return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Nå planer inför nyår? (pg. 2)
View this Thread in Original format
TrancE_GyLLe
eller så kapar vi ett plan.. å tvingar piloterna att flyga oss till Thailand.. woohoo... de vore grejt...:stongue: :stongue:
Glorie
quote:
Originally posted by Connector
Låter inte så jättefarligt. Det är ju nyår och allt ju :)

Jag är på om du vill ha ngn att resa med. Vill inte heller vara hemma...


:) jag tycker vi ska överväga idéen mycket noggrant :) skolmässigt och pengamässigt kan ja åka :D det som är kruxet känns det som nu, är att fixa boende.. allt annat är mer överkomliga problem (som det t.ex. att kollektivtrafiken slutar gå vid 20.00 på nyårsafton.. men de e lugnisch.. festen börjar ju 21.. sist vi var på qontact fick vi ju köa en timme innan vi kom in kvart i 12. hehe

sure, det kan bli lite praktiska problem, men vf.. det är överkomligt! :D en sak som är bra, är i alla fall att jag vet hur det funkar med biljettautomater/tågresor kollektivt i/inom Holland.. :) så det är bra iaf :)

quote:
Originally posted by dbl
jag vet va vi gör... alla på SWETA får fixa en webcamera och köpa 1 vodka flaska var.. så sitter vi o snackar o dricker vodka (rent alltså) tillsammans och blir rå packade...

hel trevligt jue


knappast :p
SteveTranz4ever
Vad ni än gör så ta de lugnt med fyerverkerierna på nyårsafton...


Kolla in filmen här som är från en fyrverkerifabrik som tagit eld... rätt brutal :nervous: Kolla smällen på slutet

http://media.ebaumsworld.com/fireworkfactory.wmv
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad ni än gör så ta de lugnt med fyerverkerierna på nyårsafton...


Kolla in filmen här som är från en fyrverkerifabrik som tagit eld... rätt brutal :nervous: Kolla smällen på slutet

http://media.ebaumsworld.com/fireworkfactory.wmv


herrejävlar.. ingen liten smäll det
Sand Leaper
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad ni än gör så ta de lugnt med fyerverkerierna på nyårsafton...


Kolla in filmen här som är från en fyrverkerifabrik som tagit eld... rätt brutal :nervous: Kolla smällen på slutet

http://media.ebaumsworld.com/fireworkfactory.wmv


:nervous:

Den eksplosjonen på slutten er direkte skummel:eek:
mindshooter
Kommer va sjukt feta fester överallt...önskar man kunde gå på alla...lär väl åka o uppträda nånstans dock. många bokningar runt nyår.
ScuL
det var i Holland några år sen. Enschede explosionen.. jag har flera film från en annan 'angle'.. det förändrade hela kvärteren i en krigszon. :D (laddar det till Steve's FTP nu) ;)

jag har skaffat biljettet till Qlubtempo idag förresten :)
Pjox
Eftersom jag är så liten :p så undrar jag om nån vet nått om nån fest för folk under 18? ingen större chans att jag hittar nån sån va?
Får väl bli vanliga fjårtiz stilen på nyår igan :D
Endre


cheers
SWE_TRANCE
helst så hade jag spenderat nyår någonstans vid havet...(västkusten)
Med en fin primadonna...(Glorie äru ledig? hehe) :p
Å bara mysigt heeela kvällen...
Ligga bland sanddynorna å bara softat!


Verkligenheten är såhär:
Jag å min polare försöker att dra ihop en fest i en klubbstuga, inte lätt...men skam den som ger sig!
to be continued...

ScuL
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
helst så hade jag spenderat nyår någonstans vid havet...(västkusten)
Med en fin primadonna...(Glorie äru ledig? hehe) :p


hon är hos mig :D hehe.. (tillsammans med Connector för övrigt) ;)
Glorie
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
helst så hade jag spenderat nyår någonstans vid havet...(västkusten)
Med en fin primadonna...(Glorie äru ledig? hehe) :p


:stongue: :stongue: :rolleyes: :crazy: neeee, tyvärr :)
nästa år!

quote:
Originally posted by Scul
hon är hos mig hehe.. (tillsammans med Connector för övrigt)


jepp, snällscul :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement