|
DJ Maximus (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Segev |
| בטח רצית שאיזה משהו יגיד כן אני מכיר אותו הוא תותח וזה חחחחח |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
טוב בקיצור...
די ג'יי מקסימוס זה ביונדו לפני כמה שנים
והדיסק זה אחד הדיסקים הכי גרועים שהיו אי פעם!!!
אני פשוט נשפכתי מצחוק ששמעתי את זה
מי ששלחתי לו כבר את הטראק איי אוף דה טייגר מבין על מה אני מדובר!!
ששמעתי את הטראק הזה לא היה לי אוויר מרוב צחוק אז פתחתי את הדלת של האוטו ואשכרה נפלתי החוצה!!
זה הדבר הכי עלוב בעולם!! :stongue:
סתם רציתי לראות מה התגובות שלכם :) |
עוד דרך להחיות את הפורום
:toothless |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Segev
בטח רצית שאיזה משהו יגיד כן אני מכיר אותו הוא תותח וזה חחחחח |
חחח בין היתר קיויתי שמישהו יקפוץ ככה ויגיד :D
אבל אני רציני שזה באמת ביונדו הכין את הטראקים האלה... זה גם פאדיחות לו קצת :) |
|
|
| Biondo |
זונה
כיתה י!
לא ידעתי אפילו מזה למקסס חח
ניראה לי רק המציאו את פרוטי באותו זמן
חח
אבל בעיקרון אני שמח ששמרתי את הדיסק הזה
אנשים פשוט מתפוצצים מצחוק
איזה דבר מטורף זה חח |
|
|
| Scorchio |
| הרג אותי החוסר תיאום המוחלט שבטראק הזה... |
|
|
| DjChook |
| אתה טוען שהביסלי רמיקס שלי אפילו יותר טוב ? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה טוען שהביסלי רמיקס שלי אפילו יותר טוב ? |
אחי
הרמיקס שיובל עשה ל"בואי" של עידן רייכל יותר טוב
חחחחחחחחחחחחחח
nothing personal, yuval...... |
|
|
| KrazyDJs |
hybrid
דווקא כן מוכרים..
צודקים, לא בארץ
אבל הם חברה מוכרים
אחלה טראקםי יש להם..
יש גם מלא דוגמאות לדברים כאלו
:)
הם רק לא עולות לי בראש
ד"א
אי אפשר לקרוא לטראק גרוע...
עד שלא שומעים את הבוטלגים שלי
בשניה שהבוטלגים שלי יותר טובים מהטראק
זה נחשב טראק גרוע
:p |
|
|
| Biondo |
| חחח הנה לאט לאט מתגלים הכשרונות של הפורום |
|
|
| DJ_Yuval |
מזכיר לי שעשיתי פעם דיסק עם חבר בכיתה ו' עם
dance machine
למי שזוכר
לפעמים שמשעמם אני שם את הדיסק ונקרע מצחוק:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ד"א
אי אפשר לקרוא לטראק גרוע...
עד שלא שומעים את הבוטלגים שלי
בשניה שהבוטלגים שלי יותר טובים מהטראק
זה נחשב טראק גרוע
:p |
חחחחח אז אני ישלח לך את הטראק ואתה תראה שזה באמת יותר גרוע!!! :)
זאת ההזדמנות לכל מי שעדיין לא שמע את הטראק להקרע מצחוק כמו מטורף
בואו אליי לאיי סי קיו אני ישלח לכם :D |
|
|
|
|