return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
M.I.K.E. nieuws!!
View this Thread in Original format
tor8024
quote:
Banshee is releasing "Got to have it","Deepest Jungle" and much wanted "Sunrise at Palamos" in one vinyl package.
More "BEST OF M.I.K.E." anthems are scheduled for re-release, which will include new remixes.
One is none other then Blackmaster - "Time never Stops"!

:eek: :eek: :eyespop:
pooley
woot :)

btw waar vind gij da nieuws ?
site?
tor8024
http://www.mike.be/

;)
Nabistai
Aangezien ik alleen sunrise at palamos op vinyl heb is dit zeer interessant... :p
CygnusX
Deze thread werd plots gehijacked door Tiger777 en Nabistai :)
Ik heb hun posts daarom gemoved naar de Offtopic Thread, dan kunnen ze daar verder discussiëren over wie die vinyl nu eerst had ;)
Tiger777
(Overduidelijk ik dus, MAAR BON)

Ik heb hem pas thuis deftig kunnen beluisteren. Het stille gedeelte slaagde er toch in om de haartjes op mijn armen recht te zetten. Dé maatstaf voor een zalige plaat.
Dark Apostle
En dat komt zekers alleen op vinyl uit :(

Miss moet ik aan de MIKE zijne kop gaan zagen :D

"MIIIIIIIIKEEEEEEEE kunde gij dat voor mij op CD zetten plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz..." :p
djcresto
great news

time never stops staat sinds aib outdoor terug hoog op mn playlist
pooley
wow pé kzen kei blij voor u :)
tor8024
quote:
Originally posted by djcresto
time never stops staat sinds aib outdoor terug hoog op mn playlist

same here. universal nation 2002 was erg geslaagd, en die plaat remixen is waarschijnlijk het moeilijkste dat mike ooit heeft moeten doen. dus ik kijk zeker uit naar die nieuwe versie! :eyespop:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
MIIIIIIIIKEEEEEEEE kunde gij dat voor mij op CD zetten plz

op mike.be komt er binnenkort een online shop, waar je naar verluidt ook cd singles zult kunnen kopen. hopelijk zit die er bij! :crazy:

pooley
Kzou graag een t shirt van hem willen ofwel moek die weeral zelf gaan maken (zoals ik ee ntijdje geleden van zin was)

Zou daar iets illegaal aan zijn?
In zo'n printshop ne polo maken met M.I.K.E. erop en dan 1 als nummer?

Dacht dat ook van AvB te doen
pooley
Oh ja nog iets :

22/11/2003 M.I.K.E. (dj) Club Shaft Lommel (Belgium)
5/12/2003 M.I.K.E. (dj) Tiesto + M.I.K.E. Versuz (Belgium)
19/12/2003 M.I.K.E. (dj) Dj @ Work Cherry Moon (Belgium)

Jaja just pas gezien, en ik ga ze alle 3 proberen doen !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement