|
Tranceaddict.com (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
Bedankt Glanis.
Hij is de man die me weer overgehaalt heeft e komen.
En Akira.
Bedankt.
Had ik ff nodig.
LOL |
|
|
| Remy D |
He Lex
Blij dat je terug bent. Nog een weekie he.
En dan:
GT3 |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Remy D
He Lex
Blij dat je terug bent. Nog een weekie he.
En dan:
GT3 |
Haha ja ik ben terug, maar volgende week weer weg. LOL
Moet hem morgen ff reserveren. Weet niet of er een run op komt.
Ga hem iig zeker kopen.
Haha me ouders dan:p |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Haha ja ik ben terug, maar volgende week weer weg. LOL
Moet hem morgen ff reserveren. Weet niet of er een run op komt.
Ga hem iig zeker kopen.
Haha me ouders dan:p |
Hehe, maar dat is mooi zeg, ik moet het gewoon uit mijn eigen zak betalen. Maarja heb het er wel voor over. Maar heb de GBA al van mijn ouders gehad. :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Remy D
Hehe, maar dat is mooi zeg, ik moet het gewoon uit mijn eigen zak betalen. Maarja heb het er wel voor over. Maar heb de GBA al van mijn ouders gehad. :D |
Ja das ook mooi.
Ie ie geweldig :D of niet?
Zag hem in de winkel liggen. Niet eens zo duur. Maar ja speel niet op die dingen denk ik.
Heb al zo'n ding en speel er nooit meer op.
Mzzl:D :D |
|
|
| -=WVG=- |
Heej Lex jongen...lang geleden...Goed 2 have u back :p
Nu zal het wel snel rustig worden hier ;) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Heej Lex jongen...lang geleden...Goed 2 have u back :p
Nu zal het wel snel rustig worden hier ;) |
Haha het was al rustig toch?
Ik wilde weer een beetje leven in de tent gaan gooien. Weer een beetje posten, zodat andere mensen ook weer wat hebben om op te reageren.:D |
|
|
| Henkie_henk |
| Lex.. welkom terug.. aangezien iedereen t in deze thread doet.. doe ik t ook hierin :p |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Haha het was al rustig toch?
Ik wilde weer een beetje leven in de tent gaan gooien. Weer een beetje posten, zodat andere mensen ook weer wat hebben om op te reageren.:D |
Ja, das waar...Hoe meer replies hoe meer quotes he...:) |
|
|
| Miss Proximus |
| Lex terug!! :) en je hebt mijn tip in acht genomen! Gelukkig maar want ik vond het hier al zo saai :) Welcome back d00d :toothless |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Lex terug!! :) en je hebt mijn tip in acht genomen! Gelukkig maar want ik vond het hier al zo saai :) Welcome back d00d :toothless |
Ja ik gebruik smilies speciaal voor jou. :D :D :) :D :D . Aardig he?
Nu hoop ik ook dat je aardig tegen mij doet.
:p :p :p zo gooi er nog ff drie tegen aan |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja ik gebruik smilies speciaal voor jou. :D :D :) :D :D . Aardig he?
Nu hoop ik ook dat je aardig tegen mij doet.
:p :p :p zo gooi er nog ff drie tegen aan |
Nou bij deze...:) en sorry Lex..ik had niet gedacht dat je het zo zwaar zou nemen..maar gelukkig ben je er weer :)
 |
|
|
|
|