|
DJ Maximus (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| deluxe |
אתם כולכם מפספסים נקודה...
מה זה "לא מוכר"... זה לא מוכר לכם אולי כישראלים או כבני גיל מסויים...
אני בטוח למשל שאם שאם המקסימוס הזה הוא אמריקאי אז באמריקה כולם מכירים אותו טוב. ומי שנתן כדוגמא לאומן לא מוכר את הייבריד, אז הנה בדיוק הנקודה שלי.
הייבריד לא מוכר בארץ. מי שמע עליו?!
אבל באירופה- הוא מוזמן לנגן במליון ואחד פסטיבלים שלא לדבר על כמה הוא קולגה וכמה הקטעים שלו מפורסמים
יש לו קטע שנקרא
unfinishd symphony
או משהו כזה שזה נחשב שאחד הקטעים האלקטרוניים היותר טובים של כל הזמנים
פשוט בארץ הוא לא מוכר. |
|
|
| Eitan E |
ראסמי בארץ אתה יכול לשאול בני נוער אם הם מכירים את ארמין ,פול ואן דייק (התותח ששיחק אותה מקום שני בדי ג'יי מיקס מאג) ,חילן , מרקו וי
או עוד תותחים מהשורה הראשונה של הדיג'ים
במקרה הטוב אוליי 20% מהנשאלים יכירו שם אחד
:( |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by deluxe
אתם כולכם מפספסים נקודה...
מה זה "לא מוכר"... זה לא מוכר לכם אולי כישראלים או כבני גיל מסויים...
אני בטוח למשל שאם שאם המקסימוס הזה הוא אמריקאי אז באמריקה כולם מכירים אותו טוב. |
YUP, you're so right... i saw edgar v in toronto (he's from the US), he's big in north america and all that.
i had no idea who he is haha but i had such a good time that night. he spins hard trance mostly.
dunno, maybe you guyz know this guy, but i didn't b4 summer.
actually, i think DJ Maximus is american....
i heard his name more than once from my friends in canada. |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Eitan E
דרך אגב לגבי אומנים פחות מוכרים אני הלהבתי מהיבריד
(hybrid)
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחח
ואני מוסיף:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחח
גמרת אותי עכשיו
הייבריד לא מוכרים אלק
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הם הצמד אחד הכי נחשבים בסצינה של ההאוס והברייקביט |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחח
ואני מוסיף:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחח
גמרת אותי עכשיו
הייבריד לא מוכרים אלק
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הם הצמד אחד הכי נחשבים בסצינה של ההאוס והברייקביט |
ברור
אבל מדברים פה על לא מוכרים לנו כישראלים
זה לא משהו שאתה שומע במסיבות או שומע ברדיו והם לא יוחצנו מעולם בארץ ואף אחד פה לא מכיר אותם בתעשייה
אז זה שאנחנו שועלי מוסיקה אלקטרונית באינטרנט אז אנחנו יודעים מי הם וכמה הם מפורסמים בארצות שלהם
זה סבבה...
אבל לך לכל אחד בארץ שאוהב מוסיקה והולך למסיבות תשאל אותו מי זה הייבריד הוא יחשוב שזה שם של תרופה
:D |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by deluxe
ברור
אבל מדברים פה על לא מוכרים לנו כישראלים
זה לא משהו שאתה שומע במסיבות או שומע ברדיו והם לא יוחצנו מעולם בארץ ואף אחד פה לא מכיר אותם בתעשייה
אז זה שאנחנו שועלי מוסיקה אלקטרונית באינטרנט אז אנחנו יודעים מי הם וכמה הם מפורסמים בארצות שלהם
זה סבבה...
אבל לך לכל אחד בארץ שאוהב מוסיקה והולך למסיבות תשאל אותו מי זה הייבריד הוא יחשוב שזה שם של תרופה
:D |
אחי עכשיו כבר הגזמת
כבר דיסקסנו על זה שבארץ לא מבינים שום דבר
אבל נגיד ניקח את האנשים הספורים שכן ב"עניינים" או איך שתקרא לזה
אז עדיין אחד כזה לא מוכר בגרוש
תחפש אפילו בהאב למשל, שיש שמה מאגר פשוט עצום של שירים אלקטרונים
לא מצאתי זכר לבחור |
|
|
| DJ_Yuval |
אבל מה כולם בארץ יודעים מי זה טיאסטו
תשאל את סולטן הערס משכונת התקווה ששבר את המחשב שלו לפני 5 שנים והוא יגיד לך דיג'יי טראנסים בלאגן
אבל שאני שואל מישהו מי זה פול ואן דיק עושים לי
אאהה?! |
|
|
| DjChook |
אני לא מבין למה זה מפתיע אותך
מתי הם יכלו להחשף אליו
לא ברדיו ולא במסיבות |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by deluxe
ברור
אבל מדברים פה על לא מוכרים לנו כישראלים
זה לא משהו שאתה שומע במסיבות או שומע ברדיו והם לא יוחצנו מעולם בארץ ואף אחד פה לא מכיר אותם בתעשייה
אז זה שאנחנו שועלי מוסיקה אלקטרונית באינטרנט אז אנחנו יודעים מי הם וכמה הם מפורסמים בארצות שלהם
זה סבבה...
אבל לך לכל אחד בארץ שאוהב מוסיקה והולך למסיבות תשאל אותו מי זה הייבריד הוא יחשוב שזה שם של תרופה
:D |
טוב נו זה ברור ...
מי יכיר בארץ
רק מי שמבין |
|
|
| Hell_Copter |
טוב בקיצור...
די ג'יי מקסימוס זה ביונדו לפני כמה שנים
והדיסק זה אחד הדיסקים הכי גרועים שהיו אי פעם!!!
אני פשוט נשפכתי מצחוק ששמעתי את זה
מי ששלחתי לו כבר את הטראק איי אוף דה טייגר מבין על מה אני מדובר!!
ששמעתי את הטראק הזה לא היה לי אוויר מרוב צחוק אז פתחתי את הדלת של האוטו ואשכרה נפלתי החוצה!!
זה הדבר הכי עלוב בעולם!! :stongue:
סתם רציתי לראות מה התגובות שלכם :) |
|
|
|
|