|
Eftersnack: Another Twisted Halloween (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| morakickers |
men inte så mkt mer tycker jag om twisted halloween. kanske har gått på för mkt arrangemang på sistone och blivit mätt, jag vet inte. kändes bara som om det var mycket av samma gamla vanliga.
missförstå mig inte: jag tycker det är toppen att fokused tar hit roliga dj och har ambitiösa arrangemang, kul att "gamla" monday bar fått lite konkurrens på sistone - tvingar alla att anstränga sig lite extra. vad jag inte fattar är vad det är för killar som spelar - killen som avslutade picotto (henrik b) ade ju varenda mix. att taktmixa är ju det första man lär sig om man inte är soul-dj och bara vänder gamla LP.
fetaste arrangemanget i år tycker jag lätt är sander kleinenberg på munchen.
hå hå ja ja... eller så är det helt enkelt bara höst, grått och långt kvar till nästa sommars ibizaresa :D |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by staz
lol, det e inte du =) det e en polare till mig han heter axel heikensköld.. han väntas för övrigt snart få ett gig på weekender, han lirar techno :)
men ni e kanske lite lika.. inte så värst dock.. på den bilden kanske.
du hade för övrigt en gråbeige tröja om minnet inte sviker mig helt. |
japp! det är axel :D skickade bilden till honom till och med |
|
|
| ScuL |
| jag tankar ner den stävä :toothless: |
|
|
| staz |
kollade just, parham biten var grym , lite långfilmskänsla :)
eftersöker dock mer fotografi på festbesökare i närbildsform, inte minst vackra änglar ;).. alltså inte bara crowdbilder,
andra låten var grym som fan, vad heter den? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by staz
kollade just, parham biten var grym , lite långfilmskänsla :)
eftersöker dock mer fotografi på festbesökare i närbildsform, inte minst vackra änglar ;).. alltså inte bara crowdbilder,
andra låten var grym som fan, vad heter den? |
Skulle också vilja ha mer närbilder men ofta är ljuset så dåligt på golvet att min dåliga kamera inte får bra bilder men i dom flesta fall så gillar Svenskarna helt enkelt inte att bli filmade och det får man respektera :( |
|
|
| JayBee |
som jag sa tidigare så helt underbar. bästa steve productionen ännu.. dessutom fan ta mig den bästa musik video jag sett någonsin.. kalla mig överdrivare men det är jag inte. defenitivt min stil. sköna effekter och bra motiv. älskar hur steve får in sister bliss sköna atmosfär och hennes rörelser när hon dansar och så.. hon e grym :)
altså as garvade när det kom till parhams flin.. denna video är ett måste!!
den får i betyg 5 svampar utav 5 möjliga! |
|
|
| staz |
| Flugsvampar eller? det e ju fan knark.. synd att du inte fick med när jaybee dängde ner bliss skalle i mixerbordet :( |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by staz
synd att du inte fick med när jaybee dängde ner bliss skalle i mixerbordet :( |
:stongue: Ja synd som fan, det måste ha varit kvällens höjdpunkt :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by JayBee
som jag sa tidigare så helt underbar. bästa steve productionen ännu.. dessutom fan ta mig den bästa musik video jag sett någonsin.. kalla mig överdrivare men det är jag inte. defenitivt min stil. sköna effekter och bra motiv. älskar hur steve får in sister bliss sköna atmosfär och hennes rörelser när hon dansar och så.. hon e grym :)
altså as garvade när det kom till parhams flin.. denna video är ett måste!!
den får i betyg 5 svampar utav 5 möjliga! |
Tack som fan JayBee... min enda belöning är creds och när dom är ärliga så är det än bättre :gsmile:
| quote: | Originally posted by staz
Flugsvampar eller? det e ju fan knark.. synd att du inte fick med när jaybee dängde ner bliss skalle i mixerbordet :( |
Sorry JayBee men jag kan fan inte låta bli att AS garva efter att ha läst Staz inlägg...
PLUR å sånna svampfasoner till er båda :) |
|
|
| reveal |
| FET video stefan, proffsigt gjord! 5 disktrasor av 5 möjliga! |
|
|
| ScuL |
| håller med reveal. dock e musiken lite konstig. känner igen den första från ID&T radio och Innercity men den andra är verkligen :crazy: hehe |
|
|
|
|