return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שיחות טלפון בחינם
View this Thread in Original format
warpedd_
טוב לא ממש שיחות טלפון
אבל יש עכשיו תוכנה חדשה שמאפשרת שיחות חינם דרך המחשב
כל מה שצריך זה פטיפון מיקרופון ורמקולים וטיפה כשרון
להורדה

http://www.skype.com/
DjChook
אני לא מצליח להבין את ההתלהבות

וב
MSN MESSENGER
אי אפשר לנהל שיחה דרך המיקרופון ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
כל מה שצריך זה פטיפון מיקרופון ורמקולים וטיפה כשרון


תן לי לתקן אותך טיפה
כל מה שצריך זה פטיפון, מיקרופון, כשרון, סגנון, כל שיר נהיה המנון... :p
Ariels
מסנג'ר אפשר גם וידאו, לא תמיד זורם כל כך אבל חפיף

!!!! וגם היה לפני 3 שנים כבר את רוג'ר ווילקו אז מה
LioR
יצאה דיי מזמן
והכל הקטע בא שזה באיכות של שיחת טלפון רגע
DjChook
"איכות שיחת טלפון"

זה לא איפשהו שם מתחת לאיכות רדיו
שהיא הרבה מתחת לאיכות סידי

כאילו ?!
מה?@?!?!
ADiSH
הקאע שזה ב
p2p
אז האיכות כאילו יותר טובה
אבל סתם חרא תוכנה..
Flotser


אריאל צודק לפני מלא זמן היה גם את הרוג'ר ווילקו הזה,
זה ממש שטות זה
מה שכן כל הדברים האלה מאוד פוגעים בכל החברות כמו ברק וקוי זהר ובזק בינלאומי,
אבא שלי נגיד מדבר עם קרוב שלו מארה"ב כל הזמן דרך ה
yahoo messenger

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser


אריאל צודק לפני מלא זמן היה גם את הרוג'ר ווילקו הזה,
זה ממש שטות זה
מה שכן כל הדברים האלה מאוד פוגעים בכל החברות כמו ברק וקוי זהר ובזק בינלאומי,
אבא שלי נגיד מדבר עם קרוב שלו מארה"ב כל הזמן דרך ה
yahoo messenger



מה שאני לא מבין זה למה שמת את התמונה של הדביבון עם הביצים הענקיות פעמיים פה :wtf:
Ariels
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה שאני לא מבין זה למה שמת את התמונה של הדביבון עם הביצים הענקיות פעמיים פה :wtf:


...תהיה בשקט

אנחנו אוהבים אותו

DJ_Yuval
זהו מה מיוחד בתוכנה הזאת
יש מלא תוכנות על אותו עיקרון
אפילו באיסיקיו היה אפשר פעם לעשות שיחה קולית
עכשיו זה בתשלום נראה לי
KrazyDJs
תוכנה מטומטמת..:\
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement