return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
L-Vee hardstyle
View this Thread in Original format
tor8024
na zijn gigantische flop samen met yves deruyter als 'Squad', heeft L-vee opnieuw een hard style/techno nummer klaarstaan. persoonlijk vind ik het een stuk beter, hoewel je er de "belgische" techno-sound makkelijk in terugvindt.

Attack - Panik (sample)

wat denken jullie over deze zijde van L-Vee?
basd
Ik zou dit geen techno durven noemen :)

Dit is meer hardstyle (of jumpstyle, of hoe dat ook heet in Belgie)..

Oh ja, het is bovendien verschrikkelijk slecht naar mijn mening :)
tor8024
hehe, ik noem dergelijke nummers graag "belgische techno". deze stijl is erg populair hier en er komen dan ook heel wat van deze platen uit..

ik vind het zeker geen super nummer, maar in een club klinkt het beestig denk ik. het is in ieder geval beter dan traffic van tiesto..
basd
quote:
Originally posted by tor8024
Ik vind het in ieder geval beter dan traffic van tiesto..

Niet mee eens, gelukkig dat smaken verschillen :)
Dark Apostle
*zucht* dat trekt dus op nix imo. Bangelijk hardstyle nummers zoals The Beholder - Beating Of The Drums, Temper Temper - I Am The Master, etc blijven precies een minderheid.

Hardstyle begint te hard op Jump te lijken naar mijn goesting.:nervous:
Gladius
vin het ook niet goed, maar jah.. techno/hardstyle zijn zowiezo ni m'n cup of tea...
Mister_Michel
Is toch ni zo slecht? :conf: Lijkt een beetje op Body-Shock me da cool 'trein-gevoel' in :p
BEACHBOY
vind ik maar niks...
Pumaz
Ik was al aan het popelen om deze te horen, nu besef ik dat het allemaal voor niks was...
Deze doet me erg denken aan de sound van het BYTE-label, die ik meestal probeer te vermijden.
L-Vee zou imo hiermee moeten stoppen!
Buoyant
kben ook gene hardstyle/jump freak als ik thuis muziek luister, ma als ik deze plaat zou horen als ik op stap ben, zou ik er zeker van kunnen genieten. maja ieder zijn mening

tor8024
quote:
Originally posted by Buoyant
kben ook gene hardstyle/jump freak als ik thuis muziek luister, ma als ik deze plaat zou horen als ik op stap ben, zou ik er zeker van kunnen genieten. maja ieder zijn mening

same here. volgens mij wordt dit een groot succes in de clubs!
TOR
Bunkerz - Back 2 Day 6 (sample)

dear god :nervous: :nervous: :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement