|
HB2 - Extreme Sounds
|
View this Thread in Original format
| Ferren |
Line up
16:00 - Andrem (Tranceicion)
17:00 - Vizay (MTR)
18:00 - Stonefield (Liquidsunset)
19:00 - DJ Irish (Assorted Trance)
20:00 - Rob Angel (Liguidsunset, Rotor)
21:00 - Ferren (MTR)
22:00 - TBA...
23:00 - DJ Dome (Tranceicion)
Information
Vi kör igång exakt som vi gjorde den 3 Oktober, DJ's live från sina egna hem, sköna beats och en jävla massa gung gung! Vi bjuder på det mesta, Techtrance, uplifting, hardtrance, techno, hardstyle, clubtrance, you name it!
Missa inte denna sändning då vi sänder HardBass v2 - Extreme Sounds den 31 Oktober på Soundic Radio!!
Bredband
http://www.soundicradio.com/bredband.pls
http://www.soundicradio.com/bredband.rm
Modem
http://www.soundicradio.com/modem.pls
http://www.soundicradio.com/modem.rm
Support: http://www.soundicradio.com
http://www.momentstoremember.tk
OBS!
Defected kommer bli ersatt av någon annan p.g.a dataproblem. Den nya DJ'n annonseras snart! |
|
|
| dbl |
ska lyssna om jag får tid :)
missade ju förra gången |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Blir ju en härlig warmup inför kvällen... tyvärr kommer jag inte kunna lyssna på allt eftersom jag ska på fest senare på kvällen :gsmile: |
|
|
| dj_hysterix |
| okey..VAJSY va menas med MTR ? ;) :p |
|
|
| Vizay |
MTR e inte så farligt som de låter :p
e en av grundarna till www.momentstoremember.tk checka mer där så fattar du :) |
|
|
| Ferren |
| Nu är vi igång :eyespop: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nu har även Steve rattat in HB2... Sitter hemma hos en polare och ska precis börja knäcka lite bira för att sen dra till Jakes fest på April i Sthlm...
Vizay... vi hör dig nu... visa oss dina krafter :D |
|
|
| Ferren |
Så du ska också dit :)
Kommer också så snabbt jag har spelat klart vid 22:00 :D |
|
|
| dbl |
har fått lyssna lite nu iallafall :)
blir la llite till kanske.. för sen ska jag iväg o träna :) |
|
|
| Vizay |
hahaha nu har jag lärt mig en ny sak...kolla alltid efter fettfläckar på en cd innan du spelar den för folk när du ska mixa :p
sista övermixningen va helt perfekt ända tills cd-spelaren hittade fettfläcken :p
aja ni får bortse från den tekniska missen å njuta till resten ;)
vi ses på jakes spooky spook stefan ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Rattade in just nu..Irish spinner hårt :D
Synd att ni började så tidigt idag, kom hem nyss nu.
Men men, ni måste väl också hinna ut till festandet!:p |
|
|
|
|