return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
תקלטו את הציור של הTA
View this Thread in Original format
warpedd_
אם תסתכלו עליו העינים שלו נהיות צהובות כאלה
:)
Flotser
כן גם אני שמתי לב לזה היום
:crazy:
Sm0keMachine
חחחח לקח לי קצת זמן עד שהבנתי על מה אתה מדבר..


סוואמפר קצת משועמם בזמן האחרון אהה?
KrazyDJs
איש עם איקס על הראש ועיניים צהובות..
אחלה לוגו..
איש החתול...
Hell_Copter
אתם לא מכירים את זה?
הוא כל הזמן מחליף את האיש
העיניים הצהובות זה ישן... הוא עשה את זה ממש ממזמן בפעם הראשונה
יש מצב בהלווין שלהם...
ובחג המולד הוא שם לו כובע...
זה סתם שטויות שהוא עושה כל הזמן
Segev
כן זה באמת לא משהו חדש...
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתם לא מכירים את זה?
הוא כל הזמן מחליף את האיש
העיניים הצהובות זה ישן... הוא עשה את זה ממש ממזמן בפעם הראשונה
יש מצב בהלווין שלהם...
ובחג המולד הוא שם לו כובע...
זה סתם שטויות שהוא עושה כל הזמן


כן אחי זה היה בהלווין
חח ראסמי זה נחמד..
Scorchio
נו יא סתומים עכשיו זה הלווין
אוקטובר...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
נו יא סתומים עכשיו זה הלווין
אוקטובר...


סליחה שאנחנו לא חיים לפי החגים של הנוצרים!! :rolleyes:
itamarsan
quote:
Originally posted by Scorchio
נו יא סתומים עכשיו זה הלווין
אוקטובר...

אחי אתה רוצה לדעת מתיי הרמדן מתחיל הוא שהוא כבר התחיל......

Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
אחי אתה רוצה לדעת מתיי הרמדן מתחיל הוא שהוא כבר התחיל......


להגיד לך את האמת... אלה הימים הראשונים של הרמאדן!!
בעזרת השם יטבחו במניאקים המחבלים האלה!!
coby
כן זה ישן אני זוכר ראיתי אתזה ממזמן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement