return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
AvB @ Mazzo tonight
View this Thread in Original format
zapper
Hi people!

A friend of mine and I are visiting the ADE in Amsterdam this weekend, and we're planning to go see Armin at Mazzo tonight. It would be cool to meet up with some of you before the party, as the place we're staying at (the StayOkay hostel) is really quiet and REALLY lacking party people.

Just PM me if you have any suggestions at all, of course a pre-party would be wonderful!

Thanks
Partyhardy!
A pre party isn't working for us because we will be in Amsterdam at 12.00 or something but we can meet inside! :)
Armin and Markus Schulz! woehoe! :crazy: :tongue3
Bouma-Bros
I can't make it for a preparty neither.

By the way, doors will open at 22.30 already, because they expect a lot of people! Cappacity of Mazzo is only 300 so be there on time! :)
franzelare
I'm not shure yet if i'm goning or not... we still don't have word back from the organistion :sadgreen:
And without response i'm not taken the risk of standing there with my camera and not be allowed to take it inside because i won't leave it in my car the whole night!

So perhaps i'm coming without camera, i'm not shure because yesterday was a rough night and tomorrow and saturday are also going to be rough :D
globalgirl
We made it!! MArkus and I will see everyone there later!!! Just going to see some of the sights of AMsterdam and then dinner, and then to the club!! Make sure you find me and say hi!!!!
Look for the tall blonde by the DJ booth:)
M_Peror
2 globalgirl: Just wanted to let you know I (we) had a fantastic time tonight!!! :D Thnx for the wonderful chat and say hello to Markus from us? He was superb! :eyes:
Partyhardy!
Wat een super avond zeg! :eyes: eigenlijk bijna niet te omschrijven!
De Mazzo is echt een onwijs gezellige kleine tent :) Bij binnenkomst stond Lemon 8 achter de draaitafels. Hij draaide al erg lekkere progressive plaatjes :cool: (uitschieter; Insight - Prophecy 2003)
Armin stond gewoon tussen het publiek met iedereen te kletsen, hoe gaaf vond ik dat! :crazy:
Vervolgens rond een uur of 1 begon Armin! net 3de van de wereld geworden! woeii! :) en hij zette echt een sublieme set neer, met zeker niet allemaal makkelijk plaatjes! super set zeg! gewoon aan één stuk door genieten! en de knaller van heel de avond was toch wel; Roland Kinkenberg - Monday Groove! :crazy: Wat een plaat zeg! :tongue3 Hij draaide verder nog Forever Waiting, Let's Get Ill, One More Day, Beautiful Things en Heal.
Het opvallende was ook de perfecte sfeer, echt partypeople die lekker stonden te gillen! :crazy: en mensen uit Engeland, Amerika en Duitsland :)
Ook nog Perry O'Neill en C-Quence ontmoet.
Verder liep Spider er nog rond, en C-Quence vertelde dat Darren Tate en Mike Koglin er ook nog waren maar die heb ik niet gezien.
Verder hele toffe tranceaddicts ontmoet ChooChoo, Kakao & Dj-David! :cool:
En natturlijk weer de Bouma-Bros! :) Super!

En toen was het tijd voor een Dj waar ik ook echt naar uit zat te kijken; Markus Schulz! :crazy: en serieus, wat een heerlijke set! :crazy: ik heb hem helemaal bijgehouden van begin tot eind ;) Tracklist;

Markus Schulz Live @ Mazzo (30-10-2003) Armada Night
01. Markus Schulz pres. Elevation - Clear Blue (Markus's Intro Mix)
02. Attention Deficit - What?
03. Luke Chable & Danny Bonicci - Ride
04. ID! Amazing tune!!
05. Agoria - La 11è Marche (Phil Kieran Remix)
06. Oceanlab - Sattelite (Markus Schulz Remix) !!TUNE!! (de nieuwe Oceanlab! :crazy: )
07. Karada - Last Flight (Markus Schulz Remix) (Met Live zangeres!)
08. Camouflage - You and Me (Humate Mix)
09. Peter Martin - Perfect Wave
10. ID!! amazing tune!
11. As The Rush Comes (Markus Schulz Remix)
12. Locus/Perry O'Neill - Kubik
13. Lili Hayden - Anything (Gabriel and Dresden E String Mix)
14. Mauro Picotto - New Time New Place
15. ID!! Mauro Picotto achtig
16. Jewel - Intuition (Markus Schulz remix)
17. Jewel - Stand (Markus Schulz Remix)

Dus dat was me het setje wel! :eyes: :crazy:
Heerlijke avond dus en niet te vergeten; M_Peror! bedankt voor de gezellige avond en de autotrip! :cool: en Arise2 :eyespop: het was top! :) En op het eind trouwens ook nog met globalgirl, Markus en de Trance-addicts op de foto geweest! :) als het goed is komt die op de GDJB-site! :cool:
IKKI-ZUVK
Markus Schulz Live @ Mazzo (30-10-2003) Armada Night
01. Markus Schulz pres. Elevation - Clear Blue (Markus's Intro Mix)
02. Attention Deficit - What?
03. Luke Chable & Danny Bonicci - Ride
04. ID! Amazing tune!!
05. Agoria - La 11è Marche (Phil Kieran Remix)
06. Oceanlab - Sattelite (Markus Schulz Remix) !!TUNE!! (de nieuwe Oceanlab! )
07. Karada - Last Flight (Markus Schulz Remix) (Met Live zangeres!)
08. Camouflage - You and Me (Humate Mix)
09. Peter Martin - Perfect Wave
10. ID!! amazing tune!
11. As The Rush Comes (Markus Schulz Remix)
12. Locus/Perry O'Neill - Kubik
13. Lili Hayden - Anything (Gabriel and Dresden E String Mix)
14. Mauro Picotto - New Time New Place
15. ID!! Mauro Picotto achtig
16. Jewel - Intuition (Markus Schulz remix)
17. Jewel - Stand (Markus Schulz Remix)
OMG :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
I wanna see the pics !!
moogwai
Zo te lezen was het echt top... die set van Markus :crazy: Hopelijk niet de laatste keer van Markus hier in Nederland, want hem wil ik zeker nog wel een keer aan 't werk zien.
M_Peror
quote:
Originally posted by IKKI-ZUVK
OMG :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
I wanna see the pics !!

Yeah, me too!! :D

Bellie
quote:
Originally posted by Partyhardy!
en serieus, wat een heerlijke set! :crazy: ik heb hem helemaal bijgehouden van begin tot eind ;) Tracklist;


WTF man!!!! :stongue: :stongue:

Ga je naar feesten om lekker te dansen om of tracklistjes samen te stellen. Dit is echt freaky man! Gewoon de hele tracklist van begin tot eind noemt ie gewoon op..lol!
ChooChoo
Het was echt top. Monday Groove idd baby!:D
Markus is een toffe gast en ben echt benieuwd naar de foto's.

Partyhardy, M_Peror (bedankt voor de lift nogmaals) en Arise2, erg toffe avond met jullie gehad.

Zulke feessies zijn zeldzaam, perfecte locatie, perfecte djs en perfecte sfeer!

TOP
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement