|
Eftersnack: Another Twisted Halloween (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Men LE för tusan "Länk till bild"
Men iaf... 65 bilder ligger uppe på LiquidSunset.org
Jag hade skita kul denna kvällen... även om inte musiken är i min smak så njöt jag...
Var kul att hinna med att snacka mer med folk till kors å tvärs och jag kände allt igen dig Gaby även om jag var tvungen att tänka till både en och två gånger :)
Var kul att se alla som hade klätt ut sig... trodde det skulle vara färre... Var också riktigt kul att växla några ord med min begynellse hero inom dansmusiken = Mr.C (en delen av Shamen)
Sister Bliss var helt klart schyst också, blev bra gung på golvet med henne... Grym avslutning av Parham som liksom på SMC avslutade med ett spår från Antiloops kommande skiva...
Det var nån låt som Parham körde mitt i sitt set med vocals på som var grymt skön... vill veta vad det var för nåt.
Stora creds till killarna som fixat dekor och visuals... grymt bra gjorda !
Kram på er / S :gsmile: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
[COLOR=red]Men LE för tusan "Länk till bild"
|
Hehe vad är det för fel på din mun? Ser ut som att du blöder i tynglöshet. :p
Kolla mig, jag är helt röd
LÄNK
Nu vill jag se bilderna som du tog stefan!! :) |
|
|
| dbl |
HEHEHEHE
[img]http://www.liquidsunset.org/photo_archive/Another_Twisted_Halloween_(2003-11-03-164849)/105_0521.JPG[/img]
steve skulle ju helt klart passa som en galen proffesor.
dekoren såg ju ball ut... verkar ju iallafall som ni hade kul.. önskar man kunde ha varit där... men neee :/ |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
HEHEHEHE
[img]http://www.liquidsunset.org/photo_archive/Another_Twisted_Halloween_(2003-11-03-164849)/105_0521.JPG[/img]
steve skulle ju helt klart passa som en galen proffesor.
dekoren såg ju ball ut... verkar ju iallafall som ni hade kul.. önskar man kunde ha varit där... men neee :/ |
Ja du dbl... dom din länk visade så var din favvo grabb på plats... ;)
Nä men faktum är att man ser han lite då och då, han diggar visst house... Alexander Bard ser man ibland också... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja du dbl... dom din länk visade så var din favvo grabb på plats... ;)
Nä men faktum är att man ser han lite då och då, han diggar visst house... Alexander Bard ser man ibland också... |
hehehe.. sjääääälvklart :p
nä, men har faktiskt sett honom på flera andra bilder också. |
|
|
| mindshooter |
öööh...har aldrig sett en bild på mig som varit så olik mig...stört...undrar om det verkligen är jag det där..men jag hade brickan, o jag hade svart tröja, o svettband på den armen... |
|
|
| JayBee |
vad jag skämms och skrattar på samma gång :)
kolla in denna bild som steve hitta åt mig.
läses: "NOW YOU LISTEN TO ME MAGGOT, GIVE ME 20!"
hahaha... ser oxo ut som om jag ska dunka hennes huvud i mixer bordet :D
|
|
|
| zamson |
| va fan skrek du till henne hela tiden - det där var ju inte enda gången ;) |
|
|
| swe_Trancer |
| hehe...diggade clockwork orange killarna och alla tjejer i über heta kläder:crazy: |
|
|
| JayBee |
| zamzon: neeej fan ni såg det.. ARGH! så pinsamt. nej men såhär var det, först var det så att hennes vänstra högtalare pajade och jag försökte hitta nån som kunde fixa det. men den bilden ni ser just där var det bara så att jag vill berätta för henne hur grymt det var typ. hehe jaaaa jag vet hon mixade och man stör inte en DJ då men altså fan jag var som sagt rädigt packad och tänkte inte på det :) men det är lungt med henne hon var inte alls sur på mig. :D |
|
|
| staz |
| quote: | Originally posted by mindshooter
öööh...har aldrig sett en bild på mig som varit så olik mig...stört...undrar om det verkligen är jag det där..men jag hade brickan, o jag hade svart tröja, o svettband på den armen... |
lol, det e inte du =) det e en polare till mig han heter axel heikensköld.. han väntas för övrigt snart få ett gig på weekender, han lirar techno :)
men ni e kanske lite lika.. inte så värst dock.. på den bilden kanske.
du hade för övrigt en gråbeige tröja om minnet inte sviker mig helt. |
|
|
|
|