|
Tranceaddict.com (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Donna
euhm volgens mij was ik bezig t 1 en ander met jou uit te praten op irc......ging alleen niet echt enzo.......verder zeg ook ik maar nix meer |
k don, ik kom je vanavond (eerst ff eten :)) wel ff stalken op irc goeh? :) |
|
|
| Rudy |
Ik denk dat het van groot belang is voor dit forum, dat jullie (Blik, henkie, glanis, miss p. en alle andere "Die-Hard" TA's) ophouden om hier jullie persoonlijke gesprekken te houden! Het forum wordt daardoor niet echt meer boeiend voor de anderen! Het lijkt mij dus heel belangrijk voor dit forum als jullie je persoonlijke gesprekken ff op IRC houden :)! Dat zou heel relaxed zijn!
En idd verstandig om de kwaliteit van het forum ff drastisch aan te pakken :D
Ook ik zal mijn steentje bijdragen :p
En inderdaad lullen over hetgeen dat ons hier tezamen heeft gebracht!!! TRANCE (tegknow mag ook :p) |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Rudy
(tegknow mag ook :p) |
Hmmm....je bedoelt moet ook....:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| arno |
| ik had me heel wijs buiten alle ruzies van de laatste tijd gehouden, maar ik ben blij dat er weer pogingen worden ondernomen om de sfeer weer enigszins te verbeteren. |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Rudy
Ik denk dat het van groot belang is voor dit forum, dat jullie (Blik, henkie, glanis, miss p. en alle andere "Die-Hard" TA's) ophouden om hier jullie persoonlijke gesprekken te houden! Het forum wordt daardoor niet echt meer boeiend voor de anderen! Het lijkt mij dus heel belangrijk voor dit forum als jullie je persoonlijke gesprekken ff op IRC houden :)! Dat zou heel relaxed zijn!
En idd verstandig om de kwaliteit van het forum ff drastisch aan te pakken :D
Ook ik zal mijn steentje bijdragen :p
En inderdaad lullen over hetgeen dat ons hier tezamen heeft gebracht!!! TRANCE (tegknow mag ook :p) |
Dat is wel waar.
Ik heb daar ook te veel aan meegedaan, aan die onzinnige dingen.
Een keertje kan wel. Maar er werden te veel "prive" threads gemaakt die geen zak te maken hadden met trance o.i.d.
En daardoor ontstaan de discusies waardoor de rellen ontstaan.
Vanaf nu moet je zoiets maar in dat andere forum posten. Chil out room |
|
|
| Miss Proximus |
| tja, maar aan de andere kant...als t alleen nederlanders aangaat.... |
|
|
| Rudy |
Ik heb het ook niet echt over threads die niet over trancE gaan! Maar meer over conversaties midden in een thread, die echt nix met het onderwerp te maken hebben en alleen boeiend zijn voor 2 personen! Die gesprekken voer je maar in een chat, maar niet in een forum!
En dat zie ik dus teveel hier! |
|
|
| Miss Proximus |
| :toothless dat heb je wel vaker..in de Music Discussion, de Chill Out, t Holland Forum :toothless |
|
|
| Dj Lex |
Nou ik ben dus een tijdje niet meer hier geweest. Ik zie nu alleen nog maar ruzies en gezeik op dit forum. Glanis liet me ff deze thread lezen.
Valt me mee van sommige mensen dat ze me toch terug willen zien op dit forum. :stongue:
Nou en op advies van Glanis zal ik nog meer gaan posten als ik al deed, dus bereid je maar voor.
J/K
Lex |
|
|
| Rudy |
Zullen wij als Holland Forum dan het goede voorbeeld nemen, en alleen over dingen praten wat interessant is voor elke bezoeker??
Lijkt me een goed plan! :p |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Rudy
Zullen wij als Holland Forum dan het goede voorbeeld nemen, en alleen over dingen praten was interessant is voor elke bezoeker??
Luikt me een goed plan! :p |
Ja das gheel leuk verzonnen, maar niet alles is voor iedereen intressant.
En met zo'n 500 mensen ofzo op dit forum krijg je toch altijd weer gezeik.
Let op me woorden het is deze maand en misschien volgende maand weer rustig en dan begint het gezeik weer.
Hoop het trouwens niet hoor.
Lex:) :D :) |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Nou ik ben dus een tijdje niet meer hier geweest. Ik zie nu alleen nog maar ruzies en gezeik op dit forum. Glanis liet me ff deze thread lezen.
Valt me mee van sommige mensen dat ze me toch terug willen zien op dit forum. :stongue:
Nou en op advies van Glanis zal ik nog meer gaan posten als ik al deed, dus bereid je maar voor.
J/K
Lex |
Hahaaaaaaaaaaa
Zo mag ik het horen kerel
Welcome Back :D:D:D:D
En dat je nog veel xtra (nuttige of onnuttig (who cares)) posts mag maken :)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
|
|