return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 
Nå planer inför nyår? (pg. 3)
View this Thread in Original format
jofawe
quote:
Originally posted by Endre


cheers



påminner lite om vårt kylskåp förra nyår ...

ScuL
systembolaget kommer att ha det svårt :D
Pjox
ohh jag mår bara illa av att se alla dessa vodka flaskor :tongue2
Sand Leaper
quote:
Originally posted by ScuL
systembolaget kommer att ha det svårt :D


Tuller du? De kommer jo til å cashe inn som bare det!:p
St_Andrew
quote:
Originally posted by jofawe
påminner lite om vårt kylskåp förra nyår ...



hehehehe, sånt kylskåp vill jag oxå ha :crazy: :tongue2
Glorie
quote:
Originally posted by St_Andrew
hehehehe, sånt kylskåp vill jag oxå ha :crazy: :tongue2


jag me :) och jag skulle koncentrera mig på översta hyllan på kylskåpsdörren :D ääälskar watermelonsmaken

skönt att det blev lite ordning här... det var jobbit med två nyårstrådar :D
ScuL
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Tuller du? De kommer jo til å cashe inn som bare det!:p


jag menade bara så att det kommer jättemycket folk och långa kör :)
Ferren
Nära och kära nu höjer vi glasen och välkomnar er hit på kalaset
Skål tamej fan nu kör vi igång och gör det vi gör bäst och sjunger på sång.

Vi super vi super, och fan va vi gör det bra!
Det finns ingen som tar oss det finns ingen som klår oss vi är kungar i baren hurra! (DLK - vi super)

:D
jofawe
dlk - dricka sprit

också en låt man kan spela på nyår :)
St_Andrew
verkar bli trancefri nyår för mig iaf ;'(

men men kul o supa skallen av sig iaf :p

ShyTrance
d blir trancefri nyår för mig oxo...
ska va me släkten.. ännu ett år..
jofawe
mitt nyår fick en hektisk omvändning nu...
vår lokal som vi skulle haft fick vi inte ha helt plötsligt... så nu står vi där, 24 pers, utan nånstans att vara :(

Men, vi löser väl det.. på nått sätt.. jag kan ju trycka in dem på mina 43 kvadrat :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement