|
Nå planer inför nyår? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Endre
cheers
|
påminner lite om vårt kylskåp förra nyår ...
 |
|
|
| ScuL |
| systembolaget kommer att ha det svårt :D |
|
|
| Pjox |
| ohh jag mår bara illa av att se alla dessa vodka flaskor :tongue2 |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by ScuL
systembolaget kommer att ha det svårt :D |
Tuller du? De kommer jo til å cashe inn som bare det!:p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by jofawe
påminner lite om vårt kylskåp förra nyår ...
|
hehehehe, sånt kylskåp vill jag oxå ha :crazy: :tongue2 |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
hehehehe, sånt kylskåp vill jag oxå ha :crazy: :tongue2 |
jag me :) och jag skulle koncentrera mig på översta hyllan på kylskåpsdörren :D ääälskar watermelonsmaken
skönt att det blev lite ordning här... det var jobbit med två nyårstrådar :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Tuller du? De kommer jo til å cashe inn som bare det!:p |
jag menade bara så att det kommer jättemycket folk och långa kör :) |
|
|
| Ferren |
Nära och kära nu höjer vi glasen och välkomnar er hit på kalaset
Skål tamej fan nu kör vi igång och gör det vi gör bäst och sjunger på sång.
Vi super vi super, och fan va vi gör det bra!
Det finns ingen som tar oss det finns ingen som klår oss vi är kungar i baren hurra! (DLK - vi super)
:D |
|
|
| jofawe |
dlk - dricka sprit
också en låt man kan spela på nyår :) |
|
|
| St_Andrew |
verkar bli trancefri nyår för mig iaf ;'(
men men kul o supa skallen av sig iaf :p |
|
|
| ShyTrance |
d blir trancefri nyår för mig oxo...
ska va me släkten.. ännu ett år.. |
|
|
| jofawe |
mitt nyår fick en hektisk omvändning nu...
vår lokal som vi skulle haft fick vi inte ha helt plötsligt... så nu står vi där, 24 pers, utan nånstans att vara :(
Men, vi löser väl det.. på nått sätt.. jag kan ju trycka in dem på mina 43 kvadrat :) |
|
|
|
|