return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
DJ Maximus (pg. 2)
View this Thread in Original format
deluxe
אתם כולכם מפספסים נקודה...
מה זה "לא מוכר"... זה לא מוכר לכם אולי כישראלים או כבני גיל מסויים...
אני בטוח למשל שאם שאם המקסימוס הזה הוא אמריקאי אז באמריקה כולם מכירים אותו טוב. ומי שנתן כדוגמא לאומן לא מוכר את הייבריד, אז הנה בדיוק הנקודה שלי.
הייבריד לא מוכר בארץ. מי שמע עליו?!
אבל באירופה- הוא מוזמן לנגן במליון ואחד פסטיבלים שלא לדבר על כמה הוא קולגה וכמה הקטעים שלו מפורסמים
יש לו קטע שנקרא
unfinishd symphony
או משהו כזה שזה נחשב שאחד הקטעים האלקטרוניים היותר טובים של כל הזמנים
פשוט בארץ הוא לא מוכר.
Eitan E
ראסמי בארץ אתה יכול לשאול בני נוער אם הם מכירים את ארמין ,פול ואן דייק (התותח ששיחק אותה מקום שני בדי ג'יי מיקס מאג) ,חילן , מרקו וי
או עוד תותחים מהשורה הראשונה של הדיג'ים

במקרה הטוב אוליי 20% מהנשאלים יכירו שם אחד
:(
DjChook
הממממ

http://www.spraci.com/profiles/maximus.html
?
LA©
quote:
Originally posted by deluxe
אתם כולכם מפספסים נקודה...
מה זה "לא מוכר"... זה לא מוכר לכם אולי כישראלים או כבני גיל מסויים...
אני בטוח למשל שאם שאם המקסימוס הזה הוא אמריקאי אז באמריקה כולם מכירים אותו טוב.


YUP, you're so right... i saw edgar v in toronto (he's from the US), he's big in north america and all that.
i had no idea who he is haha but i had such a good time that night. he spins hard trance mostly.
dunno, maybe you guyz know this guy, but i didn't b4 summer.

actually, i think DJ Maximus is american....
i heard his name more than once from my friends in canada.
Scorchio
quote:
Originally posted by Eitan E
דרך אגב לגבי אומנים פחות מוכרים אני הלהבתי מהיבריד
(hybrid)




חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחח

ואני מוסיף:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחח

גמרת אותי עכשיו

הייבריד לא מוכרים אלק


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הם הצמד אחד הכי נחשבים בסצינה של ההאוס והברייקביט
deluxe
quote:
Originally posted by Scorchio
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחח

ואני מוסיף:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחח

גמרת אותי עכשיו

הייבריד לא מוכרים אלק


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הם הצמד אחד הכי נחשבים בסצינה של ההאוס והברייקביט


ברור
אבל מדברים פה על לא מוכרים לנו כישראלים
זה לא משהו שאתה שומע במסיבות או שומע ברדיו והם לא יוחצנו מעולם בארץ ואף אחד פה לא מכיר אותם בתעשייה
אז זה שאנחנו שועלי מוסיקה אלקטרונית באינטרנט אז אנחנו יודעים מי הם וכמה הם מפורסמים בארצות שלהם
זה סבבה...
אבל לך לכל אחד בארץ שאוהב מוסיקה והולך למסיבות תשאל אותו מי זה הייבריד הוא יחשוב שזה שם של תרופה
:D
warpedd_
quote:
Originally posted by deluxe
ברור
אבל מדברים פה על לא מוכרים לנו כישראלים
זה לא משהו שאתה שומע במסיבות או שומע ברדיו והם לא יוחצנו מעולם בארץ ואף אחד פה לא מכיר אותם בתעשייה
אז זה שאנחנו שועלי מוסיקה אלקטרונית באינטרנט אז אנחנו יודעים מי הם וכמה הם מפורסמים בארצות שלהם
זה סבבה...
אבל לך לכל אחד בארץ שאוהב מוסיקה והולך למסיבות תשאל אותו מי זה הייבריד הוא יחשוב שזה שם של תרופה
:D


אחי עכשיו כבר הגזמת
כבר דיסקסנו על זה שבארץ לא מבינים שום דבר
אבל נגיד ניקח את האנשים הספורים שכן ב"עניינים" או איך שתקרא לזה
אז עדיין אחד כזה לא מוכר בגרוש
תחפש אפילו בהאב למשל, שיש שמה מאגר פשוט עצום של שירים אלקטרונים
לא מצאתי זכר לבחור
DJ_Yuval
אבל מה כולם בארץ יודעים מי זה טיאסטו
תשאל את סולטן הערס משכונת התקווה ששבר את המחשב שלו לפני 5 שנים והוא יגיד לך דיג'יי טראנסים בלאגן
אבל שאני שואל מישהו מי זה פול ואן דיק עושים לי
אאהה?!
DjChook
אני לא מבין למה זה מפתיע אותך
מתי הם יכלו להחשף אליו

לא ברדיו ולא במסיבות
Scorchio
quote:
Originally posted by deluxe
ברור
אבל מדברים פה על לא מוכרים לנו כישראלים
זה לא משהו שאתה שומע במסיבות או שומע ברדיו והם לא יוחצנו מעולם בארץ ואף אחד פה לא מכיר אותם בתעשייה
אז זה שאנחנו שועלי מוסיקה אלקטרונית באינטרנט אז אנחנו יודעים מי הם וכמה הם מפורסמים בארצות שלהם
זה סבבה...
אבל לך לכל אחד בארץ שאוהב מוסיקה והולך למסיבות תשאל אותו מי זה הייבריד הוא יחשוב שזה שם של תרופה
:D


טוב נו זה ברור ...
מי יכיר בארץ
רק מי שמבין

Hell_Copter
טוב בקיצור...

די ג'יי מקסימוס זה ביונדו לפני כמה שנים
והדיסק זה אחד הדיסקים הכי גרועים שהיו אי פעם!!!
אני פשוט נשפכתי מצחוק ששמעתי את זה
מי ששלחתי לו כבר את הטראק איי אוף דה טייגר מבין על מה אני מדובר!!
ששמעתי את הטראק הזה לא היה לי אוויר מרוב צחוק אז פתחתי את הדלת של האוטו ואשכרה נפלתי החוצה!!
זה הדבר הכי עלוב בעולם!! :stongue:

סתם רציתי לראות מה התגובות שלכם :)
DjChook
חחח גדול רועי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement