return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
DJ Maximus (pg. 3)
View this Thread in Original format
Segev
בטח רצית שאיזה משהו יגיד כן אני מכיר אותו הוא תותח וזה חחחחח
Eitan E
quote:
Originally posted by Hell_Copter
טוב בקיצור...

די ג'יי מקסימוס זה ביונדו לפני כמה שנים
והדיסק זה אחד הדיסקים הכי גרועים שהיו אי פעם!!!
אני פשוט נשפכתי מצחוק ששמעתי את זה
מי ששלחתי לו כבר את הטראק איי אוף דה טייגר מבין על מה אני מדובר!!
ששמעתי את הטראק הזה לא היה לי אוויר מרוב צחוק אז פתחתי את הדלת של האוטו ואשכרה נפלתי החוצה!!
זה הדבר הכי עלוב בעולם!! :stongue:

סתם רציתי לראות מה התגובות שלכם :)



עוד דרך להחיות את הפורום
:toothless
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Segev
בטח רצית שאיזה משהו יגיד כן אני מכיר אותו הוא תותח וזה חחחחח


חחח בין היתר קיויתי שמישהו יקפוץ ככה ויגיד :D

אבל אני רציני שזה באמת ביונדו הכין את הטראקים האלה... זה גם פאדיחות לו קצת :)
Biondo
זונה

כיתה י!
לא ידעתי אפילו מזה למקסס חח
ניראה לי רק המציאו את פרוטי באותו זמן
חח

אבל בעיקרון אני שמח ששמרתי את הדיסק הזה

אנשים פשוט מתפוצצים מצחוק

איזה דבר מטורף זה חח
Scorchio
הרג אותי החוסר תיאום המוחלט שבטראק הזה...
DjChook
אתה טוען שהביסלי רמיקס שלי אפילו יותר טוב ?
Biondo
יש מצב אחי חחח
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
אתה טוען שהביסלי רמיקס שלי אפילו יותר טוב ?


אחי
הרמיקס שיובל עשה ל"בואי" של עידן רייכל יותר טוב
חחחחחחחחחחחחחח

nothing personal, yuval......
KrazyDJs
hybrid
דווקא כן מוכרים..
צודקים, לא בארץ
אבל הם חברה מוכרים
אחלה טראקםי יש להם..

יש גם מלא דוגמאות לדברים כאלו
:)
הם רק לא עולות לי בראש


ד"א
אי אפשר לקרוא לטראק גרוע...
עד שלא שומעים את הבוטלגים שלי
בשניה שהבוטלגים שלי יותר טובים מהטראק
זה נחשב טראק גרוע
:p
Biondo
חחח הנה לאט לאט מתגלים הכשרונות של הפורום

DJ_Yuval
מזכיר לי שעשיתי פעם דיסק עם חבר בכיתה ו' עם

dance machine

למי שזוכר

לפעמים שמשעמם אני שם את הדיסק ונקרע מצחוק:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
ד"א
אי אפשר לקרוא לטראק גרוע...
עד שלא שומעים את הבוטלגים שלי
בשניה שהבוטלגים שלי יותר טובים מהטראק
זה נחשב טראק גרוע
:p


חחחחח אז אני ישלח לך את הטראק ואתה תראה שזה באמת יותר גרוע!!! :)

זאת ההזדמנות לכל מי שעדיין לא שמע את הטראק להקרע מצחוק כמו מטורף
בואו אליי לאיי סי קיו אני ישלח לכם :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement