|
שיחות טלפון בחינם
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
טוב לא ממש שיחות טלפון
אבל יש עכשיו תוכנה חדשה שמאפשרת שיחות חינם דרך המחשב
כל מה שצריך זה פטיפון מיקרופון ורמקולים וטיפה כשרון
להורדה
http://www.skype.com/ |
|
|
| DjChook |
אני לא מצליח להבין את ההתלהבות
וב
MSN MESSENGER
אי אפשר לנהל שיחה דרך המיקרופון ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
כל מה שצריך זה פטיפון מיקרופון ורמקולים וטיפה כשרון
|
תן לי לתקן אותך טיפה
כל מה שצריך זה פטיפון, מיקרופון, כשרון, סגנון, כל שיר נהיה המנון... :p |
|
|
| Ariels |
מסנג'ר אפשר גם וידאו, לא תמיד זורם כל כך אבל חפיף
!!!! וגם היה לפני 3 שנים כבר את רוג'ר ווילקו אז מה |
|
|
| LioR |
יצאה דיי מזמן
והכל הקטע בא שזה באיכות של שיחת טלפון רגע |
|
|
| DjChook |
"איכות שיחת טלפון"
זה לא איפשהו שם מתחת לאיכות רדיו
שהיא הרבה מתחת לאיכות סידי
כאילו ?!
מה?@?!?! |
|
|
| ADiSH |
הקאע שזה ב
p2p
אז האיכות כאילו יותר טובה
אבל סתם חרא תוכנה.. |
|
|
| Flotser |
אריאל צודק לפני מלא זמן היה גם את הרוג'ר ווילקו הזה,
זה ממש שטות זה
מה שכן כל הדברים האלה מאוד פוגעים בכל החברות כמו ברק וקוי זהר ובזק בינלאומי,
אבא שלי נגיד מדבר עם קרוב שלו מארה"ב כל הזמן דרך ה
yahoo messenger
 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
אריאל צודק לפני מלא זמן היה גם את הרוג'ר ווילקו הזה,
זה ממש שטות זה
מה שכן כל הדברים האלה מאוד פוגעים בכל החברות כמו ברק וקוי זהר ובזק בינלאומי,
אבא שלי נגיד מדבר עם קרוב שלו מארה"ב כל הזמן דרך ה
yahoo messenger
|
מה שאני לא מבין זה למה שמת את התמונה של הדביבון עם הביצים הענקיות פעמיים פה :wtf: |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה שאני לא מבין זה למה שמת את התמונה של הדביבון עם הביצים הענקיות פעמיים פה :wtf: |
...תהיה בשקט
אנחנו אוהבים אותו |
|
|
| DJ_Yuval |
זהו מה מיוחד בתוכנה הזאת
יש מלא תוכנות על אותו עיקרון
אפילו באיסיקיו היה אפשר פעם לעשות שיחה קולית
עכשיו זה בתשלום נראה לי |
|
|
| KrazyDJs |
| תוכנה מטומטמת..:\ |
|
|
|
|