|
Feesten met Oud&Nieuw.....
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
De kert-artikelen staan al in de winkel, nog voordat het sinterklaas is. Nou, dan kan ik ook wel komen met een thread over Oud&Nieuw.
Wat gaat iedereen doen met Oud&Nieuw?
Welke feesten zijn er? Welke feesten hopen jullie dat er komen?
Maybe kunnen we wel een TA feest bouwen ergens :D :D :D
Ik las al elders op het forum dat Qontact met oud & nieuw waarschijnlijk niet doorgaat, maar dat er dan een Qlubtempo is.
Verder zijn er: Multigroove, Hellraiser, I Hate Trance, Raving Nightmare, wat in de oude Eau, etc etc..... ;)
Ik weet nog niet wat ik doe...ik hoop op iets leuks in Den Haag.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Blik |
eerst zuipen met m'n vrienden tot 01:00 - 01:30, daarna duiken we de kroeg om vervolgens zatter dan ooit weer thuis te komen en de volgende ochtend wakker worden met een enorme kater
zo ziet mijn oud en nieuw er de laatste jaren in ieder geval uit |
|
|
| Bouma-Bros |
| Dikke kans dat wij met Oud & Nieuw naar dat feest in Breda gaan van Black Hole. Lucien Foort, Dazzle en de rest van Black Hole (behalve Tiesto want die draait in Sydney), moet een leuk feestje worden! :) |
|
|
| basd |
http://www.djguide.nl/party.p?id=11288
Naam Fusion, the Inside Edition
Datum 31-12-2003
Locatie Celebration Studios
Prijs 35,00
Straat Wijndaelerweg 3
Plaats Den Haag NL
Tijd van 23:00
Tijd tot 08:30
Website http://www.clubfusion.nl
Line-up: Tom Harding, JP, Spider, The Freak, Cor Fijneman, Jose, Yesse en meer.
Veel plezier :) |
|
|
| Optimus |
| in Den Haag is er in de oude Eau een Club Fusion. Trance/Hardtrance/Hardhouse. Wel leuke line up, maar mocht er een Awak komen, dan ga ik daar naartoe dit jaar, denk ik. Jammer dat er geen Qontact is, vorig jaar was O&N daar erg lekker:cool: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by basd
http://www.djguide.nl/party.p?id=11288
Naam Fusion, the Inside Edition
Datum 31-12-2003
Locatie Celebration Studios
Prijs 35,00
Straat Wijndaelerweg 3
Plaats Den Haag NL
Tijd van 23:00
Tijd tot 08:30
Website http://www.clubfusion.nl
Line-up: Tom Harding, JP, Spider, The Freak, Cor Fijneman, Jose, Yesse en meer.
Veel plezier :) |
kut, je was me voor:p En het heet geen Inside voorlopig, want dr is een andere organisatie die er een stokje voor heeft gestoken:stongue: :disbelief |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Optimus
in Den Haag is er in de oude Eau een Club Fusion. Trance/Hardtrance/Hardhouse. Wel leuke line up, maar mocht er een Awak komen, dan ga ik daar naartoe dit jaar, denk ik. |
Dat hangt dus af van de gemeente A'dam, of die toestemming geven voor meer herrie :) |
|
|
| basvh |
| ik zit eigenlijk ook nog op een kwaliteits feestje te wachten met oud en nieuw. Extrema geeft dan een feestje maar line up nog niet bekend |
|
|
| Chicane |
| Zoals de planning er nu naar uit ziet zit ik met oud en nieuw in Griekenland :D |
|
|
| jploveparade |
| Lekker met vrienden bij iemand thuis zuipen en snuiven en dan om 24:00hr effe naar buiten om de mensen in de straat gelukkig nieuwjaar te wensen en effe naar de pijlen kijken heeft ook wel wat :) |
|
|
| total woot |
Zoal t er nu uitziet ga ik samen met 2 vrienden (TA-Artist, TA-Shabbaman) en een vriendin, een feestje geven in groningen...
Tenzij er natuurlijk een gigantisch geil feest voorbijkomt elders in t land :p
Grtz |
|
|
| MaGiK54 |
Ben benieuwd wat er in de Asta georganiseerd wordt.
Maar grote kans dat ik gezellig thuis blijf. Met Oud en nieuw vind ik nooit echt gezellig om te stappen, overal te druk, iedereen is de wegkwijt, dus daardoor vaak een agressieve sfeer. Taxi's zijn nooit te krijgen, zowel heen als terug naar huis. Hoop ellende dus, daardoor de laatste paar jaar lekker thuis gebleven en dat beviel me uitstekend.
Maaaaaar als er ergens een leuk feest georganiseerd wordt dan ben ik wellicht wel van de partij. |
|
|
|
|