roeltje dan benk niet,en al wassik t wel,dit is een nieuwe thread jah.
en als jij je aangesproken voelt moet jij dat weten boeit me echt geen ene ,degenen waarvoor deze thread is weten dat zelf wel.
dusss als je niet weet waar je over praat houd dan je wijze mondje,heeft je mams je dat nooit geleert knul?
naja bij deze weet je dus:als je niet weet waarover iets gaat,shut tha up
:clown:
Weer wat geleert;) |
|
|
| Miss Proximus |
| Miss Proxidoos zegt: alle ballen verzameleeeeeeeeeeeeuh :D (?) |
|
|
| Donna |
Daar heb jij ook TO-TAAAAAL de kwaliteiten niet voor om uberhaupt met sense te reageren dus hou jij je er idd maar buiten,anders kan ik weer elk woord gaan uitleggen,dus bedankt dat je niet reageert,k heb liever dat alleen een beetje slimme mensen die snappen waar t over gaat reageren.
zullen er niet veel worden im affraid...... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ja sorry, maar m'n communicatieve vaardigheden zijn niet van een hoog niveau. Ik ga hier niet verder op in...
...Door dat dictatoriale machtsspelletje dat er plaats vond op IRC, hoeft t van mij niet meer zo nodig... |
|
|
| raoel |
zeg uhm
drop dead
sjees
maar een vraagje hoor.
Maar na zo'n reactie. Geef ik nu al de andere waarmee je de rel hebt gelijk. Ow ja dat mag ik niet he?? Want ik weet niet waar het over gaat.
sorry :toothless
wat een lange tenen
Maar zoek het maar lekker uit.
Ik vraag wel niks meer. |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Donna
Daar heb jij ook TO-TAAAAAL de kwaliteiten niet voor om uberhaupt met sense te reageren dus hou jij je er idd maar buiten,anders kan ik weer elk woord gaan uitleggen,dus bedankt dat je niet reageert,k heb liever dat alleen een beetje slimme mensen die snappen waar t over gaat reageren.
zullen er niet veel worden im affraid...... |
Dit gaat over mij ??
Misschien is het handig als je "QUOTE" gebruikt...das handig joh !
Nah ja, je bent toch niet te volgen.... |
|
|
| Donna |
| quote: | | Miss Proxidoos zegt: alle ballen verzameleeeeeeeeeeeeuh (?) |
Bedoel je niet :pillen verzamelen?
| quote: | | !_PeTrUs_! Ja sorry, maar m'n communicatieve vaardigheden zijn niet van een hoog niveau. Ik ga hier niet verder op in... |
nee jij lult liever achter iemands rug,lekker makkelijk dan krijg je ook geen tegenspraak he peter?
simpele gast,irc is te direct voor jou,dan kun je niet op een postje reageren,vraag me af hoe jij irl functioneert.... |
|
|
| Miss Proximus |
Ooit van Quote gehoord? wiepiejoepieyeeeeee :)
Alee..lalalala...het bevalt me wel om doos te zijn :D
   
Whoopah :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Donna
nee jij lult liever achter iemands rug,lekker makkelijk dan krijg je ook geen tegenspraak he peter?
simpele gast,irc is te direct voor jou,dan kun je niet op een postje reageren,vraag me af hoe jij irl functioneert.... |
IRL, dan had ik al wat andere dingen tegen je gezegt...Blijf hier maar lekker over doordrammen.
Ik ben niet zo'n gefrustreerde Kip die overal wat achter zoekt. Sorry hoor.... |
|
|
|
|